Geen mention gehad. Wat de fuck.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Coco laat mijn WK topic volledig ontsporen. (Ondanks een TR die er al ruim een uur staat)
Ah, één van mijn beste vrienden is daar nu ook, tevens werd mijn Instagram wekenlang overspoeld door stories van mensen die ik in Laos/Cambodja had ontmoet die door naar Vietnam gingen. Je gaat daar absoluut genietenquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Tijdens het WK toch? Helaas ben ik er niet bij. Ga de 20e november (dit is niet bewust overigens!) naar Vietnam voor 3,5 week. Geen haxball. Misschien de laatste week dat ik mee doe. Geen idee wanneer het WK afgelopen is.![]()
Hier nog een gifje gevonden van de blije haxbalfans hier.
[ afbeelding ]
Complimenten aan @:ChevyCaprice voor de compilatie trouwens.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien is hij eindelijk aan de vrouw (of man) geraakt. Je kan niet eeuwig een kattenmannetje blijven natuurlijk.
Weet ik niet, maar ik weet wel wat jij bent:quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:39 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie wat is Tunisië?
Graag duiding.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik weet wel wat jij bent:
Een ongelofelijke zeikstok met je bolle plofkop, zak in een zwart gat, dat is het enige gat wat je wil.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een ongelofelijke zeikstok met je bolle plofkop, zak in een zwart gat, dat is het enige gat wat je wil.
Dat is dan een manco in het systeem. Niet door laten ontmoedigen en gestaag doorgaan, dan ontgroei je die marginale druk weer. Op gegeven moment kom je dan op een punt dat het eigenlijk niet meer zoveel boeit wat er maandelijks binnen komt. Zolang je niet te hoog in de boom gaat zitten met je vaste lasten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het probleem is meer dat je naarmate je meer uren werkt een hoger percentage belasting moet afstaan. Zeker in een startersfase is dit heel schadelijk waarin je salaris al gauw te hoog is om in de sociale huur te mogen, maar dat je onmogelijk genoeg kan sparen om te kopen (want studieschuld + hoge huurkosten + belasting waardoor je over de streep te weinig overhoudt). Waardoor het effectief meer loont door minder te werken en dat moet nooit de bedoeling zijn eigenlijk.
Het percentage belasting wat je betaalt zou meer afhankelijk moeten zijn van je omgerekende bruto uurloon dan van je verzamelinkomen, zodat meer uren werken of een bijbaantje naast je baan niet keihard afgestraft wordt met hoge schulden. Dat een hoop van dat geld gaat naar de tong80jes van het land die weigeren te werken en de maatschappij daardoor meer kosten dan opleveren is moeilijk te voorkomen, maar wel extra frustrerend.
Verder heb ik een ontzettend prettige en niet al te stressvolle baan, en heb ik sowieso mazzel met doorgroeimogelijkheden, vakantiedagen, plus het milieu waar ik uit kom dat ik weinig financiële zorgen hoef te hebben, dus ik tel vooral mijn zegeningen, alleen vind ik dit wel jammer
Hardop gelachen, bedankt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar daar lijkt het serieus op. Ik zie een hoop red flags.
Zo dan KOEKOEK.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg jij een mention?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog geen praktijk psychologie beginnen.
Oh diequote:Op dinsdag 8 november 2022 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WK / Het grote walgelijke kliekjes poultje van de VBL-SC
Nee dus. Het is weer kapot.
Gvd.
[ afbeelding ]
Oh ok laat dan maar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschied.
Jij bent de wijkagent maar je bent nergens te bekennen. @:Zipportal
Het is een WK gerelateerd topic. HOEZO DICHTGOOIEN? Dat deden we ook niet met het EK topic.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Gewoon dichtgooien die zooi. Wat moeten de WK-mensen daarmee.
En nu ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een WK gerelateerd topic. HOEZO DICHTGOOIEN? Dat deden we ook niet met het EK topic.
VBL users uitlachen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
Gewoon dichtgooien die zooi. Wat moeten de WK-mensen daarmee.
Autisme speelt op. Neem je medicatie, hoerenlul.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziedend.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Autisme speelt op. Neem je medicatie, hoerenlul.
Eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Wel interessant om te zien hoe moderator @:Coco om gaat met zijn eerste stukje ophef in WK.
Ik wilde in eerste instantie eigenlijk het topic sluiten om @onlogisch te zieken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
popcorn.gif
Ik maakte overigens een grapje over dat dichtmieteren om @:onlogisch te zieken @:coco
Tot nu toe vind ik dat @Coco een prima mod is. Hij blijft kalm en legt op een rustige manier uit waarom hij bepaalde beslissingen neemt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
popcorn.gif
Ik maakte overigens een grapje over dat dichtmieteren om @:onlogisch te zieken @:coco
Eens, ik had al vanaf moment 1 alle feedback in dat topic weggeflikkerd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik dat @:Coco een prima mod is. Hij blijft kalm en legt op een rustige manier uit waarom hij bepaalde beslissingen neemt.
Pasta, kip en tomatensaus.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:49 schreef Coco het volgende:
Voor @:RamboDirk is het bijna avondeten en hij probeert iets.
Paellaquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:49 schreef Coco het volgende:
Voor @:RamboDirk is het bijna avondeten en hij probeert iets.
Tering ik wilde net zeggen ja. Wat treurig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
Mensen die er gelijk 20 mentions uitgooien naar (F)A's omdat ze het niet eens zijn met een triviale beslissing hebben ook wel een heel triest leven.
Hij heeft liever dat je hem met "Shikutoku" aanspreekt.quote:
Dat is de hond van knut.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft liever dat je hem met "Shikutoku" aanspreekt.
Ik weet niet wat erger is. De username Knut of de naam Shitotoekoe.quote:
Hoe het precies zit tussen de hond van Knut en Shikutoku weet ik niet.quote:
Wat vind je van de naam Benji voor een kat?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. De username Knut of de naam Shitotoekoe.
Maar verder no hard feelings.
Het is natuurlijk niet gewoon Knut, maar Knutdeijsbeer.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. De username Knut of de naam Shitotoekoe.
Maar verder no hard feelings.
Oh wacht, dat is dan ook een Shikoku. Lijkt wel veel op elkaar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe het precies zit tussen de hond van Knut en Shikutoku weet ik niet.
[ twitter ]
Oké, tong80.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gewoon Knut, maar Knutdeijsbeer.
Is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je van de naam Benji voor een kat?
wtf Je kunt ook te ver gaan!quote:
Zo heet de kat van Shikutoku.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?
Team hont sowieso.
Dan ben ik Arimishidorinrinkiku.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe het precies zit tussen de hond van Knut en Shikutoku weet ik niet.
[ twitter ]
Deze beveel ik niet aan als roepnaam.quote:
Klinkt als een naam voor een Shiba Inu.quote:
Ik hou het wel bij Scrummie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze beveel ik niet aan als roepnaam.
Ja ik twijfel dus heel erg, ik heb wel zin in junkfood namelijk maar ik kan ook gezond gaan eten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Tot vanavond!quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga naar huis!
Tot vanavond vriendjes en vriendinnetjes!
Dank voor het laatste accent.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga naar huis!
Tot vanavond vriendjes en vriendinnetjes!
Rekiki?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Arimishidorin rinkiku
Arimishidorin rinkiku!
[ afbeelding ]
Hoppa.quote:
Spaghetti van gister. Opwarmgenotquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Oké.quote:
Is ie weggepest?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
User en otter liefhebber @:zipportal boycot deze SC.
Bekend, rug toegekeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
User en otter liefhebber @:zipportal boycot deze SC.
JanCeesgodquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is @:JanCees nog niks veranderd sinds zijn vertrek.
[ twitter ]
quote:Verder mogen lhbtiq+'ers naar het WK in zijn land komen, maar moeten ze "de Qatarese regels accepteren", waarschuwde Salman. Vrouwen kunnen volgens hem beter thuisblijven.
Wel als je lesbisch bent.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Non-binair mag komen. Vrouwen niet.
We noteren het.
Twitterend Feyenoord heeft het er sowieso erg druk mee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelachen (ook om de spelfout)
Thanks. Gaat wel lukken. Eerste verre reis sinds corona. Mega zin in.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, één van mijn beste vrienden is daar nu ook, tevens werd mijn Instagram wekenlang overspoeld door stories van mensen die ik in Laos/Cambodja had ontmoet die door naar Vietnam gingen. Je gaat daar absoluut genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Had ook best in een spoiler gekund.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Poooooooooh!!! Eem op ‘t snoetje @:zipportal
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
De mening van Robert Jensen zekerquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is die nog steeds bezig eigenlijk? Ik hoor nooit meer iets over die idioot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De mening van Robert Jensen zeker
Hihi penisquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moest wel lachen
ook al was het door sander schimmelpenis
Hopelijk verstoppen z’n aders in rap tempo. Vuile vetzak.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die nog steeds bezig eigenlijk? Ik hoor nooit meer iets over die idioot.
Wat een verheven hont is het ookquote:
#ikbeneenterrorist mannetje gespot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een verheven hont is het ook
En wat kan die nou eigenlijk? NOU NIKS!
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks. Gaat wel lukken. Eerste verre reis sinds corona. Mega zin in.
Zou helemaal leuk zijn als ze daar ook nog wat leuke speciaalbiertjes hebben.![]()
En anders ga ik wel weer aan de lokale drank. In Thailand zoveel Thai "whiskey" (eigenlijk meer rum) op, niet normaal. In Vietnam hebben ze zelfgestookte rijstewijn geloof ik.Vietnam is qua speciaalbier het beste van ZO-Azië, leuke brewpubs en prijs/kwaliteit is goed, vooral in Saigon. Let vooral op Pasteur Brewing en Heart of Darkness. In Cambodja heb ik genoeg lekkers kunnen drinken van hen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een hoop leuke brewpubs die de corona lockdowns niet hebben overleefd helaasMet pijn en moeite derde
Ik heb zojuist Woordle #508 gespeeld!quote:Op woensdag 9 november 2022 07:03 schreef Speedfight het volgende:
Morgeeee
Woordle 508 3/6
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 304 5/6
🟩🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨🟩⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Wereldgozer @:Scrummie @:scrupuleus @:de_boswachter @:Oriente
Geen darkmodequote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 508 4/6
⬜🟨🟨🟩🟩
⬜🟨🟨🟩🟩
🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Goeiemorgen
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is toch een haar.
Of is dat zo'n fake?
Vrouwen op het internet??quote:Op woensdag 9 november 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is toch een haar.
Of is dat zo'n fake?
quote:Op woensdag 9 november 2022 09:39 schreef Caland het volgende:
dat volgende week blijkbaar WK begint
Ik welquote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja, dag vervroegd voor Qatar. Nou ja, Nederland hoeft volgende week nog niet aan de bak
@GGMM heeft geen tijd meer voor ons plebejers.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:56 schreef Coco het volgende:
Zou leuk zijn als @:GGMM zo weer eens het startschot voor de lunch inzet.
Maar @:scrummie is ook oke.
Goed om te zien dat die jongen toch nog een leven naast internet blijkt te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM heeft geen tijd meer voor ons plebejers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even gluren zo wat de tijden zijn om zoveel mogelijk interessants te kunnen kijken.
Te laat.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal!
Ik heb al gelunchtquote:Op woensdag 9 november 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal!
Eet smakelijk makker. Beetje laat maar goed.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal!
Gewoon alle 64 kijken.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even gluren zo wat de tijden zijn om zoveel mogelijk interessants te kunnen kijken.
quote:Op woensdag 9 november 2022 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 08-11-2022 16:23:16 ]
[ afbeelding ]
Als jij wat aan je inhammen deed, sprak je wel eens een vrouw op internet.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij wat aan je inhammen deed, sprak je wel eens een vrouw op internet.
[..]
[..]
Holy shit.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koekerdekoekquote:Op woensdag 9 november 2022 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedankt Kees.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
Hou eens op met Oriente onzekerheid aanpraten.
[..]
schalquote:Op woensdag 9 november 2022 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een schal van 1 tot 10, hoe hard zou je haar raken?
10quote:Op woensdag 9 november 2022 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een schal van 1 tot 10, hoe hard zou je haar raken?
Hier trappen we niet in.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Dat heb ik wel verdient
Geen Big 4.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah, moderator @:onlogisch en user @:kingroland FOK!ken weer eens mobiel of typen in regionale spreektaal.
Boboti.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Zuurkoolquote:Op woensdag 9 november 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Barbaar, nooit van scheurbuik gehoord?quote:
Helemaal niks mis met zuurkool.quote:
Door de mest die nog op de soja zit.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op aanraden van een vriendin de vegan gehakt van Beyond Meat eens in de pan gegooid.
Hoe kan een vegan product naar slachthuis ruiken?
Ik weet het trouwens nog niet, maar ik denk dat ik maar eens voor Chinees ga.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
vond ik dus ook iddquote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Coco het volgende:
Leuke serie dat Reacher trouwens @:Karina
(Review volgt later)
Ik haal m'n vitamine C wel uit wat andersquote:Op woensdag 9 november 2022 17:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Barbaar, nooit van scheurbuik gehoord?
Geen VOC-mentaliteit.
Wat ordinair.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik haal m'n vitamine C wel uit wat anders
Link?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat SaskiaGodin vandaag een beetje een slecht humeur heeft
Omdat Mane niet mee kan doen zeker. Hoeveel Brazilianen heeft Qatar?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Caland het volgende:
@:ggmm heeft Quatar boven Senegal
Volgens mij wil hij gewoon dat @:onlogisch verliest op zijn werk
Chinees.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het trouwens nog niet, maar ik denk dat ik maar eens voor Chinees ga.
Je pakt zaanse mayonaise zo’n tube, dopje eraf en erin knijpen.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chinees.![]()
Heb je trouwens nog een recept om een lekkere dressing te maken?
Ok.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pakt zaanse mayonaise zo’n tube, dopje eraf en erin knijpen.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chinees.![]()
Heb je trouwens nog een recept om een lekkere dressing te maken?
Oh.quote:
Het is andijvie geworden @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het trouwens nog niet, maar ik denk dat ik maar eens voor Chinees ga.
Gore hond. Andijvie is echt het smerigste van het smerigste.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is andijvie geworden @:Drizzt_Dourden
Recept van Allerhande.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de Knorr? Of van HelloFresh @:wereldgozer
Knorr is mensonterend.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de Knorr? Of van HelloFresh @:wereldgozer
De volgende is Google denk ik. Bij Amazon en Apple is de schade wat minder.quote:Facebook en Instagram hebben te maken met enorme concurrentie van met name Tiktok. Meta kan geen antwoord verzinnen op het verslavende algoritme van het Chinese netwerk, waar naast jongeren ook steeds meer volwassenen op te vinden zijn. De tijd die gebruikers aan het kijken van Tiktok-video's besteden, gaat ten koste van de gebruikstijd op andere sociale media.
quote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is andijvie geworden @:Drizzt_Dourden
quote:
Ik dacht dat iedereen dit wel wist.quote:
Lijkt me een luxe!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Tijd voor thee.
Morgen heb ik 1 college van 11 tot 13. Prima tijd.
Ietsje langer slapen en alsnog vroeg klaar.
Als ik geen Nederlander zou zijn, dan zou ik denk ik de eredivisie ook niet volgen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
11k ontslagen bij meta lolquote:Op woensdag 9 november 2022 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Doei facebook (of meta) lol
[..]
De volgende is Google denk ik. Bij Amazon en Apple is de schade wat minder.
TIKTOKED @:coco @:wereldgozer @:zipportal
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienquote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienTering, da's ook alweer bijna 30 jaar geleden!
Patro Maasmechelen goden. Vlakbij. Zonde dat het lelijke Brugge 0-2 maakt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Woordle 509 4/6quote:Op donderdag 10 november 2022 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 509 4/6
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 305 3/6
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
🟨🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:oriente @:scrummie
Zij krijgt heel wat dickpics van collega's.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Ging op zoek naar een bedrijf waar ik mijn scriptie kan schrijven
Zag ik opeens deze
https://werkenbijkpmg.nl/letsmeet
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer geinig
Beter laat dan niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Beetje laat maar het is niet anders.
Eet smakelijk allemaal.
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben inmiddels al 4 maanden rookvrij.
Ik zag een IT'er in driedelig kostuumquote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Zag ik opeens deze
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer @:nober @:fetx @:oriente geinig
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De echte test komt als je tegenslag krijgt met iets, stressvolle periode. Hopen dat NL de WK finale niet verliest deze keer.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klopt. Zoals je baan kwijtraken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
De echte test komt als je tegenslag krijgt met iets, stressvolle periode.
lolquote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Zag ik opeens deze
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer @:nober @:fetx @:oriente geinig
Ik zit al een paar weken in een stressvolle periode, geen seconde aan een peuk gedacht. Ok dat lieg ik, keer of twee aan gedacht maar gewoon "nee" gezegd en ben iets gaan doen zodat de zin in een peuk verdween.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De echte test komt als je tegenslag krijgt met iets, stressvolle periode. Hopen dat NL de WK finale niet verliest deze keer.
(lol)quote:Op donderdag 10 november 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Zoals je baan kwijtraken bijvoorbeeld.
(lol)
Baasquote:Op donderdag 10 november 2022 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken in een stressvolle periode, geen seconde aan een peuk gedacht. Ok dat lieg ik, keer of twee aan gedacht maar gewoon "nee" gezegd en ben iets gaan doen zodat de zin in een peuk verdween.
Zitten de beoordelingsgesprekken er weer aan te komen???quote:Op donderdag 10 november 2022 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken in een stressvolle periode, geen seconde aan een peuk gedacht. Ok dat lieg ik, keer of twee aan gedacht maar gewoon "nee" gezegd en ben iets gaan doen zodat de zin in een peuk verdween.
Even gezocht, Khaby Lame. Toch geen Fransoos maar Senegalees in Italie. Doet 'grappig'/grappig op Tiktok en schijnt heel populair te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie?
Naja ik ga een dutje doen ben erg moe
Meer dan 150 miljoen volgers of zo?quote:Op donderdag 10 november 2022 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even gezocht, Khaby Lame. Toch geen Fransoos maar Senegalees in Italie. Doet 'grappig'/grappig op Tiktok en schijnt heel populair te zijn.
Ja. Niet alles is even grappig maar soms is het wel geinig, neemt hij andere op de hak.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer dan 150 miljoen volgers of zo?
Flipo's waar is de tijdquote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienTering, da's ook alweer bijna 30 jaar geleden!
Lijkt me echt heerlijk als je beseft hoeveel geld je hebt weten te besparen.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Flipo’squote:Op donderdag 10 november 2022 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Flipo's waar is de tijd
Die zaten in chips toch
Middagdutjes zijn fantastisch. Als je het zo geregeld hebt dat je daar de tijd voor hebt dan leef je het goede leven.quote:
Gewoon geen relatie aangaan laat staan kinderen en er zijn altijd mogelijkhedenquote:Op donderdag 10 november 2022 17:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Middagdutjes zijn fantastisch. Als je het zo geregeld hebt dat je daar de tijd voor hebt dan leef je het goede leven.
Elke dag een powernap, heerlijk.
Ik heb kinderen en ook dan is het geen enkel probleem. In het weekend niet altijd, maar doordeweeks gaan de luikjes bijna elke dag even dicht.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon geen relatie aangaan laat staan kinderen en er zijn altijd mogelijkheden
Nou dan heb je gewoon gelukquote:Op donderdag 10 november 2022 18:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ook dan is het geen enkel probleem. In het weekend niet altijd, maar doordeweeks gaan de luikjes bijna elke dag even dicht.
Dat geeft zoveel scherpte na de middag. Heerlijk.
quote:Fastfoodketen Kentucky Fried Chicken biedt excuses aan voor een bericht dat naar klanten in Duitsland is verstuurd op de herdenkingsdag van Kristallnacht. De keten spoorde klanten aan krokante kip te bestellen in het kader van de 'viering' van deze nacht.
In de nacht van 9 op 10 november werden in 1938, op bevel van Hitler, in heel Duitsland Joden aangevallen en hun bezittingen vernield. Synagogen werden in brand gestoken en Joodse winkels werden verwoest. 400 Joden werden gedood of pleegden zelfmoord, duizenden raakten gewond. De Kristallnacht wordt veelal gezien als het begin van de Holocaust.
Of hij bindt zijn kinderen vast aan hun bed!quote:
@Drizzt_DoUrden heeft niks gevraagd vandaag, ik durf niks te zeggen nu.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:19 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu boerenkool met worst
(bij mijn moeder)
Ik heb heerlijk gegeten, maar idd geen Drizzt.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_Dourden heeft niks gevraagd vandaag, ik durf niks te zeggen nu.
Nou in ieder geval werk je dan niet bij de Big 4 en zeker niet bij de MBB.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Flexibele agenda die ik goed in kan delen. Kwestie van keuzes maken.
Ben jij je al mentaal aan het voorbereiden op een leven zonder middagdutjes?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou in ieder geval werk je dan niet bij de Big 4 en zeker niet bij de MBB.
ja dat zal ik ervoor moeten over hebben om carrière te makenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij je al mentaal aan het voorbereiden op een leven zonder middagdutjes?
Dat komt omdat @Drizzt een beetje stress heeft de laatste weken.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_Dourden heeft niks gevraagd vandaag, ik durf niks te zeggen nu.
Is zijn kanarie ziek?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat komt omdat @:Drizzt een beetje stress heeft de laatste weken.
Gewoon binnen 5 jaar partner worden bij McKinsey. Kun je daarna andere high potentials het werk laten doen en shit geven waarom ze hun targets niet halen. En dat ze meer uren op de zaak moeten doorbrengen als ze het in het vak willen maken. En meer van dat soort gebral.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja dat zal ik ervoor moeten over hebben om carrière te maken
als ik de rol manager heb behaald vraag ik direct om een transfer naar het buitenland.
dat is het doel, partner kun je gewoon rustig achterover leunen.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon binnen 5 jaar partner worden bij McKinsey. Kun je daarna andere high potentials het werk laten doen en shit geven waarom ze hun targets niet halen. En dat ze meer uren op de zaak moeten doorbrengen als ze het in het vak willen maken. En meer van dat soort gebral.
Een lichtgevende Lidl kanarie?quote:
Beetje respect voor @Drizzt zijn enige houvast in het leven.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een lichtgevende Lidl kanarie?
Nee, hij heeft levende kanaries, onbegrijpelijk Die beesten schijten zijn hele huis onder en ze geven niet eens licht!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een lichtgevende Lidl kanarie?
Wat is de uitkomst? (dan hoef ik niet te klikken)quote:
Vogels in een kooitje is dierenmishandeling. Zelfs de lichtgevende kanaries van de lidl hebben een beter leven.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij heeft levende kanaries, onbegrijpelijk Die beesten schijten zijn hele huis onder en ze geven niet eens licht!
Als hij wil ontstressen, dan raad ik hem zeker de Lidl-vogels aan.
het antwoord is ja behalve als je onder de 12 bent dan komt de politie langs om een gesprek met je ouders te voerenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is de uitkomst? (dan hoef ik niet te klikken)
Schijten heel het huis onder <> in een kooitje.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vogels in een kooitje is dierenmishandeling. Zelfs de lichtgevende kanaries van de lidl hebben een beter leven.
Hij laat zijn vogels los in huis met een kat. Het wordt steeds sadistischer, die is rijp voor de dierenbescherming.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijten heel het huis onder <> in een kooitje.
Waar ging het precies mis?
Bergkamp. Mijn GOAT.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Balaannames van Bergkamp, die was toch ook wel erg goed.
[ twitter ]
Highburyquote:Op donderdag 10 november 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Balaannames van Bergkamp, die was toch ook wel erg goed.
[ twitter ]
Ik werk überhaupt niet 'bij' iets. Ik ben zelfstandige en heb de luxe dat ik de leuke opdrachtjes er uit kan pikken. Het moet niet, ik mag.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou in ieder geval werk je dan niet bij de Big 4 en zeker niet bij de MBB.
Nee, ik word gewoon met de dag lelijkerquote:
Je kan wel stoppen met roken maar van plakjes kaas op spaghetti krijg je nog steeds kanker.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, was druk bezig vandaag, veel shit gedaan en vergeten te vragen wat jullie hebben gegeten. Zelf heb ik spaghetti gehad (met plakjes kaas).
Met zo een instelling kom je ook niet aan de bak bij de big 4quote:Op donderdag 10 november 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik werk überhaupt niet 'bij' iets. Ik ben zelfstandige en heb de luxe dat ik de leuke opdrachtjes er uit kan pikken. Het moet niet, ik mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |