quote:Op woensdag 9 november 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is andijvie geworden @:Drizzt_Dourden
quote:
Ik dacht dat iedereen dit wel wist.quote:
Lijkt me een luxe!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Tijd voor thee.
Morgen heb ik 1 college van 11 tot 13. Prima tijd.
Ietsje langer slapen en alsnog vroeg klaar.
Als ik geen Nederlander zou zijn, dan zou ik denk ik de eredivisie ook niet volgen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
11k ontslagen bij meta lolquote:Op woensdag 9 november 2022 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Doei facebook (of meta) lol
[..]
De volgende is Google denk ik. Bij Amazon en Apple is de schade wat minder.
TIKTOKED @:coco @:wereldgozer @:zipportal
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienquote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammer dat de gemiddelde NL'er Belgisch voetbal niet boeit. Ik mis discussiemaatjes in de Belgisch voetbaltopic. Maar begrijp het wel. Je ziet mij ook amper posten in de eredivisie wedstrijden
quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je had vroeger naast eredivisieflippo's ook ineens die van de hoogste Belgische divisie in de grensstreken. Flikkerden we altijd meteen weg omdat het echt niemand kon boeienTering, da's ook alweer bijna 30 jaar geleden!
Patro Maasmechelen goden. Vlakbij. Zonde dat het lelijke Brugge 0-2 maakt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Woordle 509 4/6quote:Op donderdag 10 november 2022 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 509 4/6
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 305 3/6
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
🟨🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:oriente @:scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|