11k ontslagen bij meta lolquote:Op woensdag 9 november 2022 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Doei facebook (of meta) lol
[..]
De volgende is Google denk ik. Bij Amazon en Apple is de schade wat minder.
TIKTOKED @:coco @:wereldgozer @:zipportal
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienquote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienTering, da's ook alweer bijna 30 jaar geleden!
Patro Maasmechelen goden. Vlakbij. Zonde dat het lelijke Brugge 0-2 maakt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
Woordle 509 4/6quote:Op donderdag 10 november 2022 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 509 4/6
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 305 3/6
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
🟨🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:oriente @:scrummie
Zij krijgt heel wat dickpics van collega's.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Ging op zoek naar een bedrijf waar ik mijn scriptie kan schrijven
Zag ik opeens deze
https://werkenbijkpmg.nl/letsmeet
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer geinig
Beter laat dan niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Beetje laat maar het is niet anders.
Eet smakelijk allemaal.
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben inmiddels al 4 maanden rookvrij.
Ik zag een IT'er in driedelig kostuumquote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef KingRoland het volgende:
Ging op zoek naar een bedrijf waar ik mijn scriptie kan schrijven
Zag ik opeens deze
https://werkenbijkpmg.nl/letsmeet
@:littlerabbit @:afcniels @:rambodirk @:coco @:wereldgozer @:nober @:fetx @:oriente geinig
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben inmiddels al 4 maanden rookvrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |