Is die nog steeds bezig eigenlijk? Ik hoor nooit meer iets over die idioot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De mening van Robert Jensen zeker
Hihi penisquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moest wel lachen
ook al was het door sander schimmelpenis
Hopelijk verstoppen z’n aders in rap tempo. Vuile vetzak.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die nog steeds bezig eigenlijk? Ik hoor nooit meer iets over die idioot.
Wat een verheven hont is het ookquote:
#ikbeneenterrorist mannetje gespot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een verheven hont is het ook
En wat kan die nou eigenlijk? NOU NIKS!
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks. Gaat wel lukken. Eerste verre reis sinds corona. Mega zin in.
Zou helemaal leuk zijn als ze daar ook nog wat leuke speciaalbiertjes hebben.![]()
En anders ga ik wel weer aan de lokale drank. In Thailand zoveel Thai "whiskey" (eigenlijk meer rum) op, niet normaal. In Vietnam hebben ze zelfgestookte rijstewijn geloof ik.Vietnam is qua speciaalbier het beste van ZO-Azië, leuke brewpubs en prijs/kwaliteit is goed, vooral in Saigon. Let vooral op Pasteur Brewing en Heart of Darkness. In Cambodja heb ik genoeg lekkers kunnen drinken van hen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een hoop leuke brewpubs die de corona lockdowns niet hebben overleefd helaasMakkelijk eerste
Ik heb zojuist Woordle #508 gespeeld!quote:Op woensdag 9 november 2022 07:03 schreef Speedfight het volgende:
Morgeeee
Woordle 508 3/6
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 304 5/6
🟩🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨🟩⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Wereldgozer @:Scrummie @:scrupuleus @:de_boswachter @:Oriente
Geen darkmodequote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 508 4/6
⬜🟨🟨🟩🟩
⬜🟨🟨🟩🟩
🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Goeiemorgen
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is toch een haar.
Of is dat zo'n fake?
Vrouwen op het internet??quote:Op woensdag 9 november 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is toch een haar.
Of is dat zo'n fake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |