Ik weet niet wat erger is. De username Knut of de naam Shitotoekoe.quote:
Hoe het precies zit tussen de hond van Knut en Shikutoku weet ik niet.quote:
Wat vind je van de naam Benji voor een kat?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. De username Knut of de naam Shitotoekoe.
Maar verder no hard feelings.
Het is natuurlijk niet gewoon Knut, maar Knutdeijsbeer.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. De username Knut of de naam Shitotoekoe.
Maar verder no hard feelings.
Oh wacht, dat is dan ook een Shikoku. Lijkt wel veel op elkaar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe het precies zit tussen de hond van Knut en Shikutoku weet ik niet.
[ twitter ]
Oké, tong80.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gewoon Knut, maar Knutdeijsbeer.
Is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je van de naam Benji voor een kat?
wtf Je kunt ook te ver gaan!quote:
Zo heet de kat van Shikutoku.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?
Team hont sowieso.
Dan ben ik Arimishidorinrinkiku.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe het precies zit tussen de hond van Knut en Shikutoku weet ik niet.
[ twitter ]
Deze beveel ik niet aan als roepnaam.quote:
Klinkt als een naam voor een Shiba Inu.quote:
Ik hou het wel bij Scrummie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze beveel ik niet aan als roepnaam.
Ja ik twijfel dus heel erg, ik heb wel zin in junkfood namelijk maar ik kan ook gezond gaan eten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Tot vanavond!quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga naar huis!
Tot vanavond vriendjes en vriendinnetjes!
Dank voor het laatste accent.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga naar huis!
Tot vanavond vriendjes en vriendinnetjes!
Rekiki?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Arimishidorin rinkiku
Arimishidorin rinkiku!
[ afbeelding ]
Hoppa.quote:
Spaghetti van gister. Opwarmgenotquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Oké.quote:
Is ie weggepest?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
User en otter liefhebber @:zipportal boycot deze SC.
Bekend, rug toegekeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
User en otter liefhebber @:zipportal boycot deze SC.
JanCeesgodquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig is @:JanCees nog niks veranderd sinds zijn vertrek.
[ twitter ]
quote:Verder mogen lhbtiq+'ers naar het WK in zijn land komen, maar moeten ze "de Qatarese regels accepteren", waarschuwde Salman. Vrouwen kunnen volgens hem beter thuisblijven.
Wel als je lesbisch bent.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Non-binair mag komen. Vrouwen niet.
We noteren het.
Twitterend Feyenoord heeft het er sowieso erg druk mee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelachen (ook om de spelfout)
Thanks. Gaat wel lukken. Eerste verre reis sinds corona. Mega zin in.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, één van mijn beste vrienden is daar nu ook, tevens werd mijn Instagram wekenlang overspoeld door stories van mensen die ik in Laos/Cambodja had ontmoet die door naar Vietnam gingen. Je gaat daar absoluut genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Had ook best in een spoiler gekund.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Poooooooooh!!! Eem op ‘t snoetje @:zipportal
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
De mening van Robert Jensen zekerquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |