Die was compleet de focus kwijtquote:
Ja die was gewoon lekker aan het boksenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar Myrthe nep noemen is omdraaien van zaken: die heeft haar gewoon onderschat. Myrthe is ook gewoon fanatiek als het erop aan komt. (Denk ik)..
Ze bedoelde dat niet op die manier hč. Mirthe heeft zich zwakker voor gedaan dan eerst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar Myrthe nep noemen is omdraaien van zaken: die heeft haar gewoon onderschat. Myrthe is ook gewoon fanatiek als het erop aan komt. (Denk ik)..
Dan moet er actie komen van de FEBO... ik vind hem ook niet echt makkelijk doen ... maar wie weet kan ie goed acterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat niet gespelt hij had echt pijn of heeft
En dan zo janken omdat ze verloren heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:00 schreef engine het volgende:
Kim D zegt nu zelf ook "paar keer op haar hoofd, ik heb haar een keer gebeten"
En bijtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die was compleet de focus kwijtbeetje blind aan het meppen.
Ze beet niet echt zegt ze. Ze deed aanstalte.quote:
De niet boxers hebben het meeste al opgegeten en gedronken ... leuke groep welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
ze kregen eten nu?
van de nietboxers?
Team Mirthequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat niet op die manier hč. Mirthe heeft zich zwakker voor gedaan dan eerst.
Mirte is gewoon een sporter
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De niet boxers hebben het meeste al opgegeten en gedronken ... leuke groep wel
Myrthe heeft keihard staan trainen als een beest dat zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat niet op die manier hč. Mirthe heeft zich zwakker voor gedaan dan eerst.
Mirthe is een van m’n favoriete. Maar KimD ook. Hopelijk worden ze toch wat meer maatjesquote:
Ja, maar ze doet vaak bescheiden maar dat is ze niet als het er op aan komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthe heeft keihard staan trainen als een beest dat zeker
Weet niet of het voordoen was, ik denk eerder dat Kim haar onderschat heeft. Maar Mirthe is lastig te peilen dus wie weetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee maar dat weet je dus niet en uit ervaring weet ik dat gebroken wel meer impact heeft ... voel het nog steed squote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Van gekneusd heb je meer last dan gebroken en foto's hebben bij gekneusd toch geen zin.
Deed ze wel een beetje, beetje onzeker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet of het voordoen was, ik denk eerder dat Kim haar onderschat heeft. Maar Mirthe is lastig te peilen dus wie weet
Ze doet zich idd soms onnozeler voor dan ze isquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ze doet vaak bescheiden maar dat is ze niet als het er op aan komt
quote:
Dat woord zocht ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze doet zich idd soms onnozeler voor dan ze is
Kim D komt op mij nu erg onsportief over, had ik niet verwacht van haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet of het voordoen was, ik denk eerder dat Kim haar onderschat heeft. Maar Mirthe is lastig te peilen dus wie weet
En kim had 60 strafpuntenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar Kim kan daar eigenlijk weinig aan doen. Mirthe is groter en dat maakt gewoon heel veel verschil. Het gaat niet om kracht maar om hoeveel keer je elkaar raakt.
Die ook wel terecht warenquote:
Ja, al had Mirthe geen knietjes moeten gevenquote:
Gewonnen met de laatste opdracht en ook een etentje, Thais dinerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:09 schreef B00STER het volgende:
Massagestoel? Dan let je even een paar dagen niet op haha. Welke massagestoel?
Dat zal vast per ongeluk geweest zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, al had Mirthe geen knietjes moeten geven
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal vast per ongeluk geweest zijn
jaja, het zal, onschuldige Mirthequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal vast per ongeluk geweest zijn
Ah. Dank je!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Gewonnen met de laatste opdracht en ook een etentje, Thais diner
Maar de stoel komt vast morgen pas![]()
Lieve Mirthequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jaja, het zal, onschuldige Mirthe
Sasha wil afstandquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weer geen Sasha en bern op stream vandaag. Jammer
3 keer verliezen van grotere gasten ... Hoe dan ... verliezen , dan ben je klaar en lig je er uit ..quote:
Oneerlijker kon nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
3 keer verliezen van grotere gasten ... Hoe dan ... verliezen , dan ben je klaar en lig je er uit ..
Het is een heel fout toernooi geweest ...
die hebben al offstream liggen duwen en nu zijn ze beide moe van het toernooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weer geen Sasha en bern op stream vandaag. Jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |