ja waarom zou je ook gaan douchen na het boksenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:51 schreef mootie het volgende:
Jeff kan natuurlijk ook ff op bed liggen
Ah, voor haar collectie, een nieuw bord voor d'r kopquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze wil nu het bord dat ze heeft gemaakt claimen om mee naar huis te nemen
Ja, maar die Ima ook, bleef maar door beuken en werd geen break gegeven door 'mevrouw de scheids'....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:51 schreef Sociologica het volgende:
Jeff onder de douche op stream 2 nu
Wendy: ja ik weet ook niet je bleef ook doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
doet ook zeerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:51 schreef mootie het volgende:
Jeff kan natuurlijk ook ff op bed liggen
joh, als het andersom was geweest dan had je Jeff een eindbaas gevonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar die Ima ook, bleef maar door beuken en werd geen break gegeven door 'mevrouw de scheids'....
En dan zouden meer mensen dat gezien hebben. Er zitten 30 mensen omheen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahahaha
Sterk verhaal maar als iemand dat gedaan zou hebben zou ik haar wel aanwijzen denk ik
Ga nou geen aannames doen, hou nu eens op. Of kijk gewoon, i.p.v. alleen commentaar op andere te leveren zus!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, als het andersom was geweest dan had je Jeff een eindbaas gevonden.
Ja eens en had je Mirthe daar denk ik ook wel over gehoord al dan niet in besloten kringquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zouden meer mensen dat gezien hebben. Er zitten 30 mensen omheen.
rupert is de slangquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:55 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja eens en had je Myrthe daar denk ik ook wel over gehoord al dan niet in besloten kring
Klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
Kenzy nu ook liegen tegen Kim D
Nadir heeft al gezegd dat hij Kim D als winnaar had
en Kenzy zegt nu dat Mirthe bij 4 mensen voor stond
Ik vind niemand een eindbaas, die door blijft beuken met volle kracht op iemand, die al een blessure heeft. OOk niet als Jeff dat had gedaan bij Imadinini, daarom heb ik ook een giga hekel aan vechtsportenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, als het andersom was geweest dan had je Jeff een eindbaas gevonden.
De grootste snake in de loodsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Fake medailles
Kutscheids
Valse jury
Partijdige speakert
Matchfixing, Rubert zal wel veel extraatjes te eten en te roken krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik reageerde niet op jou.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind niemand een eindbaas, die door blijft beuken met volle kracht op iemand, die al een blessure heeft. OOk niet als Jeff dat had gedaan bij Imadinini, daarom heb ik ook een giga hekel aan vechtsporten
die moet ook gewoon afkoelen na zo'n wedstrijdquote:
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zouden meer mensen dat gezien hebben. Er zitten 30 mensen omheen.
Klopt, dat had hij ook moeten doen, net als Jappie, maar het zijn geen opgevers. Siert hun aan de ene kant, maar ik vind het een walgelijke sport, mag in mijn ogen de naam sport niet hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op jou.
Jeff had ook zelf gewoon de wedstrijd kunnen stoppen overigens.
ligt misschien aan de naamquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt misschien aan de naam
ruben
rupert
zijn goed in dingen verzinnen
Vies onsportief...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:00 schreef engine het volgende:
Kim D zegt nu zelf ook "paar keer op haar hoofd, ik heb haar een keer gebeten"
Ja maar Myrthe nep noemen is omdraaien van zaken: die heeft haar gewoon onderschat. Myrthe is ook gewoon fanatiek als het erop aan komt. (Denk ik)..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:00 schreef engine het volgende:
dat niet gespelt hij had echt pijn of heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
Als je echt gekneusd of gebroken bent .... doe je je armen niet omhoog ..... Maar als het serieus is is ff ziekenhuis check wel wenselijk... maar ja dat kan niet onscreen ....
@:FEBO !!! .. actie if not dan weten we dat dit gespeelde opdracht van achter is
Jappie is wel wat gewend als coureur ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:01 schreef greysbones het volgende:
ik zou sowieso Jappie even laten checken
Die was compleet de focus kwijtquote:
Ja die was gewoon lekker aan het boksenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar Myrthe nep noemen is omdraaien van zaken: die heeft haar gewoon onderschat. Myrthe is ook gewoon fanatiek als het erop aan komt. (Denk ik)..
Ze bedoelde dat niet op die manier hè. Mirthe heeft zich zwakker voor gedaan dan eerst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar Myrthe nep noemen is omdraaien van zaken: die heeft haar gewoon onderschat. Myrthe is ook gewoon fanatiek als het erop aan komt. (Denk ik)..
Dan moet er actie komen van de FEBO... ik vind hem ook niet echt makkelijk doen ... maar wie weet kan ie goed acterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat niet gespelt hij had echt pijn of heeft
En dan zo janken omdat ze verloren heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:00 schreef engine het volgende:
En bijtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die was compleet de focus kwijtbeetje blind aan het meppen.
Ze beet niet echt zegt ze. Ze deed aanstalte.quote:
De niet boxers hebben het meeste al opgegeten en gedronken ... leuke groep welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
ze kregen eten nu?
van de nietboxers?
Team Mirthequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat niet op die manier hè. Mirthe heeft zich zwakker voor gedaan dan eerst.
Mirte is gewoon een sporter
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De niet boxers hebben het meeste al opgegeten en gedronken ... leuke groep wel
Myrthe heeft keihard staan trainen als een beest dat zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat niet op die manier hè. Mirthe heeft zich zwakker voor gedaan dan eerst.
Mirthe is een van m’n favoriete. Maar KimD ook. Hopelijk worden ze toch wat meer maatjesquote:
Ja, maar ze doet vaak bescheiden maar dat is ze niet als het er op aan komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthe heeft keihard staan trainen als een beest dat zeker
Weet niet of het voordoen was, ik denk eerder dat Kim haar onderschat heeft. Maar Mirthe is lastig te peilen dus wie weetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee maar dat weet je dus niet en uit ervaring weet ik dat gebroken wel meer impact heeft ... voel het nog steed squote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Van gekneusd heb je meer last dan gebroken en foto's hebben bij gekneusd toch geen zin.
Deed ze wel een beetje, beetje onzeker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet of het voordoen was, ik denk eerder dat Kim haar onderschat heeft. Maar Mirthe is lastig te peilen dus wie weet
Ze doet zich idd soms onnozeler voor dan ze isquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ze doet vaak bescheiden maar dat is ze niet als het er op aan komt
quote:
Dat woord zocht ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze doet zich idd soms onnozeler voor dan ze is
Kim D komt op mij nu erg onsportief over, had ik niet verwacht van haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet of het voordoen was, ik denk eerder dat Kim haar onderschat heeft. Maar Mirthe is lastig te peilen dus wie weet
En kim had 60 strafpuntenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar Kim kan daar eigenlijk weinig aan doen. Mirthe is groter en dat maakt gewoon heel veel verschil. Het gaat niet om kracht maar om hoeveel keer je elkaar raakt.
Die ook wel terecht warenquote:
Ja, al had Mirthe geen knietjes moeten gevenquote:
Gewonnen met de laatste opdracht en ook een etentje, Thais dinerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:09 schreef B00STER het volgende:
Massagestoel? Dan let je even een paar dagen niet op haha. Welke massagestoel?
Dat zal vast per ongeluk geweest zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, al had Mirthe geen knietjes moeten geven
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal vast per ongeluk geweest zijn
jaja, het zal, onschuldige Mirthequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal vast per ongeluk geweest zijn
Ah. Dank je!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Gewonnen met de laatste opdracht en ook een etentje, Thais diner
Maar de stoel komt vast morgen pas![]()
Lieve Mirthequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jaja, het zal, onschuldige Mirthe
Sasha wil afstandquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weer geen Sasha en bern op stream vandaag. Jammer
3 keer verliezen van grotere gasten ... Hoe dan ... verliezen , dan ben je klaar en lig je er uit ..quote:
Oneerlijker kon nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
3 keer verliezen van grotere gasten ... Hoe dan ... verliezen , dan ben je klaar en lig je er uit ..
Het is een heel fout toernooi geweest ...
die hebben al offstream liggen duwen en nu zijn ze beide moe van het toernooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ja. Ik was echt ff verbijsterd dat Kim lachend zat te vertellen dat ze haar heeft gebetenquote:
Samen niet, maar Bern in de ring en Sasha telde de punten, dus ze zijn wel in beeld geweestquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ze beet niet echt, ze wilde bijten, maar bedacht zich op tijd, wel met de mond op haar armquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja. Ik was echt ff verbijsterd dat Kim lachend zat te vertellen dat ze haar heeft gebeten
WTF dan ben je echt niet goed.
Dat is wel lief ja. En respectvol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Samen niet, maar Bern in de ring en Sasha telde de punten, dus ze zijn wel in beeld geweest
Overigens wel netjes van Bern dat ie even een applausje vroeg voor Jappie
Neeheee ze heeft echt gebeten...Ze deed het ook nog even voor..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze beet niet echt, ze wilde bijten, maar bedacht zich op tijd, wel met de mond op haar arm
Ze verteld het nu aan Jeff en zegt, ik had haar BIJNA gebetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neeheee ze heeft echt gebeten...Ze deed het ook nog even voor..
Niet waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neeheee ze heeft echt gebeten...Ze deed het ook nog even voor..
Absoluut!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is wel lief ja. En respectvol.
Ja maar Myrthe is ook wel echt lekker ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze beet niet echt, ze wilde bijten, maar bedacht zich op tijd, wel met de mond op haar arm
Truequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Myrthe is ook wel echt lekker ...
Ja, ik snap het nu ook niet meer...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:24 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zegt ze weer dat ze Mirthe 'bijna' heeft gebeten ,maar wist ze niet zeker![]()
'maar ze had niet doorgebeten'![]()
Dan héb je toch gebeten
Denk dat er weinig gaat gebeuren ... alhoewel meer dan de helft niet heeft gevochten ... die mogen dan wel eens wat achtie laten zien ... FEBOquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
Benieuwd wie er morgen spierpijn heeft
Idd..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Kim echt had gebeten, dan had je Mirthe er wel over gehoord. Welles nietes hier.
Ze heeft niet echt doorgebeten...ze had wel even de intentie om te bijten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Kim echt had gebeten, dan had je Mirthe er wel over gehoord. Welles nietes hier.
We kunnen er ook over zeiken dat Imadinini bewust op de ribben van Jeff zat te slaan.. Tis klaar, boksgala is voorbij, nu herstellen. Al die wedstrijden waren niet eerlijk, zwaar tegen licht. Dat mag normaal nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Idd..
Ik vind het wel gezegend eigenlijk
Of over Mirthequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
Kunnen het beter over janets haar hebben
Het zou wat zijn als je in een bokswedstrijd elkaar niet meer mag rakenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We kunnen er ook over zeiken dat Imadinini bewust op de ribben van Jeff zat te slaan.. Tis klaar, boksgala is voorbij, nu herstellen. Al die wedstrijden waren niet eerlijk, zwaar tegen licht. Dat mag normaal nooit
Tja het hoort bij die sport om op de tegenstander zijn zwakke plekken te meppen, daarom heb ik een hekel aan die sport.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je in een bokswedstrijd elkaar niet meer mag raken
Elkaar bewust pijn doen en dat noemen ze sport.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja het hoort bij die sport om op de tegenstander zijn zwakke plekken te meppen, daarom heb ik een hekel aan die sport.
Kim's ego ..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, ik snap het nu ook niet meer...
Dit idd. Of een Bern die Jappie helemaal alle hoeken liet zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We kunnen er ook over zeiken dat Imadinini bewust op de ribben van Jeff zat te slaan.. Tis klaar, boksgala is voorbij, nu herstellen. Al die wedstrijden waren niet eerlijk, zwaar tegen licht. Dat mag normaal nooit
Jinxed itquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog steeds twee streams om 0040 uur ....
Meteen een SLquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog steeds twee streams om 0040 uur ....
Ze hééft haar gebeten , dat heeft ze zelf net lachend aan Isaac gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jij kan ook doorzeuren, On topic graagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hééft haar gebeten , dat heeft ze zelf net lachend aan Isaac gezegd![]()
Ze voelde zich daar heel goed over,
daarna tegen Jeff ging ze draaien en zei ze dat ze bijna had gebeten, en daarna zei ze dat ze niet door had gebeten
Hoe hypocriet wil jij het nog hebben?
In de keuken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha drukt en dikke puist uit op de rug van Mirthe
Wat die puist?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:49 schreef engine het volgende:
Snel door posten. Dan kunnen we dit vergeten.
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
Myrthe loopt graag en regelmatig op een dag rond met slechts een opgeknopte handdoek over dr lichaam .... Iedereen hoopt elke keer weer dat die knoop voor boven dr borsten losspringt
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha drukt en dikke puist uit op de rug van Mirthe
Jaquote:
Gezien het feit dat ie weer meelult en eet en zo .. valt het wel mee.... ik ging bijna out en belande in het ziekenhuis en kreeg morfine tegen de de 3 dubbelle ribbreukquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zag net Jeff overeind komen, dan is het echt balen met een bed boven je dat je niet normaal rechtop kan gaan zitten
Heeft wel flink wat pijnstillers gehad. Jappie ging wel bijna out, maar Jeff niet volgens mij, wel voelde hij zich even heel naarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ie weer meelult en eet en zo .. valt het wel mee.... ik ging bijna out en belande in het ziekenhuis en kreeg morfine tegen de de 3 dubbelle ribbreuk
dit is on topic , de enige die nu loopt te zeuren en te miepen ben jij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij kan ook doorzeuren, On topic graag
Wat jij wilt, je hebt helemaal gelijk, je hebt altijd gelijk, in het verleden en in de toekomst. Slaap lekker voor straksquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dit is on topic , de enige die nu loopt te zeuren en te miepen ben jij.
Kim Heeft dat gewoon geroepen , en ze was er nog trots op ookKom dan niet met een onzin verhaal dat
als Kim echt had gebeten, Mirthe daar dan wat over had gehoord.
Je gaat compleet aan het punt voorbij .
Je lijkt wel Oost-Indisch doof
@puzziepie Je lijkt wel een Kim D in de overtreffende trap. Chill joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat jij wilt, je hebt helemaal gelijk, je hebt altijd gelijk, in het verleden en in de toekomst. Slaap lekker voor straks
Ah daar is die muts ook weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
@:puzziepie Je lijkt wel een Kim D in de overtreffende trap. Chill joh.
Hou eens op met je gepest en gescheld, begin je echt zat te worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah daar is die muts ook weer
Lekker genieten meid , veel leuker
`Zie Kim D er eerderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop niet dat Zoe bij Jeffrey in bed beland .....
Daarom ben je zo gemeen. Niemand wilde jou een kusje geven of zo. Kap met dat gemeen gedoe joh. Het zou je sieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niemand wilde haar vorige week een kusje geven
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Daarom ben je zo gemeen. Niemand wilde jou een kusje geven of zo. Kap met dat gemeen gedoe joh. Het zou je sieren.
Watquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:12 schreef chufi het volgende:
Moira moet weer schijten ... er is niet genoeg pleepapier ... FEBO !? lijkt Ima te melden
Hoe vaak loopt Moira niet langs elke avond als de meesten al naar bed zijn ... 2 a 3 keer per avond ,,, meters gaan er verlorenquote:
Bizar hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak loopt Moira niet langs elke avond als de meesten al naar bed zijn ... 2 a 3 keer per avond ,,, meters gaan er verloren
Een beetje beweging is juist wel goed voor haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak loopt Moira niet langs elke avond als de meesten al naar bed zijn ... 2 a 3 keer per avond ,,, meters gaan er verloren
dan gaat ze maar fietsen ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje beweging is juist wel goed voor haar.
Dat heeft Berend haar zojuist verteldquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:42 schreef engine het volgende:
Kenzi zegt dat Imading haar graag weg wil hebben.
Waarom heeft ze hem dan niet gedisqualificeerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:42 schreef engine het volgende:
Kenzi zegt dat Imading haar graag weg wil hebben.
Omdat ze die kans niet kreeg. Kenzy heeft wel ten onrechte belachelijk streng opgetreden jegens Kim D. in de wedstrijd tegen Mirthe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom heeft ze hem dan niet gedisqualificeerd?
Die zitten achter ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:47 schreef puzziepie het volgende:
Nadir wil bij het volgende 'gala ' tegen Jason boksen , Babette tegen Thirza
Ik ook. Jappie en Wanda minderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
Maar vind Jappie en Kenzi wel OK samen ...
Klopt want Wanda heeft natuurlijk hoe heet ie ook al weer en daardoor staat bij haar dr rem er op ... ook al gaat ie elke keer weer los op missie... Het voelt als een veilige basis ...quote:
Ivor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt want Wanda heeft natuurlijk hoe heet ie ook al weer en daardoor staat bij haar dr rem er op ... ook al gaat ie elke keer weer los op missie... Het voelt als een veilige basis ...
Waar wacht je op ? doe je ogen dicht en ga slapen ... Jappie heeft pijn dus je kunt niet al teveel van hem verwachtenquote:
probeer nog ff te liggen want het is nogal erg vroeg.. hier is de lol er ook zo af met 2 slaapstreams ... dan durf k niet meer ontopic te postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeffrey tegen Imadiddin - 28 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even gekeken, maar zie alleen slapende bewoners. De lampen zijn al wel aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Frau Esther nog niet begonnen aan het all you can eat ontbijtbuffet?
is ze al manager dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Frau Esther nog niet begonnen aan het all you can eat ontbijtbuffet?
Zag net op tijdline van facebook een filmpje staan ook dat ze aan de wip waren afgewisseld met beelden van Isaac. De woorden die hij zei waren komisch bij de wipscenequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:40 schreef engine het volgende:
Goedemorgen.
Ik kijk even de tv uitzending terug. Het wipje van Marciano en Kim zit er ook in
Het is dat hij er met zijn tong niet bij kan, anders zou hij zijn ogen elke dag uitlikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker. Hij vreet ook slaap uit zijn oog op.
Waggeldatequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:22 schreef engine het volgende:
Om drie uur vanmiddag wandeldate Erik en Moirama.
Slaap uit zijn ogen. Heb in een andere rsl dat ook wel eens gelezen dat iemand dat deed. Had er toen nog nooit eerder van gehoord. Zo goorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker. Hij vreet ook slaap uit zijn oog op.
Ja mirthe speelt onzeker toneel doet alsof ze dom en onzeker is. Roep ik al langer en is nu wel duidelijk na die wedstrijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De grootste snake in de loods![]()
Kim is het niet eens met de puntentelling
Berend:' Laat haar dat kaartje van de telling maar zien
Kim nu tegen Kenzi dat Mirthe nu nooit meer onzeker moet gaan doen want dat is allemaal schijn
Wat denk Mirthe wel niet. Kut wijf
Kims is woestttt
Dat heb ik ook geroepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja mirthe speelt onzeker toneel doet alsof ze dom en onzeker is. Roep ik al langer en is nu wel duidelijk na die wedstrijd
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:51 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Vandaag in principe niets op de planning (behalve Erik Mora date), vanavond ook niet toch?
Het wipje staat ook op Instagram met de tekst "handjes boven de lakens".quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:40 schreef engine het volgende:
Goedemorgen.
Ik kijk even de tv uitzending terug. Het wipje van Marciano en Kim zit er ook in
Door spelletjes knul Bernquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
Die jongen heeft het ook niet makkelijk in de loods
Eerst verzuipt ie bijna in een bak met water en nou is hij bijna dood geslagen
[ afbeelding ]
Benieuwd of het bezig zijn van Ima en Rupert er ook op komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wipje staat ook op Instagram met de tekst "handjes boven de lakens".
Ja bern is egoïstisch, deelt niet graag uit liefde maar meer omdat het moet. Maatschappij freeloader sasha vindt dat niet leuk want ze will alles samen delen met het volk en niet met zon ego zijn, gesprek babette sasha gisterquote:
Je bent geen fan van ze ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja bern is egoïstisch, deelt niet graag uit liefde maar meer omdat het moet. Maatschappij freeloader sasha vindt dat niet leuk want ze will alles samen delen met het volk en niet met zon ego zijn, gesprek babette sasha gister
Eens, Bern is een beetje een narcistisch aanmatigend mannetje. Kan me goed voorstellen dat dit botst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja bern is egoïstisch, deelt niet graag uit liefde maar meer omdat het moet. Maatschappij freeloader sasha vindt dat niet leuk want ze will alles samen delen met het volk en niet met zon ego zijn, gesprek babette sasha gister
Dat ze afstand wil is helemaal niet gezegd. Wel over het delenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jij hoort dingen die er niet zijn, maar dat valt te begrijpen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat ze afstand wil is helemaal niet gezegd. Wel over het delen
Dat heeft ze al eerder aangegevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat ze afstand wil is helemaal niet gezegd. Wel over het delen
Ik denk zomaar van niet, de streams wisselen ook regelmatig als ze samen in beeld zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benieuwd of het bezig zijn van Ima en Rupert er ook op komt
Gastvrij welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:06 schreef Poesjuh het volgende:
Oh ja en bern drinkt geen koffie dus heeft geen koffie in huis voor de gasten ook niet. Vond Sasha helemaaaaaaal onbegrijpelijk
Over afstand? Heb dat nergens gezien of gehoord? Met Djedi en Ruben ging toch over manager?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft ze al eerder aangegeven
Ik heb het hier ook al eerder gelezen
Gesprek met djedi en Ruben misschien
Filmpjes topic gesprek met Babette gisterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gastvrij welIs dat gesprek ergens terug te kijken
Ik zie het daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Filmpjes topic gesprek met Babette gisteren
Niet alleen volgens mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Over afstand? Heb dat nergens gezien of gehoord? Met Djedi en Ruben ging toch over manager?
Ik ook niet en ook niet op die site van DGKquote:
Ik zie het inmiddelsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet op die site van DGK
Via de filmpjes van dgkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gastvrij welIs dat gesprek ergens terug te kijken
Belangrijke mededeling van GJquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:15 schreef Ireth het volgende:
GJ heeft een beetje geplast en ook al gespuugd
Dgk filmpjes staat vaak niet hier wel op een sitequote:
Jeff heeft ook al last van zijn ribben ?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jeff heeft ook al last van zijn ribben ?
Hij heeft al weer praatjes, dus het valt wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jeff heeft ook al last van zijn ribben ?
Misschien dat die trainingen ook niet echt handig waren.quote:
Hij ligt ook nog in bed hé, zodra hij beweegt zal wel iets pijnlijk zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft al weer praatjes, dus het valt wel mee.
Het was een bokswedstrijd, Jeff had de handdoek kunnen gooienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:24 schreef freaky40 het volgende:
Heeft die Ima al zijn excuses aangeboden aan Jeff, lijkt me wel op zijn plaats aangezien hij behoorlijk over het toelaatbare ging gisterenavond.
Anders luistert Marciano niet. Daar moet je altijd een beetje tegen schreeuwenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Zooooo kolere. Dat was een harde microfoon check
dat gaat denk ik niet gebeuren. Er was een scheidsrechter bij, een aantal puntentellers, een stel coaches aan de zijlijn en Ima heeft gewoon gevochten, net zoals Jeff gewoon gevochten heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:24 schreef freaky40 het volgende:
Heeft die Ima al zijn excuses aangeboden aan Jeff, lijkt me wel op zijn plaats aangezien hij behoorlijk over het toelaatbare ging gisterenavond.
Nee er zijn regels en daar had een Ima maar ook die partijdige arbitrage rekening mee moeten houden. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een bokswedstrijd, Jeff had de handdoek kunnen gooien
Of z’n trainer. Bij Jasper hetzelfdequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een bokswedstrijd, Jeff had de handdoek kunnen gooien
Wat deed Ima dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:24 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat al die opties nodig waren. Regels volgen, op elkaar letten en verantwoordelijkheid nemen. ( dus de trainer had ook kunnen stoppen )quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee er zijn regels en daar had een Ima maar ook die partijdige arbitrage rekening mee moeten houden. Zo werkt dat.
Dan sla je niet zijn ribben naar god. Klaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat deed Ima dan?
Sorry maar die heeft echt netjes gevochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |