Helemaal niks mis met zuurkool.quote:
Door de mest die nog op de soja zit.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op aanraden van een vriendin de vegan gehakt van Beyond Meat eens in de pan gegooid.
Hoe kan een vegan product naar slachthuis ruiken?
Ik weet het trouwens nog niet, maar ik denk dat ik maar eens voor Chinees ga.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
vond ik dus ook iddquote:Op woensdag 9 november 2022 17:48 schreef Coco het volgende:
Leuke serie dat Reacher trouwens @:Karina
(Review volgt later)
Ik haal m'n vitamine C wel uit wat andersquote:Op woensdag 9 november 2022 17:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Barbaar, nooit van scheurbuik gehoord?
Geen VOC-mentaliteit.
Wat ordinair.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik haal m'n vitamine C wel uit wat anders
Link?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat SaskiaGodin vandaag een beetje een slecht humeur heeft
Omdat Mane niet mee kan doen zeker. Hoeveel Brazilianen heeft Qatar?quote:Op woensdag 9 november 2022 18:06 schreef Caland het volgende:
@:ggmm heeft Quatar boven Senegal
Volgens mij wil hij gewoon dat @:onlogisch verliest op zijn werk
Chinees.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het trouwens nog niet, maar ik denk dat ik maar eens voor Chinees ga.
Je pakt zaanse mayonaise zo’n tube, dopje eraf en erin knijpen.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chinees.![]()
Heb je trouwens nog een recept om een lekkere dressing te maken?
Ok.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pakt zaanse mayonaise zo’n tube, dopje eraf en erin knijpen.
Nee niet echt.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chinees.![]()
Heb je trouwens nog een recept om een lekkere dressing te maken?
Oh.quote:
Het is andijvie geworden @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 9 november 2022 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het trouwens nog niet, maar ik denk dat ik maar eens voor Chinees ga.
Gore hond. Andijvie is echt het smerigste van het smerigste.quote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is andijvie geworden @:Drizzt_Dourden
Recept van Allerhande.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de Knorr? Of van HelloFresh @:wereldgozer
Knorr is mensonterend.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de Knorr? Of van HelloFresh @:wereldgozer
De volgende is Google denk ik. Bij Amazon en Apple is de schade wat minder.quote:Facebook en Instagram hebben te maken met enorme concurrentie van met name Tiktok. Meta kan geen antwoord verzinnen op het verslavende algoritme van het Chinese netwerk, waar naast jongeren ook steeds meer volwassenen op te vinden zijn. De tijd die gebruikers aan het kijken van Tiktok-video's besteden, gaat ten koste van de gebruikstijd op andere sociale media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |