Nou dan weet je meteen wat je aan Kenzi hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
Dat was niet op het hoofd het was bij de nek.
Echt he, twee fanatieke damesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
Wel de meest felle partij van de avond.
Kenzy is team Mirthe. Overloper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim krijgt steeds minpunten, snap er niet veel van
het lijkt meer of Kenzi de pik heeft op Kimquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim krijgt steeds minpunten, snap er niet veel van
Joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi beetje partijdig of ligt dat aan mij?
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt meer of Kenzi de pik heeft op Kim
Welnee ze is onbesuisd. Terecht die strafpunten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt meer of Kenzi de pik heeft op Kim
Het is geen warzonequote:
Dit idd. Kim heeft echt haar ego in de weg zittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee ze is onbesuisd. Terecht die strafpunten.
Daarom. Moet je maar oplettenquote:
Jappie die 2 x verliestquote:
ja en zelf niet meedoenquote:
Boksen tegen 2 mannen die bijna het dubbele wegen en 2 kopen groter dan jappiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie die 2 x verliest
dat sloeg al nergens op
Valt me wel wat tegen, voor Miss defensiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was al helemaal versleten na 2 rondes
dat ziet Kenzi nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
Twee keer knie van mirte mag wel zeker
Nee tuurlijk nietquote:
Als Mirthe wint klopt er geen snars vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
Als KimKut wint klopt het ziezo al niet..
Jeff en Imi nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Mirthe wint klopt er geen snars van
Kenzi is erg blij met haar zelf....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi is blij dat Mirthe gewonnen heeft, echt goed voor een scheidsrechter
En terecht, dit gaat echt nergens over. Die is zo corrupt, daar kan Poetin nog een puntje aan zuigen.quote:
Militairen liefde, is een familiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:30 schreef engine het volgende:
Dit vind ik dan wel goed van Isaac. Hij kan haar ook helemaal door laten draaien maar doet echt zijn best om haar te kalmeren. Verder mogen we het niet horen.
als je niet onpartijdig kunt zijn moet je er niet aan mee doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
Snap het wel.aangezien Kenzy echt vals doet
Als je niet tegen je verlies kan ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je niet onpartijdig kunt zijn moet je er niet aan mee doen
Precies, wie dat niet ziet is echt blindquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, dit gaat echt nergens over. Die is zo corrupt, daar kan Poetin nog een puntje aan zuigen.
Hoe kenzi het nu speelt is gewoon viezzquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niet tegen je verlies kan ook niet
Verliezen bij valsspel is ook echt het meest kutte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden beter een oempa loempa als scheidsrechter kunnen nemenquote:
Maar dan nog laat Kim zich ontzettend kennen met dat hysterische gedragquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kenzi het nu speelt is gewoon viezz
en dat weet ze
onrecht is kut.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan nog laat Kim zich ontzettend kennen met dat hysterische gedrag
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Al de 3e keer en is Sjef al geweest?
Maar dat zijn nono stagairesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden beter een oempa loempa als scheidsrechter kunnen nemen
Echt hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kenzi heeft dit niet bepaald. Er zaten vier anderen omheen om de punten te tellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden beter een oempa loempa als scheidsrechter kunnen nemen
ook sasha?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi heeft dit niet bepaald. Er zaten vier anderen omheen om de punten te tellen.
Gerry doet niet meer mee, time to move onquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:36 schreef mario390 het volgende:
of gerry ook willt boxen als zij er word
zitten? tegen mexx misschien
Sasha, Eunice, Rupert en Nadir.quote:
In ieder geval nog iemand die geniet. Sommigen mensen houden van oneerlijk winnenquote:
Moet je een aai over je bolletje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In ieder geval nog iemand die geniet. Sommigen mensen houden van oneerlijk winnen
Die kan niet eens tellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadir? de heeft toch toch zoveel ahnung
als en kip
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadir? de heeft toch toch zoveel ahnung
als en kip
Vind ik ook heel naar om te zien, de vorige keer was ook zo engquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
Die jappie, die gaat vannacht pijn hebben. Tering
en dit is zijn 3de wedstrijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk inwendige bloedingen of zo, vannacht afvoeren naar het ziekenhuis
Alle favorietes verliezen onterecht en de gehate mensen doen alles foutquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Het is allemaal Kenzi's schuld![]()
Ik lig in een deuk
dit was de laatstequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel zijn laatste hoop ik voor hem. Die kan niet meer.
Nee Babette GJ in het oor fluisteren en GJ janken.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind dit niet okay. Isaac had hem terug moeten trekken. Zeker met zijn kennis
Vertel vertel!quote:
De loosers die winnen.. "omdat ze álles gaven" mooier kan haast nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
onverantwoord, maar je ziet de sportman in Jappie!! Wat een held!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Babette GJ in het oor fluisteren en GJ janken.
Ja die kwam ineens overstuur in beeld op stream 2 in de armen van Babette met zalvende woordenquote:
quote:
Er is inmiddels een streamwissel geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Weer zo'n domme spreuk zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ze staan inmiddels weer binnen, Babette is volgens mij ademhalingsoefeningen aan het doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:45 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja die kwam ineens overstuur in beeld op stream 2 in de armen van Babette met zalvende woorden
gewoon vies uitlokken ditquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
Kim vroeg gewoon naar haar punten. Rupert begint als een valse nicht te doen
Ja die moet wel ff op adem komen van al die motivational speeches iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze staan inmiddels weer binnen, Babette is volgens mij ademhalingsoefeningen aan het doen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja die moet wel ff op adem komen van al die motivational speeches idd
die term "meangirls" mag inmiddels ook wel afgeschaft worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
En waar zijn de meangirls .... pussies zijn het
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef freaky40 het volgende:
Volgende toernooi graag met een kundige en onpartijdige jury zoals in Utopia. Dit is echt een lachertje.
kan ie beter Imiminin nog aan keer aanduwen, die houdt wel van zijn aandachtquote:
was zijn kans hequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
Wel echt sneu van Rupert hoor. Vertel gewoon hoeveel punten ze had. Jezus zeg
Dat doet vechten nooit, van alle sporten moesten ze elkaar meppen kiezen... geeft te denkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
Dit gaat het groeps proces niet bevorderen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
KimK die denkt dat ze wel van KimD kan winnen
It's all about Jeff want Kim met haar te grote ego zit in zijn groepje dus Mirthe is kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle favorietes verliezen onterecht en de gehate mensen doen alles fout
Uhuh
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw dagelijkse vergelijking met één of ander ander programma
Haha! Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
ik heb het idee dat Marciano iets te lang keek naar Kim in de lingerie![]()
Gert Jan zie buiten ook zoietsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
Nadir: bij mij stond Kim voor hoor
Rupert: bij mij niet
Vind ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
It's all about Jeff want Kim met haar te grote ego zit in zijn groepje dus Mirthe is kut
[ afbeelding ]
Kim zit nu te janken en wil straks nog een nieuwe puntentelling![]()
Nadir nu met Rupie
Ik ben blij dat ik die wedstrijd heb gezienquote:
die is de kilo's weer kwijt nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Di ehele bokszooi boeit me niet meer, hoop dat het met Jappie goedkomt
Eens, maar hier gaat door een aantal mensen nog wel een paar uur over gepraat/geklaagd worden na afloopquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Ach heel dit boksen is toch gewoon voor de fun, die eerste paar matches hadden ook een bizarre uitkomst, who cares!
Ik denk dat zijn bloedsuiker ineens heel snel daalt, hij had het afgelopen week tijdens een training ook. Lolly erin, lopen buiten en hij knapte weer op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hoop het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
waarom elke keer een break als GJ goed bezig isquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
Martin is moe, had ie net maar niet nog ff moeten rennen in de tuin
Niet, want dat is niet meer OT danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:53 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Eens, maar hier gaat door een aantal mensen nog wel een paar uur over gepraat/geklaagd worden na afloop
De beste komen als laatste, en Ima...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:54 schreef mario390 het volgende:
moeten de meiden ook nog en keer?
en wanner komt Jeff wanneer al finale is??
Weet ik veel omdat het anders te hard gaat of zo, ik heb geen verstand van wat punten zijn en zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom elke keer een break als GJ goed bezig is
Blijven kijken...Blijven kijken..Blijven kijken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
Martin is moe, had ie net maar niet nog ff moeten rennen in de tuin
Ik denk dat er in de loods ook wel over nagepraat wordtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet, want dat is niet meer OT dan
Behoorlijk ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:54 schreef Sociologica het volgende:
Dit is Martin wel duidelijk aan het verliezen, toch?
Durf van mijn ideeën bij wie er wint niet zomaar meer uit te gaan na de vorige matches
Haha sorry, ik bedoelde in de loods!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet, want dat is niet meer OT dan
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:54 schreef Sociologica het volgende:
Dit is Martin wel duidelijk aan het verliezen, toch?
Durf van mijn ideeën bij wie er wint niet zomaar meer uit te gaan na de vorige matches
Maar dit is toch niet fair, GJ is veel groter en zwaarderquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom elke keer een break als GJ goed bezig is
Dat is bij Martin wat lastiger mikkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
Marciano spuit water in het gezicht van gj, in zijn oog ook precies
Geen zorgen, het is nu al klaar ..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:53 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Eens, maar hier gaat door een aantal mensen nog wel een paar uur over gepraat/geklaagd worden na afloop
En Kenzi is niet eens degene die besluit wie er wint. Mirthe stond na twee rondes al voor en toen besloten ze maar dat er nog een extra ronde moest komen. Die Mirthe ook weer won.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die wedstrijd heb gezien![]()
Erg vermakelijk al die boze mensen hier
moest Jappie ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet fair, GJ is veel groter en zwaarder
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Blijven kijken...Blijven kijken..Blijven kijken..
Ja maar ik krijg ze niet open
Wat Kim D heeft zich bij de uitslag neergelegd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen zorgen, het is nu al klaar ..
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij Martin wat lastiger mikken
zes dagen ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de loods ook wel over nagepraat wordt
eliminatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zes dagen ja.![]()
Snel een alarm morgen dan
Hier is het iig klaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:56 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wat Kim D heeft zich bij de uitslag neergelegd?
Zonder twijfel! Zoals oa. het halloween feestje al bewezen heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:53 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja maar Martin is fout dussssquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet fair, GJ is veel groter en zwaarder
Sommige gaan een aantal dagen flink pijn hebben, sommige in hun lichaam sommige in hun egoquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen dit toernooi....een echte aftermath...
Eliminatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zes dagen ja.![]()
Snel een alarm morgen dan
was zijn 3de partijquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar werd er wel 20 keer gepost dat het niet eerlijk en link was
Dat was het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha dan ben ik blij dat Mexx hier vooralsnog geen hoofdrol in speeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zonder twijfel! Zoals oa. het halloween feestje al bewezen heeft
Rupert eruitquote:
Maar hij wilde zelf door en kon zelf stoppen als ie wilde, is niet een echte betaalde wedstrijd of zo he mensen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
@chufi zei dat eerder ook al. Ik denk het ook eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen dit toernooi....een echte aftermath...
Mank oog, manke halve mond, kan een manke poot er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
Die balken op de grond blijven een risico ... Martin stapt vaak uit de ring .. 1 misstap en hij is mank
is dat gezegd dat imodini en jeff de besten zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De beste komen als laatste, en Ima...
Hier nemen ze het nog veul serieuzerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
@:chufi zei dat eerder ook al. Ik denk het ook eigenlijkZe nemen het erg serieus.
Bernquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft die partij van Jappie met Bern nou gewonnen. Ze liepen uit de ring maar geen winnaar bekend gemaakt.
Nee, maar Jeff wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat gezegd dat imodini en jeff de besten zijn?
Kenzi had het ook over een nabespreking.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
@:chufi zei dat eerder ook al. Ik denk het ook eigenlijkZe nemen het erg serieus.
Jawel toch, was bern alleen wat ongemakkelijk en kort omdat jappie bijna liggend afgevoerd moest worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft die partij van Jappie met Bern nou gewonnen. Ze liepen uit de ring maar geen winnaar bekend gemaakt.
Jawel hoor, Bern werd als winnaar aangewezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Een flinke deukquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige gaan een aantal dagen flink pijn hebben, sommige in hun lichaam sommige in hun ego
Wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:00 schreef Deisyy het volgende:
GJ: Als er een eliminatie komt stem ik hem er uit
Hebben ze aangewezen. Maar Jappie was al op weg naar buiten.quote:
Bern op technisch KO .... spare me the detailsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk Martin, want die deed miemiemie volgens GJquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk Martin, want die deed miemiemie volgens GJ
Ja gaat weer leuk worden een half hysterische kim d die boos is en van daaruit wil stemmen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een flinke deuk
Ik ben benieuwd wie Kim bij de volgende eliminatie het liefst eruit zou willen hebben![]()
Hierna komt nog Imading tegen Jeff.quote:
Ja van het toernooi en dan zo nog ima tegen jeff dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |