LA Gears en een housebroek?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier zag ik vanmorgen de eerste pekskes* fietsen![]()
*alaaf!
Tevens morgen een nachtje weg: repetitieweekend.
Ik heb nu drie paar schoenen (normaal, wandelen, jaren 80 thema), twee broeken en truien (normaal, jaren 80) toilettas vol haarspul (want jaren 80), pyjama, dekbedhoes en overtrek en handdoek (op verzoek) en bladmuziek (op verzoek)
Zo’n hippe 80er ben ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LA Gears en een housebroek?
En jij ook hartelijk alaaf! Hier wordt overal druk Dun Ellufdu Van Dun Ellufdu gevierd. Als ik mijn oordopjes uit doe, hoor ik in de verte wat feestgedruis.
Feli met de eerste halve eeuw 🎉 Hou is dr mit?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:56 schreef sigme het volgende:
Nog 5 minuten en dan zit de halve eeuw erop.
Het is mooi buitenquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Thanx![]()
Was lekker eten gister![]()
[ afbeelding ]
De tweede eeuwhelft begint rrrrrrustig.
Van harte!quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:56 schreef sigme het volgende:
Nog 5 minuten en dan zit de halve eeuw erop.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier zag ik vanmorgen de eerste pekskes* fietsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga vandaag eens kijken bij de gratis yoga met life muziek hier in het theater om de hoek![]()
Daarna lunchen met de chef en vanmiddag eens wat berekeningen maken
Dat is wel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je dan nog wel wat doen in het huis en vooral die hele grote tuin?
Van harte met je halve eeuwquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Thanx![]()
[ afbeelding ]
Lomp. Ik haat het als communicatie niet transparant is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:14 schreef Vanyel het volgende:
Tf.
Wat ze niet in de mail zetten, maar waarvoor ik moest doorklikken, is dat ze onze restitutiepolis voor ggz en verpleging zomaar omzetten in een naturapolis.
De tering zeg.
Krijg je nog extra korting bij jaarlijks betalen? Bij ons 2%. Ik bedenk ook elk jaar dat ik misschien zou moeten wisselen maar deze is zo fijn uitgebreid met fysio enzo. En ik heb er mijn kraampakket net aangevraagdquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Hatsa. Collectiviteitskorting eraf. 13 euro de man de maand bovenop onze zorgverzekering. Mijn vrijwillig eigen risico eraf=+15 in de maand.
Das toch zomaar 41 piek per maand erop.
Misschien dan toch maar eens gaan rondkijken. Al wil ik ws niks anders want ze willen mij nergens in aanvullende verzekeringen.
1%quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Krijg je nog extra korting bij jaarlijks betalen? Bij ons 2%. Ik bedenk ook elk jaar dat ik misschien zou moeten wisselen maar deze is zo fijn uitgebreid met fysio enzo. En ik heb er mijn kraampakket net aangevraagd
nouja dat moet dus uitgezocht worden.. ik heb nog wel wat andere potjes hier en daar maar die wil ik liever voor andere dingen gebruiken..quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel veel![]()
Kun je dan nog wel wat doen in het huis en vooral die hele grote tuin?
Ik vraag me af of dat zo gaat met aanvullende verzekeringen. Wel een maximum voor bijvoorbeeld manueel per jaar, maar mijn echt niet zo interessante diagnose wordt al 12 jaar netjes tot de max waar ik voor kies vergoed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:47 schreef AnneX het volgende:
Uitgebreide fysio behandelingen zegt volgens mij niet zo veel…
Al jaren bepaaltde zorgverzekeraar wat men vergoedt aan de behandelaar voor de diverse behandeldiagnoses.
Ooit is vastgesteld dat de gemiddelde ft of oefentherapeut bijv. 8 behandelingen gebruikt voor een bepaalde diagnosecode.
Zijn er meer nodig, dan moet je van goede huize komen als ft dat het extra aantal is te declareren.![]()
Dat klinkt dan goed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat zo gaat met aanvullende verzekeringen. Wel een maximum voor bijvoorbeeld manueel per jaar, maar mijn echt niet zo interessante diagnose wordt al 12 jaar netjes tot de max waar ik voor kies vergoed.
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Thanx![]()
[ afbeelding ]
Scheelt wel een bak geld voor ongeveer dezelfde dekking...quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:21 schreef Tele6 het volgende:
@:Vanyel volgens mij zitten wij bij dezelfde zorgverzekering. GGZ en wijkverpleging niet meer in de restitutiepolis en 1% korting als je meteen dokt voor het hele jaar. Over de GGZ en wijkverpleging kreeg ik trouwens een maand geleden of zo een mailtje, maar die belandde in de "reclame" inbox van m'n mail dus misschien dat je die daardoor niet gezien hebt?
Ik weet niet of ik de moeite ga doen om over te stappen. M'n collega's zitten allemaal bij dezelfde vanwege collectiviteitskorting maar ik begrijp dat dat ook niet meer is.
Hoe dan ook, gedoe
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Scheelt wel een bak geld voor ongeveer dezelfde dekking...
Ik besta 50 jaar, Borgman 100. De eigenaar is net met pensioen, er is een nieuwe eigenaar gevonden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
Borgman![]()
Klinkt als een goede verjaardag
Ik besta inmiddels 40 jaar en we halen al zo lang ik me kan herinneren daar gebak. Nog altijd bij familiegelegenheden want moeder en zus wonen er heel dicht bijquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik besta 50 jaar, Borgman 100. De eigenaar is net met pensioen, er is een nieuwe eigenaar gevonden.
Bij kleine feestelijkheden haal ik een stel moorkoppen bij Borgman, al jaren. Een enkel keertje ergens anders, da's niks. Maar bij Borgman moet ik voor de zekerheid altijd wel even bellen, dat ze twee voor me achter zetten, anders vis ik wel eens achter het net.
Ha, same. Voor scoliose geloof ik, die heb ik uiteraard nog steeds, alleen het was helemaal niet gunstig om die chronische indicatie te hebben want dan moest ik de eerste 21 behandelingen zelf betalen, en zoveel had ik er puur voor die scoliose helemaal niet nodig.. dus ipv dat al mn fysio vergoed werd vanuit aanvullend, betaalde ik er ineens een boel zelf. Die les had ik snel geleerdquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ooit voor fysio een chronische indicatie gehad maar die is er volgens mij weer af (fascinerend dat dat kan). En ook nooit gedoe gehad met vergoeding.
Ik ook. Dat stond ineens op mijn bankrekening. Ik heb het CAK nog gebeld of ze het wel terecht hadden overgemaakt. Helaas was het eenmalig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
Die CAK tegoetkoming heb ik ook een keer gehad inderdaad. Maar ik heb in dat jaar niks voor (toch best een hoop) fysio (ook aan huis) hoeven betalen. Het jaar erna was ik geen chronische patiënt meer![]()
Ik vond Sapiens een mooi boekquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:55 schreef sigme het volgende:
De Schwarzwalder kirsch taart van de banketbakker was geslaagd (dat wist ik van tevoren, het is een echte goede banketbakker en deze taart hadden we al eens gehad).
De eigen gebakken cheesecake was geslaagd, maar pas eetbaar toen de meeste gasten al banketbakkerstaart gehad hadden. Dus daarvan extra veel voor onszelf over![]()
Ik kreeg
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En die mooie rooie rookpan, maar die heeft vertraging.
Foto van de schaal!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn vandaag niet toegekomen aan de klusjes. We zijn wel bij de streekmarkt geweest. Het was erg leuk. We kochten voor ons doen echt veel: kado's voor mijn tante, kaas, cupcake, stuk twixtaart, broodje wilde ganzenburger en erwtensoep voor de lunch en een prachtige houten schaal bij een houtdraaier. Ik was op slag verliefd op de schaal. Ik koop misschien eens per jaar iets voor in huis dus het was weer eens tijd om mezelf te trakteren.
Verder hebben we vooral wat rondgehangen en het volgende klustraject bedacht. We willen de keuken eindelijk afmaken, een kantoortje op de slaapkamer maken en de wasmachine en droger verplaatsen naar de bijkeuken.
We hadden gelukkig een tijdelijke douche buiten dus niet helemaal zonder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:34 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:sigme !![]()
En wat fijn @:gcjoel ! Hoe lang heb je zonder gezeten?![]()
Wij hadden vandaag ook een primeur: we hebben onze eerste vaatwasmachine een eerste ronde vaat laten wegwerken
Ral9010, klaar, jas aan en naar buitenquote:Op zondag 13 november 2022 09:24 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Uitslapen, eens kijken welke kleuren we op de muren willen, wandelen in het bos... Ik heb wel zin in vandaag
Ik wil graag wat kleur in mijn levenquote:Op zondag 13 november 2022 09:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ral9010, klaar, jas aan en naar buiten
Buiten is (nog) veel kleur, geniet er van zo lang het kan.quote:Op zondag 13 november 2022 09:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik wil graag wat kleur in mijn leven
Ja het is hier prachtig buiten, met al die bomen in hun herfst tenuequote:Op zondag 13 november 2022 09:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buiten is (nog) veel kleur, geniet er van zo lang het kan.
Gistermiddag nog even in het bos geweest, ik fotografeer zelden vanaf statief. Nu wel weer eens gedaan. Dat is toch heel anders werken. Ik ben benieuwd naar de resultaten maar volgens mij zitten er mooie plaatjes bij
Elke pan waar een magneet aan blijft plakken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik kan het niet meer terugvinden... welke pannen voor inductie moet ik hebben?
Hoeven geen fortuin te kosten maar hoeft ook niet zo voordelig te zijn dat het er duurkoop wordt.
Vervelend van de ab.quote:Op zondag 13 november 2022 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gelukkig goed geslapen, ook nog een uurtje nadat ik de ab had ingenomen. Wat een rotspul is dat, beter doet het goed werk.
Straks komt de hulp een kop koffie drinken en de sleutels ophalen.
Tis veel te mooi weer.quote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef borisz het volgende:
Moggel.
1. RPM *vink*
2. Wat uurtjes politiek werk doen Alleen het hoognodige politieke werk
3. Naar buiten!
4. Yin
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.quote:Op zondag 13 november 2022 10:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Vervelend van de ab.
Ik had alleen de eerste avond wat gerommel, verder voel ik me steeds beter worre
Vanmiddag uurtje rijden naar broer die 70 is geworden. Woont in huis waar ik nog niet geweest ben, een eckt bejoirdenapp![]()
Straks voor we gaan nog een rondje wandelen en verder krantje lezen en niksen
Het is al snel te mooi weer voor politiekquote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Tis veel te mooi weer.
En vanavond kip, aardappels, groentemix
Rondje bosbaan gaat het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |