Mooiquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat er zo'n 150 man kwam condoleren.Nadat iedereen weg was heb ik met de oudste zoon van oma de deksel op de kist gedaan. Dat hebben we destijds samen ook bij opa gedaan. Mijn vader en zusje wilde haar niet meer zien na het overlijden dus die hebben gewacht. Na het sluiten van de kist heb ik ze opgehaald.
Samen met 2 ooms heb ik de playlist gemaakt voor tijdens het condoleance en toen we weer binnen kwamen, kwam er 1 van mijn bijdrages door de speakers. We stonden daar, eigenlijk alleen maar met z'n drieen, in stilte. Mijn vader in het midden, ik en mijn zusje allebei aan een zijde, allebei een arm om mijn vader heen. Toen hield ik het niet meer droog. Het was een prachtig moment.![]()
Gelijk heb je, ik kut even met je mee.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind mezelf zielig. Ik moet om 9.00 al bij de tandarts zijn en er staat uiteraard file dus ik moet midden in de nacht de weg al op. Over 10 minuten al![]()
Er wordt vandaag in 2 afspraken een kroon geplaatst. Tussen de afspraken door ga ik naar mijn schoonmoeder. En hoe lief ze ook is, als ik pijn in mijn mond heb, wil ik gewoon zielig op de bank liggen.
Ik vind dit allemaal helemaal niet leuk. Natuurlijk valt het mee enzo. Maar op dit moment is het gewoon even kut.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat er zo'n 150 man kwam condoleren.Nadat iedereen weg was heb ik met de oudste zoon van oma de deksel op de kist gedaan. Dat hebben we destijds samen ook bij opa gedaan. Mijn vader en zusje wilde haar niet meer zien na het overlijden dus die hebben gewacht. Na het sluiten van de kist heb ik ze opgehaald.
Samen met 2 ooms heb ik de playlist gemaakt voor tijdens het condoleance en toen we weer binnen kwamen, kwam er 1 van mijn bijdrages door de speakers. We stonden daar, eigenlijk alleen maar met z'n drieen, in stilte. Mijn vader in het midden, ik en mijn zusje allebei aan een zijde, allebei een arm om mijn vader heen. Toen hield ik het niet meer droog. Het was een prachtig moment.![]()
Ja. Ook diverse collega's die deze weken wat langer onderweg zijn. Of extra thuiswerken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Twee weken werkzaamheden op mijn stationik moet met de metro
samen met de rest van de Zuidas
![]()
Nog 6 weken tot nieuwe baan op fietsafstand
Oh God ja, daar krijg ik ook last van. Hoewel ik mazzel heb dat het nog net in november is, als ik daar nog maar 1d/w werk. En deze week ga ik met de auto. Volgende week in principe wel met de trein en metro.. maar probeer dan wel buiten de spits te gaan. Is het erg druk? En jij moet zeker wel elke dag?quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Twee weken werkzaamheden op mijn stationik moet met de metro
samen met de rest van de Zuidas
![]()
Nog 6 weken tot nieuwe baan op fietsafstand
Gelukkig maar twee dagen, ik werk 1 dag thuis en 1 dag op de andere locatie (en 1 dag niet). Maar die dagen zijn dus van onder tot boven volgeramd dus ik heb helaas weinig speling. En ik heb vooral wat weinig tolerantie voor gedoe merk ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh God ja, daar krijg ik ook last van. Hoewel ik mazzel heb dat het nog net in november is, als ik daar nog maar 1d/w werk. En deze week ga ik met de auto. Volgende week in principe wel met de trein en metro.. maar probeer dan wel buiten de spits te gaan. Is het erg druk? En jij moet zeker wel elke dag?
Dat is wel extra ellendig voor jequote:Op dinsdag 15 november 2022 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik kut even met je mee.
Morgen mag ik een kaakoperatie ondergaan en heb geen oog dicht gedaan vannacht daardoor.
Heb me maar afgemeld voor het werk, mijn hoofd staat er niet naar…
Ik wens je toch een goede dag toe. Met veel liefde, goede herinneringen en samen zijn met mensen die van je oma hielden. En sterkte om uit je woorden te komen en over te kunnen brengen wat een fantastische oma je oma was.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Jullie zijn lief.
Wat onrustig geslapen en had liever geen wekker gehad. Zo even uurtje dingen tillen voor hoofdrust. Daarna mijn tekst afmaken, douchen en dan gaan we maar weer naar de Achterhoek.
Achteraf inderdaad vaak wel. Ik heb in het verleden wel een aantal keer half huilend bij de tandarts gezeten omdat ik zo graag een wortelkanaalbehandeling wildequote:Op dinsdag 15 november 2022 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Lucky ook sterkte voor vandaagTandarts is nooit fijn. (achteraf vaak wel, daar op focussen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door AnneX op 15-11-2022 10:43:47 ]
Hier ook ervaring mee? waar gebruik je deze voor?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:05 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel Nog meer doekjes in de aanbiedinghttps://www.nanowipe.nl/products/nanowipe?variant=42635185422497 😉
Nee. Gewoon een sucker voor doekjes 😂 en fb dealsquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier ook ervaring mee? waar gebruik je deze voor?
Zeker! maar dan wil ik wel soort van zeker weten dat het goed werkt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een sucker voor doekjes 😂 en fb deals![]()
Al heel wat nutteloze doekjes versleten in de loop der jaren.
Volgens de comments doen ze wat men zegt.
Wacht een paar dagen (met bestellen),dan kan ik je meer vertellen.
Trouwens…je had het over dure doekjes. Het is natuurlijk peanuts vergeleken met de badkamertegels etc.
Mooiquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:37 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb ik mijn afscheidsspeech klaar.
Je maakt een carriere switchquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:59 schreef Blues het volgende:
oh oh vlg week wo sollicitatiegesprek![]()
Mega onhandig wegens slechte bezetting. Dus ik probeer eerst een hele dag te ruilen en anders iemand te vragen die in de ochtend komt helpen, in de middag te komen..............
GEDOE en ik krijg er de zenuwen van meteenwat doe ik toch allemaal!
Je kunt toch vragen of er gewisseld kan worden van dag…quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:59 schreef Blues het volgende:
oh oh vlg week wo sollicitatiegesprek![]()
Mega onhandig wegens slechte bezetting. Dus ik probeer eerst een hele dag te ruilen en anders iemand te vragen die in de ochtend komt helpen, in de middag te komen..............
GEDOE en ik krijg er de zenuwen van meteenwat doe ik toch allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |