Jezus wat vet is dit joh!!! Goed uitgepakt állesquote:Op zondag 13 november 2022 21:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet m'n topic nog updaten.
Zonder mij:
[ link | afbeelding ]
Een beetjequote:
Thanksquote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus wat vet is dit joh!!! Goed uitgepakt álles
Ja, das toch veel erger dan iemand die elke zaterdag z'n afval in de tuin aan het opfikken is, een wiethok in de schuur heeft en zn zolderkamer aan een prostituee verhuurdquote:
Dat raampje moet alleen nog dubbel glas. Blijkt nogal lastig, we wachten Al maanden.quote:Op zondag 13 november 2022 21:27 schreef Candaasje het volgende:
Tof! Mooi de jaren 30 stijl doorgevoerd!
Dat raampje geeft het ook iets heel knus!![]()
Hebben jullie vloerverwarming of ga je nog op zoek naar een bijpassende badmat?
En wat is dat zwarte ding links onderin de hoek van de foto?
Maar niet zo erg als een teckel met verlatingsangst tot een uur of 3 s nachtsquote:Op zondag 13 november 2022 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, das toch veel erger dan iemand die elke zaterdag z'n afval in de tuin aan het opfikken is, een wiethok in de schuur heeft en zn zolderkamer aan een prostituee verhuurd
Herkenbaar, wij zin sinds juni bezig voor glas. In januari of februari komt het.quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat raampje moet alleen nog dubbel glas. Blijkt nogal lastig, we wachten Al maanden.
We hebben elektrische vloerverwarming (die nog een maand niet aan mag)
Dat ding links is een handdoeken rek, bij gebrek aan handdoekradiator
Haha ja beide. Die aan de muur achterin is het rekje voor de opgevouwen handdoeken zeg maar en die andere is om de natte handdoek overheen te hangen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Herkenbaar, wij zin sinds juni bezig voor glas. In januari of februari komt het.
Gelukkig is nu alles 3mm dik en zit in het merendeel grote barsten
Ik bedoelde onderin in de foto, niet dat rechthoekige rekje. Of is dat ook voor handdoeken?
Wauwquote:Op zondag 13 november 2022 21:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet m'n topic nog updaten.
Zonder mij:
[ link | afbeelding ]
Ja honten zijn sowieso kut, maar daar wordt niet eens naar gevraagdquote:Op zondag 13 november 2022 21:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar niet zo erg als een teckel met verlatingsangst tot een uur of 3 s nachts![]()
(Hoewel het er ook aan kon liggen dat ik jeuk had aan mijn voet (wondje) En elke keer ik dus wakker werd van het geblaf, en dan vooral weer gek werd van de jeuk![]()
Normaal pit ik er wel doorheen
Die kippen kunnen er hier achter anders ook wel wat vanquote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja honten zijn sowieso kut, maar daar wordt niet eens naar gevraagd
Ik heb een vriend die -ALS hij al iets op de doden schreef - niet verder kwam dan 'decoratie ', 'keuken' en 'overig'.quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Morgane89 het volgende:
Ik vind het inpakken juist heerlijk. Alles zo geordend in dozen met bestemming en inhoud erop. Ik wou dat ik m'n hele leven en gedachten zo kon ordenen in dozen
Boven de schouw leek me wel mooi, op zo'n houten plaatjequote:Op zondag 13 november 2022 21:58 schreef Morgane89 het volgende:
Mooie vertyping, een lijk als decoratie
Grote glazen bak met sterk water? Als een soort stil aquarium??quote:Op zondag 13 november 2022 22:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Boven de schouw leek me wel mooi, op zo'n houten plaatje
Na het overlijden komen er heel wat lijken uit de kast.quote:Op zondag 13 november 2022 21:58 schreef Morgane89 het volgende:
Mooie vertyping, een lijk als decoratie
Ik heb nog 3 kittens op formaldehyde. Mijn moeder heeft ze nu tijdelijk in huis.quote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grote glazen bak met sterk water? Als een soort stil aquarium??
Sterk verhaal welquote:Op zondag 13 november 2022 22:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kittens op formaldehyde. Mijn moeder heeft ze nu tijdelijk in huis.
wel goedkoop in kattebakkorrelsquote:Op zondag 13 november 2022 22:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kittens op formaldehyde. Mijn moeder heeft ze nu tijdelijk in huis.
Alleen nog een schatting. Wel deze week het huurcontract ondertekendquote:Op zondag 13 november 2022 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en @:Tele6 die verhuizing, dat kan jij! Heb je al een datum dat je er in kan of is het nog een schatting? Als je het fijn vindt als iemand een keer meer je mee denkt over praktische dingen, geef maar een gil!
Ik weet niet of ik het uitzoeken van al die dingen wel leuk vind eigenlijk. Er zitten technische dingen aan waar ik niet genoeg van snap (voorstrijk? isolerende ondervloer? waarop moet je eigenlijk letten bij contracten voor internet en elektriciteit?) en daar heb ik een hekel aanquote:Op zondag 13 november 2022 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Al die dingen uitzoeken is het leukste deel van verhuizen. Je spullen in het andere huis krijgen het minst
Aww dat is liefquote:Op zondag 13 november 2022 21:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Verhuis/klusmeet bij Tele.
Ik heb inmiddels elk soort stuk gereedschap in huis, dus je gilt maar
Nieuwe muren altijd voorstrijken. Scheelt je veel verf en/of afvallend behang.quote:Op zondag 13 november 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het uitzoeken van al die dingen wel leuk vind eigenlijk. Er zitten technische dingen aan waar ik niet genoeg van snap (voorstrijk? isolerende ondervloer? waarop moet je eigenlijk letten bij contracten voor internet en elektriciteit?) en daar heb ik een hekel aan
En daar is nou net zat ervaring mee hier in deze SC, of bij mensen die mensen kennenquote:Op zondag 13 november 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het uitzoeken van al die dingen wel leuk vind eigenlijk. Er zitten technische dingen aan waar ik niet genoeg van snap (voorstrijk? isolerende ondervloer? waarop moet je eigenlijk letten bij contracten voor internet en elektriciteit?) en daar heb ik een hekel aan
Of voordat er behanglijm of tegellijm op komt.quote:Op zondag 13 november 2022 22:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Voorstrijk is iets wat je op je muur smeert voor je de verf erop gaat smeren.
quote:
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.quote:Op maandag 14 november 2022 07:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:Lonaa heel veel sterkte vandaag 😘
Goed plan, woensdag. Zal een vermoeiende week zijn geweest. Veel sterkte vandaag en morgenquote:Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.
Ja, de afgelopen 2 weken waren wel pittig. Moet ook echt even wat beter voor mezelf zorgen de komende tijd. Mijn copingmechanismes zijn niet per se de gezondstequote:Op maandag 14 november 2022 08:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Pittige dagen zo @:Lonaasterkte! En woensdag even bijkomen inderdaad!
Hier ook 2e verkoudheid in 4 weken.. ik blijf een dagje thuis.. wsl 2.. en dat is balen want ik had juist met een vriendin afgesproken om vanavond wat te gaan drinken.quote:Op maandag 14 november 2022 05:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen![]()
Voelde ik me vrijdag voor het eerst weer normaal.. heb ik inmiddels de volgende verkoudheid binnen. Al weken af en toe beetje keelpijn, maar gister lopende de dag steeds meer, zodanig dat ik in dat uurtje thuis nog even een zelftest heb gedaan (negatief). Dit keer lijkt het wel door te zetten, holtes vol, niezen, hoesten, slikken doet pijn.. bah. Straks maar even keeldingen halen om op te zuigen en dan hopen dat het net zo snel weer weg is als het kwam.
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?quote:
Uhuh en dan zeggen we weer "Sterkte vandaag"quote:Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.
Ik heb net hetdoekje.nl weggeklikt. Daar staat wel mooi spul op.quote:Op maandag 14 november 2022 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?
Of was dat iemand anders?
Wil de nieuwe badkamer nu goed houden natuurlijk
Goede naam voor de websitequote:Op maandag 14 november 2022 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net hetdoekje.nl weggeklikt. Daar staat wel mooi spul op.
In een ander topic werd er enthousiast over gedaan.
Helaasch… naam vergeten…site vergeten..en geen etiket op de doek.quote:Op maandag 14 november 2022 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?
Of was dat iemand anders?
Wil de nieuwe badkamer nu goed houden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |