Die zitten achter ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:47 schreef puzziepie het volgende:
Nadir wil bij het volgende 'gala ' tegen Jason boksen , Babette tegen Thirza
Ik ook. Jappie en Wanda minderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
Maar vind Jappie en Kenzi wel OK samen ...
Klopt want Wanda heeft natuurlijk hoe heet ie ook al weer en daardoor staat bij haar dr rem er op ... ook al gaat ie elke keer weer los op missie... Het voelt als een veilige basis ...quote:
Ivor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt want Wanda heeft natuurlijk hoe heet ie ook al weer en daardoor staat bij haar dr rem er op ... ook al gaat ie elke keer weer los op missie... Het voelt als een veilige basis ...
Waar wacht je op ? doe je ogen dicht en ga slapen ... Jappie heeft pijn dus je kunt niet al teveel van hem verwachtenquote:
probeer nog ff te liggen want het is nogal erg vroeg.. hier is de lol er ook zo af met 2 slaapstreams ... dan durf k niet meer ontopic te postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeffrey tegen Imadiddin - 28 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even gekeken, maar zie alleen slapende bewoners. De lampen zijn al wel aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Frau Esther nog niet begonnen aan het all you can eat ontbijtbuffet?
is ze al manager dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Frau Esther nog niet begonnen aan het all you can eat ontbijtbuffet?
Zag net op tijdline van facebook een filmpje staan ook dat ze aan de wip waren afgewisseld met beelden van Isaac. De woorden die hij zei waren komisch bij de wipscenequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:40 schreef engine het volgende:
Goedemorgen.
Ik kijk even de tv uitzending terug. Het wipje van Marciano en Kim zit er ook in
Het is dat hij er met zijn tong niet bij kan, anders zou hij zijn ogen elke dag uitlikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker. Hij vreet ook slaap uit zijn oog op.
Waggeldatequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:22 schreef engine het volgende:
Om drie uur vanmiddag wandeldate Erik en Moirama.
Slaap uit zijn ogen. Heb in een andere rsl dat ook wel eens gelezen dat iemand dat deed. Had er toen nog nooit eerder van gehoord. Zo goorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker. Hij vreet ook slaap uit zijn oog op.
Ja mirthe speelt onzeker toneel doet alsof ze dom en onzeker is. Roep ik al langer en is nu wel duidelijk na die wedstrijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De grootste snake in de loods![]()
Kim is het niet eens met de puntentelling
Berend:' Laat haar dat kaartje van de telling maar zien
Kim nu tegen Kenzi dat Mirthe nu nooit meer onzeker moet gaan doen want dat is allemaal schijn
Wat denk Mirthe wel niet. Kut wijf
Kims is woestttt
Dat heb ik ook geroepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja mirthe speelt onzeker toneel doet alsof ze dom en onzeker is. Roep ik al langer en is nu wel duidelijk na die wedstrijd
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:51 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Vandaag in principe niets op de planning (behalve Erik Mora date), vanavond ook niet toch?
Het wipje staat ook op Instagram met de tekst "handjes boven de lakens".quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:40 schreef engine het volgende:
Goedemorgen.
Ik kijk even de tv uitzending terug. Het wipje van Marciano en Kim zit er ook in
Door spelletjes knul Bernquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
Die jongen heeft het ook niet makkelijk in de loods
Eerst verzuipt ie bijna in een bak met water en nou is hij bijna dood geslagen
[ afbeelding ]
Benieuwd of het bezig zijn van Ima en Rupert er ook op komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wipje staat ook op Instagram met de tekst "handjes boven de lakens".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |