ahh jammer! nja dan hou ik het gewoon bij deze, hopelijk werkt hetquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch… naam vergeten…site vergeten..en geen etiket op de doek.
Misschien kan zoekwonder @:sigme de post terugvinden.
Inmiddels heb je al een advies van Lucky gekregen.
Sterkte @:Lonaa met alles.
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zegquote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Lienekien het volgende:
https://frmtegelwerk.nl/p(...)z4qsM24A1o&fs=e&s=cl
Dit was dus die die AnneX aanprees.quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zeg
quote:Op zondag 19 juni 2022 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
En als informateur te onderhandelen voor samenstellen van een college in Houten.
Een tip voor mensen, die een hekel hebben aan drogen en schoonhouden van badkamers en met name doucheruimten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Geen probleem johquote:Op zondag 13 november 2022 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag @:Sarabi gezienhoi!
En ja sorry dat m'n moeder probeerde zich tegen alles aan te bemoeien. Dat doet ze.![]()
De biertjes staan nu mooi op een rijtje op m'n tafel. Ze zijn heelhuids naar mijn huis gekomen. Ik had ze ook voorzichtig ingepakt
Toyota Starlet of Yarisquote:Op maandag 14 november 2022 15:04 schreef Vanyel het volgende:
Het is ook vet koud.
Ik wil een dikke diesel die nog maar heel weinig kilometers maakt inruilen voor een bakkie dat helemaal niet groot of sjiek hoeft te zijn maar wel betrouwbaar. En minder vaste lasten (niet moeilijk, we zitten aan wegenbelasting en verzekering al boven 200/mnd) maar ik weet niks van autos en heb een hekel aan -verkopers.
Maakt het best lastig.
En ja, ik dacht aan elektrisch maar met rond de 10k km per jaar denk ik niet dat we die aanschafprijs op wat voor manier dan ook gaan compenseren.
Poeh. Können wir reden? 😢quote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef sigme het volgende:
De kerstcommercial van de Duitse supermarkt Penny:
@gcjoel de fmr doek is wel lekker groot om mee te swiepen langs tegels en glazen wanden.quote:Op maandag 14 november 2022 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit was dus die die AnneX aanprees.
[..]
Ik vind ze vies tegenvallenquote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zeg
Zo, die was duisterquote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef sigme het volgende:
Van wat ik begrijp maakt Penny altijd een mini-speelfilmpje rond kerst, waar met interesse naar (uitge)keken wordt. Een beetje zoals de oude commercials van de Amerfoortse ("even Apeldoorn bellen").quote:Op maandag 14 november 2022 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, die was duisterEn wat is de relevantie voor een Duitse supermarkt? En wat is er in godsnaam aan de hand in Duitsland jongens
Oh wauwquote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef sigme het volgende:
Ja prima, I don't carequote:
Dat dus, maar dan niet. Onze tweede auto kostte minder dan het jaarlijks verschil in mrb+verzekering tussen die twee...quote:Op maandag 14 november 2022 15:59 schreef derLudolf het volgende:
Voordat ik het geld van de aanschaf van de andere auto heb terugverdiend zijn we een flinke tijd verder.
De regisseur van dit filmpje is Seb Edwards (die in 2018 de John Lewis kerstreclame met Elton John maakte):quote:Op maandag 14 november 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie commercial. Had Penny ook niet die van die opa die z’n familie de schrik van hun leven bezorgde en hij een kerst met de familie had? Net als die van John Lewis, mooie kerstcommercials met een boodschap.
Dat.quote:Op maandag 14 november 2022 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, die was duisterEn wat is de relevantie voor een Duitse supermarkt? En wat is er in godsnaam aan de hand in Duitsland jongens
Je bedoelt eentje die nooit verder kwam dan de supermarkt en twee keer per jaar het ziekenhuis? Met verbrande koppelingsplaten en een motor die nooit warm is geworden?quote:Op maandag 14 november 2022 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja prima, I don't care![]()
Maar heb je er ook een voor me die van een oud vrouwtje is geweest?
Nee dat was Heimkommen van Edeka waar ik het over hadquote:Op maandag 14 november 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie commercial. Had Penny ook niet die van die opa die z’n familie de schrik van hun leven bezorgde en hij een kerst met de familie had?
Oh nee, ik hoopte ook niet te hoeven trekkeren.quote:Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind ze vies tegenvallen. Ik had gehoopt de muren en deuren alleen met zo'n doek te kunnen drogen, maar ik moet toch echt nog steeds eerst trekkeren. De doek wordt anders te nat om nog te drogen.
Hij droogt ook langzaam (maar goed, we hebben de verwarming op de badkamer ook nog niet aan) en gaat dus een beetje meuren.
Ik kocht hem trouwens omdat hij telkens op Feestboek langskwam, en 1500 mensen in de commentaren beweerden dat ze niet meer hoefden te trekkeren. De leugenaars![]()
(ik heb er ook meteen 2 gekocht
)
En ja, braaf eerst rondje wasmachine zonder wasverzachter.
Ik had eerst deze: https://www.neweco.nl/nanodoek.html
Zijn kleiner, maar doen het even goed. Jammergenoeg niet in een grotere maat te krijgen.
quote:Op maandag 14 november 2022 18:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bedoelt eentje die nooit verder kwam dan de supermarkt en twee keer per jaar het ziekenhuis? Met verbrande koppelingsplaten en een motor die nooit warm is geworden?
Trekkeren hoef ik niet. Zó groot is de badkamer niet. Met de doek gaat vloer en muren en kraan prima.quote:Op maandag 14 november 2022 18:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee, ik hoopte ook niet te hoeven trekkeren.
Een hulp heb ik niet meer dus moet het wel echt goed doen zelfquote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Trekkeren hoef ik niet. Zó groot is de badkamer niet. Met de doek gaat vloer en muren en kraan prima.
Affijn.
De hulp is “afgestudeerd en gepromoveerd in hogere huismanagement”. 😉
Als zij tevreden is...
Jammer @:Syrena![]()
Dat was weer een uitzonderlijk lekker HF soepje. Zoete aardappelsoep.
Ja maar als je hulp hem gebruikt om de badkamer te poetsen, dan gebruikt ze 'm dus niet zoals gcjoel en ik hem willen gebruiken, dus om direct na het douchen de douchecabine/muren te drogen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Trekkeren hoef ik niet. Zó groot is de badkamer niet. Met de doek gaat vloer en muren en kraan prima.
Affijn.
De hulp is “afgestudeerd en gepromoveerd in hogere huismanagement”. 😉
Als zij tevreden is...
Jammer @:Syrena![]()
Dat was weer een uitzonderlijk lekker HF soepje. Zoete aardappelsoep.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat er zo'n 150 man kwam condoleren.Nadat iedereen weg was heb ik met de oudste zoon van oma de deksel op de kist gedaan. Dat hebben we destijds samen ook bij opa gedaan. Mijn vader en zusje wilde haar niet meer zien na het overlijden dus die hebben gewacht. Na het sluiten van de kist heb ik ze opgehaald.
Samen met 2 ooms heb ik de playlist gemaakt voor tijdens het condoleance en toen we weer binnen kwamen, kwam er 1 van mijn bijdrages door de speakers. We stonden daar, eigenlijk alleen maar met z'n drieen, in stilte. Mijn vader in het midden, ik en mijn zusje allebei aan een zijde, allebei een arm om mijn vader heen. Toen hield ik het niet meer droog. Het was een prachtig moment.![]()
Nou, zelf gebruiken wij de doek altijd na het douchen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar als je hulp hem gebruikt om de badkamer te poetsen, dan gebruikt ze 'm dus niet zoals gcjoel en ik hem willen gebruiken, dus om direct na het douchen de douchecabine/muren te drogen.
Om de rest van de badkamer te poetsen heb ik microvezeldoekjes van de Action
Mooiquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat er zo'n 150 man kwam condoleren.Nadat iedereen weg was heb ik met de oudste zoon van oma de deksel op de kist gedaan. Dat hebben we destijds samen ook bij opa gedaan. Mijn vader en zusje wilde haar niet meer zien na het overlijden dus die hebben gewacht. Na het sluiten van de kist heb ik ze opgehaald.
Samen met 2 ooms heb ik de playlist gemaakt voor tijdens het condoleance en toen we weer binnen kwamen, kwam er 1 van mijn bijdrages door de speakers. We stonden daar, eigenlijk alleen maar met z'n drieen, in stilte. Mijn vader in het midden, ik en mijn zusje allebei aan een zijde, allebei een arm om mijn vader heen. Toen hield ik het niet meer droog. Het was een prachtig moment.![]()
Gelijk heb je, ik kut even met je mee.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind mezelf zielig. Ik moet om 9.00 al bij de tandarts zijn en er staat uiteraard file dus ik moet midden in de nacht de weg al op. Over 10 minuten al![]()
Er wordt vandaag in 2 afspraken een kroon geplaatst. Tussen de afspraken door ga ik naar mijn schoonmoeder. En hoe lief ze ook is, als ik pijn in mijn mond heb, wil ik gewoon zielig op de bank liggen.
Ik vind dit allemaal helemaal niet leuk. Natuurlijk valt het mee enzo. Maar op dit moment is het gewoon even kut.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |