Ik was eten met drie vriendinnen bij een van hen thuis, zij heeft twee kinderen waarvan één baby en één van de andere vriendinnen had ook haar kindje (net 2) bij zich. Denk stuk of tien groepjes aan de deur gehad, haar man ging steeds met de twee kinderen naar beneden om snoep uit te delen. Ik vond t heerlijk, in onze straat doen ze er ook niet zo aan, en voor mij is het echt nostalgie van zelf lopen vroeger.
Verder een

want ik voelde me vandaag voor het eerst in ten minste vijf weken weer normaal

ging om 8.30 de deur uit, 9.00 meeting voorbereid, 9.30-11.30 meeting, 11.45-13.00 volgende meeting, toen even geluncht, nog wat nuttige dingen gedaan, en toen was ik wel gaar. Even kwartiertje rondje gelopen buiten voor m'n meeting van 16-17u, en vlak voor 16u kwam ik buiten de collega tegen waarmee ik die meeting had. Zij was ook heel gaar, dus hebben 16.30 wekker gezet zodat we de echt belangrijke dingen beetje vlot gingen bespreken en daarna af konden sluiten. Toen naar huis, 17.10 thuis, en ik moest 17.50 alweer weg naar vriendinnen. Halfuurtje bodyscan op de bank gedaan met katten op m'n buik en benen, toen naar vriendinnen toe, en om 21.00 weer thuis. Was in begin wel echt moe, maar werd rond 19u weer beetje 'wakker' en was wel gewoon heel gezellig. En dat ging dus allemaal gewoon
En de meeting was ook fijn, ging over concept rapport dat we 1dec moeten opleveren en waar ik methode en resultaten van had gemaakt en rondgestuurd en ze vonden het er erg mooi uitzien, waren onder de indruk van de verbeteringsslag sinds de vorige versie van half oktober. Ik was er zelf ook echt wel tevreden over, maar heel fijn dat zij dat ook waren
Nu klein beetje zwaar hoofd, maar zo blij met vandaag. Lekker bed in en dan morgen heerlijk beetje klusjes in huis rommelen en schaatsen kijken