SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga vandaag eens kijken bij de gratis yoga met life muziek hier in het theater om de hoek![]()
Daarna lunchen met de chef en vanmiddag eens wat berekeningen maken
Dat is wel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je dan nog wel wat doen in het huis en vooral die hele grote tuin?
Van harte met je halve eeuwquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Thanx![]()
Was lekker eten gister![]()
[ afbeelding ]
De tweede eeuwhelft begint rrrrrrustig.
Lomp. Ik haat het als communicatie niet transparant is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:14 schreef Vanyel het volgende:
Tf.
Wat ze niet in de mail zetten, maar waarvoor ik moest doorklikken, is dat ze onze restitutiepolis voor ggz en verpleging zomaar omzetten in een naturapolis.
De tering zeg.
Krijg je nog extra korting bij jaarlijks betalen? Bij ons 2%. Ik bedenk ook elk jaar dat ik misschien zou moeten wisselen maar deze is zo fijn uitgebreid met fysio enzo. En ik heb er mijn kraampakket net aangevraagdquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Hatsa. Collectiviteitskorting eraf. 13 euro de man de maand bovenop onze zorgverzekering. Mijn vrijwillig eigen risico eraf=+15 in de maand.
Das toch zomaar 41 piek per maand erop.
Misschien dan toch maar eens gaan rondkijken. Al wil ik ws niks anders want ze willen mij nergens in aanvullende verzekeringen.
1%quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Krijg je nog extra korting bij jaarlijks betalen? Bij ons 2%. Ik bedenk ook elk jaar dat ik misschien zou moeten wisselen maar deze is zo fijn uitgebreid met fysio enzo. En ik heb er mijn kraampakket net aangevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |