En daar is nou net zat ervaring mee hier in deze SC, of bij mensen die mensen kennenquote:Op zondag 13 november 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het uitzoeken van al die dingen wel leuk vind eigenlijk. Er zitten technische dingen aan waar ik niet genoeg van snap (voorstrijk? isolerende ondervloer? waarop moet je eigenlijk letten bij contracten voor internet en elektriciteit?) en daar heb ik een hekel aan
Of voordat er behanglijm of tegellijm op komt.quote:Op zondag 13 november 2022 22:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Voorstrijk is iets wat je op je muur smeert voor je de verf erop gaat smeren.
quote:
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.quote:Op maandag 14 november 2022 07:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:Lonaa heel veel sterkte vandaag 😘
Goed plan, woensdag. Zal een vermoeiende week zijn geweest. Veel sterkte vandaag en morgenquote:Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.
Ja, de afgelopen 2 weken waren wel pittig. Moet ook echt even wat beter voor mezelf zorgen de komende tijd. Mijn copingmechanismes zijn niet per se de gezondstequote:Op maandag 14 november 2022 08:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Pittige dagen zo @:Lonaasterkte! En woensdag even bijkomen inderdaad!
Hier ook 2e verkoudheid in 4 weken.. ik blijf een dagje thuis.. wsl 2.. en dat is balen want ik had juist met een vriendin afgesproken om vanavond wat te gaan drinken.quote:Op maandag 14 november 2022 05:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen![]()
Voelde ik me vrijdag voor het eerst weer normaal.. heb ik inmiddels de volgende verkoudheid binnen. Al weken af en toe beetje keelpijn, maar gister lopende de dag steeds meer, zodanig dat ik in dat uurtje thuis nog even een zelftest heb gedaan (negatief). Dit keer lijkt het wel door te zetten, holtes vol, niezen, hoesten, slikken doet pijn.. bah. Straks maar even keeldingen halen om op te zuigen en dan hopen dat het net zo snel weer weg is als het kwam.
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?quote:
Uhuh en dan zeggen we weer "Sterkte vandaag"quote:Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.
Ik heb net hetdoekje.nl weggeklikt. Daar staat wel mooi spul op.quote:Op maandag 14 november 2022 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?
Of was dat iemand anders?
Wil de nieuwe badkamer nu goed houden natuurlijk
Goede naam voor de websitequote:Op maandag 14 november 2022 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net hetdoekje.nl weggeklikt. Daar staat wel mooi spul op.
In een ander topic werd er enthousiast over gedaan.
Helaasch… naam vergeten…site vergeten..en geen etiket op de doek.quote:Op maandag 14 november 2022 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?
Of was dat iemand anders?
Wil de nieuwe badkamer nu goed houden natuurlijk
ahh jammer! nja dan hou ik het gewoon bij deze, hopelijk werkt hetquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch… naam vergeten…site vergeten..en geen etiket op de doek.
Misschien kan zoekwonder @:sigme de post terugvinden.
Inmiddels heb je al een advies van Lucky gekregen.
Sterkte @:Lonaa met alles.
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zegquote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Lienekien het volgende:
https://frmtegelwerk.nl/p(...)z4qsM24A1o&fs=e&s=cl
Dit was dus die die AnneX aanprees.quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zeg
quote:Op zondag 19 juni 2022 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
En als informateur te onderhandelen voor samenstellen van een college in Houten.
Een tip voor mensen, die een hekel hebben aan drogen en schoonhouden van badkamers en met name doucheruimten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Geen probleem johquote:Op zondag 13 november 2022 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag @:Sarabi gezienhoi!
En ja sorry dat m'n moeder probeerde zich tegen alles aan te bemoeien. Dat doet ze.![]()
De biertjes staan nu mooi op een rijtje op m'n tafel. Ze zijn heelhuids naar mijn huis gekomen. Ik had ze ook voorzichtig ingepakt
Toyota Starlet of Yarisquote:Op maandag 14 november 2022 15:04 schreef Vanyel het volgende:
Het is ook vet koud.
Ik wil een dikke diesel die nog maar heel weinig kilometers maakt inruilen voor een bakkie dat helemaal niet groot of sjiek hoeft te zijn maar wel betrouwbaar. En minder vaste lasten (niet moeilijk, we zitten aan wegenbelasting en verzekering al boven 200/mnd) maar ik weet niks van autos en heb een hekel aan -verkopers.
Maakt het best lastig.
En ja, ik dacht aan elektrisch maar met rond de 10k km per jaar denk ik niet dat we die aanschafprijs op wat voor manier dan ook gaan compenseren.
Poeh. Können wir reden? 😢quote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef sigme het volgende:
De kerstcommercial van de Duitse supermarkt Penny:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |