Ze hebben er allemaal vrijwillig voor gekozen, dat er geen bloed heeft gevloeid vind ik knap, had wel een per ongeluk stootje op een neus verwacht, dus dat hebben ze nog best goed gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het een walgelijke sport en niet geschikt om mensen tegen elkaar te laten boksen doe zoveel schelen in lengte en gewicht
Mooi he, sport verbroedertquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:03 schreef Sociologica het volgende:
Pff Nadir ineens overdreven hysterisch omdat ‘ik vertrouw hem niet meer’ GJ wint
Omdat ze anders meerdere keren moesten boksen en daar geen zin in hadden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom doen Imadininini en Jeff niet mee aan het toernooi, maar als laatste wedstrijd?
kook nietquote:
Ik denk dat Imading zich zal moeten inhouden waar Jeff vol gas zal moetenquote:
Ik zou Imading nog niet onderschatten. Jeff is wel iets langer, dat is wel een groot voordeel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Imading zich zal moeten inhouden waar Jeff vol gas zal moeten
ima slaat het hardst van allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou Imading nog niet onderschatten. Jeff is wel iets langer, dat is wel een groot voordeel.
nopequote:
Een tik van Ima op Jeff z'n nieren en hij kan naar huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ima slaat het hardst van allemaal
Overschatten bedoel je danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou Imading nog niet onderschatten. Jeff is wel iets langer, dat is wel een groot voordeel.
Zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Jeff en Ima zijn iig een stuk sportiever, hebben er een leuke act omheen gebouwd en er nog lol mee gehad
Wat kinderachtigquote:
Zekers, stoten niet te hard door nog volgens mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Leuk potje om te zien. Houden zich allebei aan de regels maar wel fanatiek.
Ik vind jou leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valsspeler is het![]()
Kutkind snapt niets van boksen
Doe ik gerust. Rij jij? Ik heb al veel wijn opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Moeten we ff langs gaan bij haar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij had al een gekneusde ribquote:
Geen auto en ook niet meer in staat tot rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe ik gerust. Rij jij? Ik heb al veel wijn op
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Oja KimK: denk aan je gezondheid Jeff het is maar een spel.
Netjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Oja KimK: denk aan je gezondheid Jeff het is maar een spel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]AhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ik stuur ze wel opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen auto en ook niet meer in staat tot rijden![]()
Nou mooi kut dan, geen kit kat voor ons.![]()
En jeff gaat door
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeff lukt het toch nog aardig om te stoten.
Moet ze ons maar halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen auto en ook niet meer in staat tot rijden![]()
Nou mooi kut dan, geen kit kat voor ons.![]()
En jeff gaat door
ima doet ook voorzichtigquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw![]()
Jeff lukt het toch nog aardig om te stoten.
Ze wil ze opsturen, wel liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet ze ons maar halen.
FIGHT!
Gaat niet om de stoot maar om de punten
Lief hoor maar dan kan ik morgen ook naar een super gaan, dus ik laat het idee aan een kit kat los nu, geniet ervan.quote:
Die schreeuwt blijkbaar minder hard, want haar hoorde ik nietquote:
Ohquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die schreeuwt blijkbaar minder hard, want haar hoorde ik niet
Zou hij hard kunnen stoten dan, eigenlijk niet gezien van de week, zag net jeff tegen een boksbal en dat was best hard.quote:
hij het hardstquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou hij hard kunnen stoten dan, eigenlijk niet gezien van de week, zag net jeff tegen een boksbal en dat was best hard.
Jeff nu op knietjes op de grond van de pijn, oh ze helpen hem weer op de boomstamkruk
Lieffffquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wil ze opsturen, wel lief
[..]
Lief hoor maar dan kan ik morgen ook naar een super gaan, dus ik laat het idee aan een kit kat los nu, geniet ervan.
BREAK, ze staan nog allebei
Ima sloeg het hardst van allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou hij hard kunnen stoten dan, eigenlijk niet gezien van de week, zag net jeff tegen een boksbal en dat was best hard.
Jeff nu op knietjes op de grond van de pijn, oh ze helpen hem weer op de boomstamkruk
Oh lord…quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
had je graag gezien hè? Maar Jeff is geen opgever
Kenzi zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh nu mogen de juryleden ook nog iets beslissen.
Ik las drugsshowquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh nu mogen de juryleden ook nog iets beslissen.
quote:
Die sloeg Nadir toch ook al de ziekenboeg in ??quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die sloeg Nadir toch ook al de ziekenboeg in ??
Om eerlijk te zijn is ie sterker dan je zou vermoeden ... kijk zn armen maar eens goed
En Rupiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die was scheids maar zal ook wel mee mogen beslissen
Goede tip ja dat waterquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef R0T29 het volgende:
Advies van JW"...2 paracetamolletjes...met water"
was toch goed, en keer sportactionquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
Mag dan nu die boksring uit de loods weg?? Kijk liever naar bankhangen en bedliggen
Die gaat kim geen punten geven, wie nog meer in jurry, zie eunice en dacht ook nadir, mis ik er nog 1quote:
sashaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gaat kim geen punten geven, wie nog meer in jurry, zie eunice en dacht ook nadir, mis ik er nog 1
Goed plan jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
Is er drank ? Dat verlicht vaak de pijn ...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
Paracetamol kan ook met andere dingen dan water
Als ie voor die tijd niet afgevoerd is met gebroken ribben die zijn longen doorborenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef freaky40 het volgende:
Woensdag sleept hij toch wel het managerschap binnen, easy clap. Eerlijk verdeeld zo. Wat een faal toernooi verder, partijdige jury, slechte verdeling lichte en zwaardere deelnemers. Een trainwreck van een boxtoernooi.
Ja staat ie er gunstig voor? Ik hoorde toch ook wel heel veel ‘ik ga denk ik toch maar voor/ik heb m’n woord gegeven aan’ Imi de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef freaky40 het volgende:
Woensdag sleept hij toch wel het managerschap binnen, easy clap. Eerlijk verdeeld zo. Wat een faal toernooi verder, partijdige jury, slechte verdeling lichte en zwaardere deelnemers. Een trainwreck van een boxtoernooi.
Ja klopt. En heeft ook wel wat conditie. Het ziet er vaak wat slonzig uit maar hij is best in vorm.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die sloeg Nadir toch ook al de ziekenboeg in ??
Om eerlijk te zijn is ie sterker dan je zou vermoeden ... kijk zn armen maar eens goed
Nee, dit doet nu even zeer. Dat is hij dan wel weer te boven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie voor die tijd niet afgevoerd is met gebroken ribben die zijn longen doorboren
nadir heeft toch en huis zonder deur geteknetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gaat kim geen punten geven, wie nog meer in jurry, zie eunice en dacht ook nadir, mis ik er nog 1
hmm ok, dan heb ik geen idee wie ze gaan kiezen.quote:
jij kunt niet zien of hij gebroken is Freekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dit doet nu even zeer. Dat is hij dan wel weer te boven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadir heeft toch en huis zonder deur geteknet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
was toch goed, en keer sportaction
Nee, dit gaat Jeff wel winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja staat ie er gunstig voor? Ik hoorde toch ook wel heel veel ‘ik ga denk ik toch maar voor/ik heb m’n woord gegeven aan’ Imi de afgelopen dagen
Geen ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadir heeft toch en huis zonder deur geteknet
Dan heb je wel een andere pijn en kun je niet meer lopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kunt niet zien of hij gebroken is Freek
dat is niet waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een andere pijn en kun je niet meer lopen.
Nou, niet dat ik weetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet waar
met een gebroken rib kun je gewoon lopen
Zij is zo raarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef Sociologica het volgende:
Mexx random tegen Bern waar Martin naast zit: ‘hey Bern seks voor of na de wedstrijd?’
Als je in een rolstoel zit, nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet waar
met een gebroken rib kun je gewoon lopen
De meesten zijn goddorie 2 weken geleden gestart met boksen. Wat verwachten mensen dan, een volledig, professioneel toernooi?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben het allemaal maar mooi gedaan , dat zou toch meer waarde moeten hebben dan perse willen winnen en je verongelijkt voelen als je de wedstrijd verliest.
De meesten kunnen dat gelukkig
[ afbeelding ]
Salami brootjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb genoeg, heb nog niet
avond gegeten
Of geen benen hebtquote:
Nou dat, ze doen dit allemaal toch voor de lol, en natuurlijk wil je winnen, maar zo niet jammer dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben het allemaal maar mooi gedaan , dat zou toch meer waarde moeten hebben dan perse willen winnen en je verongelijkt voelen als je de wedstrijd verliest.
De meesten kunnen dat gelukkig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef Sociologica het volgende:
Mexx random tegen Bern waar Martin naast zit: ‘hey Bern seks voor of na de wedstrijd?’
nou en dan wint hij het....hoera. dan mag hij een maand lang alle flutmailtjes en regeltjes van de febo doorgeven en dan is het weer voorbij.quote:
Dat klopt wel als je dat te lang doetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:31 schreef R0T29 het volgende:
Als je kort ademt, kan je longontsteking krijgen volgens KimK
Dat hebben we gemerkt met Maddy afgelopen maand....genoeg TV momentjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nou en dan wint hij het....hoera. dan mag hij een maand lang alle flutmailtjes en regeltjes van de febo doorgeven en dan is het weer voorbij.
het is toch gewoon een papieren functie, verzonnen om nog wat sjeu aan het verhaal te geven maar stelt in principe geen reet voor.
Dat kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:31 schreef R0T29 het volgende:
als je ligt de hele dag welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:31 schreef R0T29 het volgende:
Dat was een vraag gister tijdens de perscoquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef Sociologica het volgende:
Dat is ook wel hun eigen invulling eraan. We hebben nog geen manager gezien die gewoon zijn eigen beslissingen neemt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nou en dan wint hij het....hoera. dan mag hij een maand lang alle flutmailtjes en regeltjes van de febo doorgeven en dan is het weer voorbij.
het is toch gewoon een papieren functie, verzonnen om nog wat sjeu aan het verhaal te geven maar stelt in principe geen reet voor.
Ja die weet ik idd ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je ligt de hele dag wel
dan kun je vocht in je longen krijgen
kort ademen kun je hyperventilatie krijgen
Lekker met zijn rib op de massagestoelquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda ook: nee snap ik.
Over dat kort ademen.
Gelukkig komt de massagestoel
Aaah thx voor de context. Dat maak het iig een stuk minder weirdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was een vraag gister tijdens de persco
echt hequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met zijn rib op de massagestoel
Ja echt een goede opmerking hèquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met zijn rib op de massagestoel
jappie ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
Ja FEBO ik zou zeggen ff een echt foto laten maken in Medisch Centrum West daar ... het is wel essentiel om te weten wat er door dit spel deelnemers is aangedaan ...
Ik denk dat je als manager geen eigen beslissingen mag nemen die tegen de febo ingaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook wel hun eigen invulling eraan. We hebben nog geen manager gezien die gewoon zijn eigen beslissingen neemt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:34 schreef freaky40 het volgende:
Nog even TV maken Jeff, het moet wel echt lijken natuurlijk.
Voor sommigen okay één dan hing er heel van af . Verliezen was geen optie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
De meesten zijn goddorie 2 weken geleden gestart met boksen. Wat verwachten mensen dan, een volledig, professioneel toernooi?
lijkt? Ze heeft niet echt smaak qua kledingquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:36 schreef Ireth het volgende:
Kenzi lijkt wel een rollade in dat bloesje...
Ja tis natuurlijk allemaal voor de showquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:34 schreef freaky40 het volgende:
Nog even TV maken Jeff, het moet wel echt lijken natuurlijk.
Als dat net zo vlot gaat als met Berend's klachten dan arriveert die ergens volgende week wel een keerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er geen röntgen oempa loempa in the house?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tis natuurlijk allemaal voor de show![]()
Dit is haar scheidsrechteroutfitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lijkt? Ze heeft niet echt smaak qua kleding
Ja misschien niet maar als manager mag je wel besluiten om het hele budget aan pepernoten uit te geven bijvoorbeeld. We hebben nog niemand gezien die opstandig met die rol om gaat. Zou leuk zijn als dat nog komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat je als manager geen eigen beslissingen mag nemen die tegen de febo ingaan.
af en toe zal er een snippertje eigen inbreng toegeworpen worden, maar dat stelt niet veel voor.
quote:
tja, dan is het aan de febo om te zeggen dat ze dan maar de prijzenpot aan moeten breken (x 25) om aan eten te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien niet maar als manager mag je wel besluiten om het hele budget aan pepernoten uit te geven bijvoorbeeld. We hebben nog niemand gezien die opstandig met die rol om gaat. Zou leuk zijn als dat nog komt.
Het is jammer dat Mora niet meedeed. Die sloeg zo hard tegen die boksbal... Er waren dan wel wat meer ribjes gekneusd geweest vanavond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ook respect voor JW en Janet; waar veel jonkies vooral een grote mond hebben stonden die twee 'ouderen' van de groep wel mooi in die ring.
Wat is man3quote:
Denk eens na.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met wokeness te maken?
leg eens uit dan?quote:
Ik vind woke het meest misbruikte woord van 2022.quote:
Ja jammer inderdaad! Ook een Leila die zo vaak roept dat ze wat meer wil laten zien had hier geen enkele rol van betekenis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Mora niet meedeed. Die sloeg zo hard tegen die boksbal... Er waren dan wel wat meer ribjes gekneusd geweest vanavond.
Eureka.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef Verida het volgende:
[..]
leg eens uit dan?
Ik zie het niet, of het zou moeten zijn dat het volgens jou doorgestoken kaart is omdat de vluchteling heeft gewonnen...
yep maar de laatste fight moest nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef engine het volgende:
Leuke avond![]()
Dat trainen was vervelend om naar te kijken maar dit was leuk gedaan
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef Verida het volgende:
[..]
leg eens uit dan?
Ik zie het niet, of het zou moeten zijn dat het volgens jou doorgestoken kaart is omdat de vluchteling heeft gewonnen...
kenn dat word nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind woke het meest misbruikte woord van 2022.
Nee, ik zeg zoals ik het zie. Wat kan mij dat nou schelen dat hele faal boxtournooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat kun jij slecht tegen je verlies.
Ze hadden allemaal mee moeten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja jammer inderdaad! Ook een Leila die zo vaak roept dat ze wat meer wil laten zien had hier geen enkele rol van betekenis.
manmanman, wat laat jij je kennen zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Kenzy bedankt de partijdigheid van al haar andere arbitrage....
Het is gewoon zo. Punt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:46 schreef Verida het volgende:
[..]
manmanman, wat laat jij je kennen zeg
Natuurlijk Martinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:45 schreef Sociologica het volgende:
Martin tegen Isaac: ik had echt nog heel veel energie over
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Kenzy bedankt voor de partijdigheid van al haar andere arbitrage....
Trololololquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef engine het volgende:
Kenzi was top vanavond. Even een applaus![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:45 schreef Sociologica het volgende:
Martin tegen Isaac: ik had echt nog heel veel energie over
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef engine het volgende:
Kenzi was top vanavond. Even een applaus![]()
Dat is de enige juiste conclusie van vanavond. Dus dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Fake medailles
Kutscheids
Valse jury
Partijdige speakert
Matchfixing, Rubert zal wel veel extraatjes te etenen te roken krijgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Fake medailles
Kutscheids
Valse jury
Partijdige speakert
wie is Rubert ? een kruising tussen Ruben en Rupert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Fake medailles
Kutscheids
Valse jury
Partijdige speakert
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Fake medailles
Kutscheids
Valse jury
Partijdige speakert
Matchfixing, Rubert zal wel veel extraatjes te eten en te roken krijgen
gaat toch om niks nur om plezierquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste conclusie van vanavond. Dus dat.
Ze wil nu het bord dat ze heeft gemaakt claimen om mee naar huis te nemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef R0T29 het volgende:
Wanda`...ik heb confetti geknipt...ik heb best wel veel gedaan....`
Die had een bedankje verwacht....
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:48 schreef Verida het volgende:
[..]
wie is Rubert ? een kruising tussen Ruben en Rupert?
Hahahaahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze wil nu het bord dat ze heeft gemaakt claimen om mee naar huis te nemen
Gelukkig zie ik je PIquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
Fake medailles
Kutscheids
Valse jury
Partijdige speakert
Matchfixing, Rubert zal wel veel extraatjes te eten en te roken krijgen
nopequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet meer te zien. Ook niet bij de medaille uitreiking toch?
Toen zat hij nog op zijn stoel, niet in de ring.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet meer te zien. Ook niet bij de medaille uitreiking toch?
Oja hoe heet die gast, Rupert Ook zo fake als de netenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:48 schreef Verida het volgende:
[..]
wie is Rubert ? een kruising tussen Ruben en Rupert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |