Ik vind niemand een eindbaas, die door blijft beuken met volle kracht op iemand, die al een blessure heeft. OOk niet als Jeff dat had gedaan bij Imadinini, daarom heb ik ook een giga hekel aan vechtsportenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, als het andersom was geweest dan had je Jeff een eindbaas gevonden.
De grootste snake in de loodsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Fake medailles
Kutscheids
Valse jury
Partijdige speakert
Matchfixing, Rubert zal wel veel extraatjes te eten en te roken krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik reageerde niet op jou.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind niemand een eindbaas, die door blijft beuken met volle kracht op iemand, die al een blessure heeft. OOk niet als Jeff dat had gedaan bij Imadinini, daarom heb ik ook een giga hekel aan vechtsporten
die moet ook gewoon afkoelen na zo'n wedstrijdquote:
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
En dan zouden meer mensen dat gezien hebben. Er zitten 30 mensen omheen.
Klopt, dat had hij ook moeten doen, net als Jappie, maar het zijn geen opgevers. Siert hun aan de ene kant, maar ik vind het een walgelijke sport, mag in mijn ogen de naam sport niet hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op jou.
Jeff had ook zelf gewoon de wedstrijd kunnen stoppen overigens.
ligt misschien aan de naamquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt misschien aan de naam
ruben
rupert
zijn goed in dingen verzinnen
Vies onsportief...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:00 schreef engine het volgende:
Kim D zegt nu zelf ook "paar keer op haar hoofd, ik heb haar een keer gebeten"
Ja maar Myrthe nep noemen is omdraaien van zaken: die heeft haar gewoon onderschat. Myrthe is ook gewoon fanatiek als het erop aan komt. (Denk ik)..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:00 schreef engine het volgende:
Kim D zegt nu zelf ook "paar keer op haar hoofd, ik heb haar een keer gebeten"
dat niet gespelt hij had echt pijn of heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
Als je echt gekneusd of gebroken bent .... doe je je armen niet omhoog ..... Maar als het serieus is is ff ziekenhuis check wel wenselijk... maar ja dat kan niet onscreen ....
@:FEBO !!! .. actie if not dan weten we dat dit gespeelde opdracht van achter is
Jappie is wel wat gewend als coureur ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:01 schreef greysbones het volgende:
ik zou sowieso Jappie even laten checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |