Heb filmpje terug gekeken, het was een mooie wedstrijd tussen twee gelijke strijdersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
Aan welke regels zou Ima zich dan niet hebben gehouden?
Het waren twee mannen, allebei met bokshandschoenen aan die op elkaars lijf stonden te beuken.
Allebei op dezelfde manier.
Gelijk niet helemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb filmpje terug gekeken, het was een mooie wedstrijd tussen twee gelijke strijders
Net een heel boksgala gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:32 schreef R0T29 het volgende:
Het is wel echt een initiatiefloos zooitje. Ze ondernemen niks...enige wat ze doen is kaarten, sporten en ouwehoeren.
Voor wie ??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda Wendy en KimK vragen af wat de sancties inhouden waar Berend het over had.
Het is ook nooit goedquote:
Nou, weet ik niet. Ik ben meer voorstander voor deze microfoons omdat ze toch wat duidelijker klinken. Die ketingmics gaan ook wel eens op verkeerde plekken om je nek zitten. Deze zijn wat gerichter, maar ze mogen wel eens nieuwe zenders bestellen, de draadjes kraken als een malle.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Die ketting/microfoon bij BB was toch beter
Ik denk dat het over die microfoons gaat.quote:
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Boring en afgezaagde geregisseerde shit
Whuttquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vooral bij Moraima.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet. Ik ben meer voorstander voor deze microfoons omdat ze toch wat duidelijker klinken. Die ketingmics gaan ook wel eens op verkeerde plekken om je nek zitten. Deze zijn wat gerichter, maar ze mogen wel eens nieuwe zenders bestellen, de draadjes kraken als een malle.
Wat had jij dan willen zien of gedaan als je daar zat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus, het was gewoon een amateuristisch wedstrijdje om iets te doen te hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.
Nou in elk geval niet ook weer gaan weerwolven en boksgalaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat had jij dan willen zien of gedaan als je daar zat?
Ik vraag wat je wel wilde zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou in elk geval niet ook weer gaan weerwolven en boksun
1 ding wil ik hem gelijk in gevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus, het was gewoon een amateuristisch wedstrijdje om iets te doen te hebben.
jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef R0T29 het volgende:
Nadir heel geïrriteerd over zijn microfooncheck. Zat net te vertellen dat hij gisteren last had van heimwee
Het is altijd kut als je gestoord wordt tijdens je jankmomentquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef R0T29 het volgende:
Nadir heel geïrriteerd over zijn microfooncheck. Zat net te vertellen dat hij gisteren last had van heimwee
Rupert ook. Dat was echt niet nodig. Hij heeft wel z’n ware gezicht laten zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 ding wil ik hem gelijk in geven
Hoe kenzi naar Kim D deed
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd kut als je gestoord wordt tijdens je jankmoment
Ftfyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd kut als je gestoord wordt tijdens je opgewekte jankmoment
Het was een beetje hobbymatig een paar partijtjes knokken, niets professioneels en dat huis zit vol met partijdige mensen, ik geloof gerust dat Kenzi partijdig is geweest, maar het gedrag van Kim D. verdiende ook geen schoonheidsprijs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 ding wil ik hem gelijk in geven
Hoe kenzi naar Kim D deed
Maddy is een kenners.....van allesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef R0T29 het volgende:
Maddy over de massagestoel: "Het is wel een goeie hoor......volgens mij"
De stoel.quote:
Eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een beetje hobbymatig een paar partijtjes knokken, niets professionele en dat huis zit vol met partijdige mensen, ik geloof gerust dat Kenzi partijdig is geweest, maar het gedrag van Kim D. verdiende ook geen schoonheidsprijs.
Oh ik dacht dat het over eunice gingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Kim K wil nog steeds Kim de poort over hoeken, d'r stem, kop en zeefteferige gedrag irriteert haar
Dat was het punt niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja mirthe speelt onzeker toneel doet alsof ze dom en onzeker is. Roep ik al langer en is nu wel duidelijk na die wedstrijd
Ik heb mijn post aangepast, dacht dat het over Kim D ging omdat ze haar gisteravond ook al de poort over wilde hoeken, maar ik denk dat het vandaag over Eunice gaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over eunice ging
Ik denk dat het meer te maken heeft met jaloeziequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Kim K wil nog steeds iemand de poort over hoeken, d'r stem, kop en zeefteferige gedrag irriteert haar
Ja ik twijfelde ook. Maar net dacht ik die naam te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast, dacht dat het over Kim D ging omdat ze haar gisteravond ook al de poort over wilde hoeken, maar ik denk dat het vandaag over Eunice gaat
Maar Kim K is niet verliefd hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met jaloezie
Zoals Marciano naar Kim D keek bij haar opkomst
Vond Kim K niet leuk
Geen idee meer. Maar ze zijn gewoon wat minder klef. En gister heeft ze wel gezegd dat Bern haar vriend niet is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heeft iemand een idee welk gesprek dat was met Sasha dat ze afstand wil van Bern? want in beide gesprekken van gisteren met Babette en Alicia is dat niet echt naar voren gekomen en heb het ook niet eerder gehoord of echt gelezen hier
Ik vind ze gewoon leuk en als een van de weinige hier dus probeer ik zoveel mogelijk dingen mee te krijgen hier. Ik kijk zelf niet altijd live.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee meer. Maar ze zijn gewoon wat minder klef. En gister heeft ze wel gezegd dat Bern haar vriend niet is.
Vanwaar jouw focus op die twee?
Dat doet ze altijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef R0T29 het volgende:
Maddy over de massagestoel: "Het is wel een goeie hoor......volgens mij"
Ik vond ze ook wel schattig. Maar zie ze echt amper nog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon leuk en als een van de weinige hier dus probeer ik zoveel mogelijk dingen mee te krijgen hier. Ik kijk zelf niet altijd live.
Naja misschien komt dat wel weer. Er werd iets gezegd over Afstand dat dat gezegd zou zijn maar heb dat nergens gehoord of gezien. Gisteren in beide gesprekken ook niet. Vandaar mijn vraag. Baal er wel van dat ze zo weinig samen op beeld zijn deze weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel schattig. Maar zie ze echt amper nog.
Waarschijnlijk huilt ie omdat ie weet dat zijn ouders zich schamenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
Nadir moet weer huilen. Omdat Esther zegt dat z’n ouders vast trots op hem zijn.
Goede jongen die Nadirquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:03 schreef R0T29 het volgende:
Nadir neemt de koffie niet aan "..ik heb al gehad...en dan is het niet eerlijk tegenover de mensen die nog niet hebben gehad...."
Dat is geen huilen joh, eéeeen traan omdat ie zijn ogen droog liet worden door niet te knipperen, het is ook meteen weer over na die ene traanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
Nadir moet weer huilen. Omdat Esther zegt dat z’n ouders vast trots op hem zijn.
"Als jury/puntenteller doe je het nooit goed er is er altijd 1 die er niet mee eens is" dat zei Jappiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.
Ik vind het kapsel van Janet wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:06 schreef D. het volgende:
Het boksen zit erop, gaan ze nu vandaag Janet's kapsel afmaken?
Hij trekt er ook altijd zo'n gezicht bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:09 schreef R0T29 het volgende:
De manier waarop Nadir vragen stelt aan Jasper...zo nagemaakt...niet geïnteresseerd...niet oprecht
Wenkbrauwen fronsen en dan in stacato zonder intonatie: "Heb jij dat ook?"quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hij trekt er ook altijd zo'n gezicht bij
Zo'n 'ik trek een moeilijk gezicht dat moet overkomen alsof ik het razend interessant vind om jouw info tot me te nemen' gezichtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wenkbrauwen fronsen en dan in stacato zonder intonatie: "Heb jij dat ook?"
Voor de elektrische stoelquote:
Lijkt mij wel een slim plan, anders ligt er straks iemand vaker of langer inquote:
Stoelgatequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een slim plan, anders ligt er straks iemand vaker of langer in
Een dropjestrui.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:03 schreef Deisyy het volgende:
Nadir zijn mama is 15 november jarig, hij wil iets bedenken om die dag te dragen
Dat kan ookquote:
zou dat wel fijn zijn? zo'n massagestoel als je gekneusde ribben hebt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een slim plan, anders ligt er straks iemand vaker of langer in
Ik gok van niet, dus Nadir mag er 2 maanden niet opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dat wel fijn zijn? zo'n massagestoel als je gekneusde ribben hebt?
Dan is het programma snel klaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Van mij mogen vandaag nog vertrekken Nadir,Babette,Wanda,GertJan, Jan Willem,Esther en Maddy. Liefst allemaal tegelijk
Zou ik zo niet durven zeggen, misschien als op de lichtste stand staat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Je moet wel een paar irritante mensen overhouden, anders wordt het te zoetsappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Van mij mogen vandaag nog vertrekken Nadir,Babette,Wanda,GertJan, Jan Willem,Esther en Maddy. Liefst allemaal tegelijk
Hup de poort uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
ze zullen toch wel iets moeten verzinnen, want met het tempo van maar 1 eliminatie per maand, blijven er veel te veel over om een finale mee te spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het programma snel klaar
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heb je nog wel hoor Zoe, Mexx, KimK Isaac en Marcianoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Je moet wel een paar irritante mensen overhouden, anders wordt het te zoetsappig
Da's waar! Opzouten met die bendequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb je nog wel hoor Zoe, Mexx, KimK Isaac en Marciano
Ze hebben aangegeven dat er ook wel twee of meer tegelijk kunnen vertrekken. Dus ze gaan vast nog vegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zullen toch wel iets moeten verzinnen, want met het tempo van maar 1 eliminatie per maand, blijven er veel te veel over om een finale mee te spelen.
Misschien dat er dan toch twee er dan uit gestemd kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zullen toch wel iets moeten verzinnen, want met het tempo van maar 1 eliminatie per maand, blijven er veel te veel over om een finale mee te spelen.
Ze zullen het even door de vrijwillige vertrekkers recht hebben getrokken met de bestaande planningquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven dat er ook wel twee of meer tegelijk kunnen vertrekken. Dus ze gaan vast nog vegen
Waarom nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kan iemand cap maken? ( ik kan dat niet)
Preciesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zullen het even door de vrijwillige vertrekkers recht hebben getrokken met de bestaande planning
quote:
Ze hebben weken geoefend op boksen, met een toernooitje met spullen van Febo, wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:32 schreef R0T29 het volgende:
Het is wel echt een initiatiefloos zooitje. Ze ondernemen niks...enige wat ze doen is kaarten, sporten en ouwehoeren.
Is gewoon een instelling die je moet aanpassen in je browser. moet je ff googelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zwart beeld en mis vaak dingen. Hadden ze een gesprek?
Bespaar je de moeite, hij geeft daar geen antwoord op. Heb ook al 2 keer gevraagd wat hij dan zelf had willen zien of had bedacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben weken geoefend op boksen, met een toernooitje met spullen van Febo, wat wil je nog meer![]()
Volgende tour wordt vast een modeshow, voor de watjes die niet boksen wilde
Oke. Vind het wel fijn dat andere ze wel af en toe plaatsen (:quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is gewoon een instelling die je moet aanpassen in je browser. moet je ff googelen.
Als je het zelf kan, is het toch nog fijner? Het is echt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Vind het wel fijn dat andere ze wel af en toe plaatsen (:
dankbaar voor. Hadden ze een gesprek of niet op stream?
hardware versnelling uitzetten , google hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zwart beeld en mis vaak dingen. Hadden ze een gesprek?
En net zei hij nog.......hypocriete nep gastquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:28 schreef R0T29 het volgende:
Hey Nadir pakt koffie.....Heeft hij wel gecheckt of iedereen al heeft gehad...
Dat sowieso. Maar ik lees heel vaak hier mee en kijk soms later wat dingetjes terug en soms kijk ik zelf live.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je het zelf kan, is het toch nog fijner? Het is echt niet moeilijk.
Niet op gelet.
Wie vind je het leukst eigenlijk? Sasha of Bern ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik lees heel vaak hier mee en kijk soms later wat dingetjes terug en soms kijk ik zelf live.
daarom vind ik het ook zo fijn dat mensen hier me toch een beetje helpen op die manier
Oeh moeilijk. Bern heeft ook wel wat en is volgens mij best wel lief en zorgzaam. Je ziet ze alleen niet echt heel veel bedoel minder als andere.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie vind je het leukst eigenlijk? Sasha of Bern ?
Okequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik lees heel vaak hier mee en kijk soms later wat dingetjes terug en soms kijk ik zelf live.
daarom vind ik het ook zo fijn dat mensen hier me toch een beetje helpen op die manier
Print je het dan uit voor in een plakboek ofzo??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Goede vraag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Print je het dan uit voor in een plakboek ofzo??
(Oprechte vraag hoor, ik ken dit soort adoratie eigenlijk alleen bij tieners met posters boven hun bed enzo...)
Haha nee dat gaat me te ver. Ik vind het gewoon leuk om terug te zien en soms zoek ik later het fragment opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Print je het dan uit voor in een plakboek ofzo??
(Oprechte vraag hoor, ik ken dit soort adoratie eigenlijk alleen bij tieners met posters boven hun bed enzo...)
Valentijnspost idd!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag!
Misschien wil hij/zij fanmail sturen over een tijdje en dan dat erbij plakken. Of als plakboek toesturen als mooie momentjes als ze post mogen krijgen op Valentijn.maar dan moeten ze nog wel zo met elkaar omgaan natuurlijk.
Ja is zijn outfitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind alles wat Gert-Jan draagt,er uitziet alsof hij dat uit de plaatselijke kleding container heeft getrokken. ( 10 jaar geleden)
En Alicia aan het connecten met Jeff,of is dat niet zijn outfit?
Als Baette dat maar goed vind 😉quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is zijn outfit
Vond het ook al vreemd
Ze moest niks meer met Jeff te maken hebben
Een tip voor de volgende keer even op wijzigen klikken in plaats van qoute om je post te wijzigenquote:
Oke top ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een tip voor de volgende keer even op wijzigen klikken in plaats van qoute om je post te wijzigen
Ik ook hoor, ook op tv worden ze bijna niet in beeld gebracht. En dat is na dat ze tegen elkaar: ik hou van je hadden gezegd en de volgende dag samen gedoucht. Heel raar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja misschien komt dat wel weer. Er werd iets gezegd over Afstand dat dat gezegd zou zijn maar heb dat nergens gehoord of gezien. Gisteren in beide gesprekken ook niet. Vandaar mijn vraag. Baal er wel van dat ze zo weinig samen op beeld zijn deze week
ik hoop het ook, fingers crossed dat ze weer vaker samen zijn en op beeld 🤞quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ook op tv worden ze bijna niet in beeld gebracht. En dat is na dat ze tegen elkaar: ik hou van je hadden gezegd en de volgende dag samen gedoucht. Heel raar.
Pleasequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boks gala deel 7 - 28 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey geblesseerd deel 2 - 28 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat was echt slechtquote:
Mirthe en Imading.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Wie is gisteren eigenlijk de winnaar van het boksspectakel geworden?
Thnx. Hebben ze goed gedaan.quote:
Mirthe was geweldigquote:
Jij blijf het ook echt zo schrijven 😂quote:
Volgens mij woensdag pas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
waarschijnlijk al 1000 keer gevraagd hier, maar wanneer is de managersverkiezing? Maandag of woensdag?
inderdaad ik dacht laat hem lekker zo lopen gaat ie naar huisquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was echt slecht
Verklaren waarom Nadir zo depri is. Ging nergens over.
Hoezo tot woensdag? Heb ik gemist dat ze woensdag ook eten krijgen? Of is dan dat Thais dinerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:48 schreef engine het volgende:
Na zondag is er tot woensdag geen eten
Nee dat is morgen dacht ik. Weet het ook niet precies... Maddy zegt dat net. Ze hebben tot en met zondag eten en daarna niet meer. Het volgende beschikbare bezorgmoment is op woensdag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hoezo tot woensdag? Heb ik gemist dat ze woensdag ook eten krijgen? Of is dan dat Thais diner
Er gebeurd ook niet echt iets in de loods.quote:
in het weekend vaak niet zoveel nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd ook niet echt iets in de loods.
Tegen de vliegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:16 schreef pingu66 het volgende:
Lekker met die losse haren boven het eten hangen,Maddy.
Die doet inderdaad wel debiel qua eten. Eerst wel alles eten en nu steeds meer dingen anders willen.quote:
Die heeft schijnbaar iedere keer wat andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Die doet inderdaad wel debiel qua eten. Eerst wel alles eten en nu steeds meer dingen anders willen.
Mirthe volgens mij. Iemand die alles eetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:06 schreef Sestra666 het volgende:
over wie heeft wanda het? schakel net in
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:06 schreef Sociologica het volgende:
Hebben ze nou een gesprek over dat Kim D twijfelt aan haar relatie? Of begrijp ik de halve codetaal niet goed
En meende ik dan ook iets te horen vanuit haar als ‘ja maar dat hangt ook van die persoon hier binnen af’?quote:
Ahquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:11 schreef Sestra666 het volgende:
oh je bent me net voor Engine
maar tis niet haar vriend zegt ze
nee zei ze gisterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik kan het maar moeilijk verstaan met die dekens erbij.
Ah want nu bespreken ze ook zoiets.quote:
ben weggezaptquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ah want nu bespreken ze ook zoiets.
Verstandigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze mogen die microfoons af in bed. Is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om gesprekken te voeren die wij niet kunnen verstaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik kan het maar moeilijk verstaan met die dekens erbij.
Wat een onzin zeg. Overdag gewoon dat ding omquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze mogen die microfoons af in bed. Is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om gesprekken te voeren die wij niet kunnen verstaan
En ik dacht ook over Wendy???quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
Ze hebben t over Berend
jeff krijgt er een naar gevoel bij
kreeg niet alles mee
Ook nog over Alicia die vandaag opeens zijn trainingspak wilde dragenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
Ze hebben t over Berend
jeff krijgt er een naar gevoel bij
kreeg niet alles mee
Dat aflebberen van die borden is gewoon ranzig al kan ik het bij Imadine dan weer wel plaatsenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:33 schreef engine het volgende:
Nu weer een aantal klagen over Mirthe. Ze is gierig met eten. Het siert haar niet.
Ja maar Erik doet het ook. Daar klagen ze niet over....wat doet Mirthe dat zo smerig is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat aflebberen van die borden is gewoon ranzig al kan ik het bij Imadine sowieso wel plaatsen
Waarom bij Ima wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat aflebberen van die borden is gewoon ranzig al kan ik het bij Imadine dan weer wel plaatsen
Het is ook niet dat het bij beiden helpt want de kilo's vliegen er daarna niet opeens aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar Erik doet het ook. Daar klagen ze niet over....wat doet Mirthe dat zo smerig is?
Sasha houdt niet van naakte lichamenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:50 schreef maily het volgende:
[..]
Met een dikke trui samen met iemand onder je dekbed. Binnen. Koekoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat Mirthe vrijdags sigaretten halen dan komt ze dinsdag pas terug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Lukt dat wel??quote:
Ik zou het een stuk geiniger vinden als ze ineens haar koffer tevoorschijn tovert en vertrektquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
Zou geinig zijn als Mora opeens een blonde pruik tevoorschijn tovert voor speciale aangelegenheden als deze
Heyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:13 schreef espri het volgende:
Die 2 zijn toch echt niet te verstaan zeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het een stuk geiniger vinden als ze ineens haar koffer tevoorschijn tovert en vertrekt
Zou je dat opmerken ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het een stuk geiniger vinden als ze ineens haar koffer tevoorschijn tovert en vertrekt
hahhahaa.. idd hij heeft wel iets van een opaatjequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is 47 voelt zich 33 valt op 25 maar oogt als fitte 77
Je zal maar toen corona uitbrak naast haar in de Kruidvat hebben gestaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:33 schreef Sestra666 het volgende:
mora heeft al 20 jaar last v kriebelhoest
is dit voorspel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin en Mexx over sex en zo. Martin is geen borsten-man, maar een billen-man.
Martin : Is dat ook geen afknapper, als mannen naar je borsten kijken?
Mexx : Nee, vind ik niet, hoe kunnen ze daar nou niet naar kijken.
..
Mexx : Dus jij kijkt de vrouw graag recht in de ogen tijdens sex....
Geen wonder dat ze nog nooit verliefd is geweest...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus jij kijkt de vrouw graag recht in de ogen tijdens sex....
Ik blijf het zo'n raar figuur vinden, zo uit proporties.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik post dit maar as is..
[ afbeelding ]
Oepssssssquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik post dit maar as is..
[ afbeelding ]
Goeie peer ben je tijgerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik post dit maar as is..
[ afbeelding ]
Serieus? Vind het wel sexyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'n raar figuur vinden, zo uit proporties.
ik vind het helemaal niets aan. Gekke dunne taille, rare korte beentjes, enorme reet met extra zadeltassen enz.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Serieus? Vind het wel sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |