Ja. Ik was echt ff verbijsterd dat Kim lachend zat te vertellen dat ze haar heeft gebetenquote:
Samen niet, maar Bern in de ring en Sasha telde de punten, dus ze zijn wel in beeld geweestquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weer geen Sasha en bern op stream vandaag. Jammer
Ze beet niet echt, ze wilde bijten, maar bedacht zich op tijd, wel met de mond op haar armquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja. Ik was echt ff verbijsterd dat Kim lachend zat te vertellen dat ze haar heeft gebeten
WTF dan ben je echt niet goed.
Dat is wel lief ja. En respectvol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Samen niet, maar Bern in de ring en Sasha telde de punten, dus ze zijn wel in beeld geweest
Overigens wel netjes van Bern dat ie even een applausje vroeg voor Jappie
Neeheee ze heeft echt gebeten...Ze deed het ook nog even voor..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze beet niet echt, ze wilde bijten, maar bedacht zich op tijd, wel met de mond op haar arm
Ze verteld het nu aan Jeff en zegt, ik had haar BIJNA gebetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neeheee ze heeft echt gebeten...Ze deed het ook nog even voor..
Niet waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neeheee ze heeft echt gebeten...Ze deed het ook nog even voor..
Absoluut!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is wel lief ja. En respectvol.
Ja maar Myrthe is ook wel echt lekker ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze beet niet echt, ze wilde bijten, maar bedacht zich op tijd, wel met de mond op haar arm
Truequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Myrthe is ook wel echt lekker ...
Ja, ik snap het nu ook niet meer...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:24 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zegt ze weer dat ze Mirthe 'bijna' heeft gebeten ,maar wist ze niet zeker![]()
'maar ze had niet doorgebeten'![]()
Dan héb je toch gebeten
Denk dat er weinig gaat gebeuren ... alhoewel meer dan de helft niet heeft gevochten ... die mogen dan wel eens wat achtie laten zien ... FEBOquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
Benieuwd wie er morgen spierpijn heeft
Idd..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Kim echt had gebeten, dan had je Mirthe er wel over gehoord. Welles nietes hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |