quote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is andijvie geworden @:Drizzt_Dourden
quote:
Ik dacht dat iedereen dit wel wist.quote:
Lijkt me een luxe!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Tijd voor thee.
Morgen heb ik 1 college van 11 tot 13. Prima tijd.
Ietsje langer slapen en alsnog vroeg klaar.
Als ik geen Nederlander zou zijn, dan zou ik denk ik de eredivisie ook niet volgen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
11k ontslagen bij meta lolquote:Op woensdag 9 november 2022 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Doei facebook (of meta) lol
[..]
De volgende is Google denk ik. Bij Amazon en Apple is de schade wat minder.
TIKTOKED @:coco @:wereldgozer @:zipportal
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienquote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienTering, da's ook alweer bijna 30 jaar geleden!
Patro Maasmechelen goden. Vlakbij. Zonde dat het lelijke Brugge 0-2 maakt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Woordle 509 4/6quote:Op donderdag 10 november 2022 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 509 4/6
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 305 3/6
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
🟨🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:oriente @:scrummie
Zij krijgt heel wat dickpics van collega's.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Ging op zoek naar een bedrijf waar ik mijn scriptie kan schrijven
Zag ik opeens deze
https://werkenbijkpmg.nl/letsmeet
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer geinig
Beter laat dan niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Beetje laat maar het is niet anders.
Eet smakelijk allemaal.
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben inmiddels al 4 maanden rookvrij.
Ik zag een IT'er in driedelig kostuumquote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Zag ik opeens deze
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer @:nober @:fetx @:oriente geinig
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De echte test komt als je tegenslag krijgt met iets, stressvolle periode. Hopen dat NL de WK finale niet verliest deze keer.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klopt. Zoals je baan kwijtraken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
De echte test komt als je tegenslag krijgt met iets, stressvolle periode.
lolquote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Zag ik opeens deze
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer @:nober @:fetx @:oriente geinig
Ik zit al een paar weken in een stressvolle periode, geen seconde aan een peuk gedacht. Ok dat lieg ik, keer of twee aan gedacht maar gewoon "nee" gezegd en ben iets gaan doen zodat de zin in een peuk verdween.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De echte test komt als je tegenslag krijgt met iets, stressvolle periode. Hopen dat NL de WK finale niet verliest deze keer.
(lol)quote:Op donderdag 10 november 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Zoals je baan kwijtraken bijvoorbeeld.
(lol)
Baasquote:Op donderdag 10 november 2022 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken in een stressvolle periode, geen seconde aan een peuk gedacht. Ok dat lieg ik, keer of twee aan gedacht maar gewoon "nee" gezegd en ben iets gaan doen zodat de zin in een peuk verdween.
Zitten de beoordelingsgesprekken er weer aan te komen???quote:Op donderdag 10 november 2022 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken in een stressvolle periode, geen seconde aan een peuk gedacht. Ok dat lieg ik, keer of twee aan gedacht maar gewoon "nee" gezegd en ben iets gaan doen zodat de zin in een peuk verdween.
Even gezocht, Khaby Lame. Toch geen Fransoos maar Senegalees in Italie. Doet 'grappig'/grappig op Tiktok en schijnt heel populair te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie?
Naja ik ga een dutje doen ben erg moe
Meer dan 150 miljoen volgers of zo?quote:Op donderdag 10 november 2022 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even gezocht, Khaby Lame. Toch geen Fransoos maar Senegalees in Italie. Doet 'grappig'/grappig op Tiktok en schijnt heel populair te zijn.
Ja. Niet alles is even grappig maar soms is het wel geinig, neemt hij andere op de hak.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer dan 150 miljoen volgers of zo?
Flipo's waar is de tijdquote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienTering, da's ook alweer bijna 30 jaar geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |