Ja klopt. En heeft ook wel wat conditie. Het ziet er vaak wat slonzig uit maar hij is best in vorm.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die sloeg Nadir toch ook al de ziekenboeg in ??
Om eerlijk te zijn is ie sterker dan je zou vermoeden ... kijk zn armen maar eens goed
Nee, dit doet nu even zeer. Dat is hij dan wel weer te boven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie voor die tijd niet afgevoerd is met gebroken ribben die zijn longen doorboren
nadir heeft toch en huis zonder deur geteknetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gaat kim geen punten geven, wie nog meer in jurry, zie eunice en dacht ook nadir, mis ik er nog 1
hmm ok, dan heb ik geen idee wie ze gaan kiezen.quote:
jij kunt niet zien of hij gebroken is Freekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dit doet nu even zeer. Dat is hij dan wel weer te boven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadir heeft toch en huis zonder deur geteknet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
was toch goed, en keer sportaction
Nee, dit gaat Jeff wel winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja staat ie er gunstig voor? Ik hoorde toch ook wel heel veel ‘ik ga denk ik toch maar voor/ik heb m’n woord gegeven aan’ Imi de afgelopen dagen
Geen ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadir heeft toch en huis zonder deur geteknet
Dan heb je wel een andere pijn en kun je niet meer lopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kunt niet zien of hij gebroken is Freek
dat is niet waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een andere pijn en kun je niet meer lopen.
Nou, niet dat ik weetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet waar
met een gebroken rib kun je gewoon lopen
Zij is zo raarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef Sociologica het volgende:
Mexx random tegen Bern waar Martin naast zit: ‘hey Bern seks voor of na de wedstrijd?’
Als je in een rolstoel zit, nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet waar
met een gebroken rib kun je gewoon lopen
De meesten zijn goddorie 2 weken geleden gestart met boksen. Wat verwachten mensen dan, een volledig, professioneel toernooi?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:28 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben het allemaal maar mooi gedaan , dat zou toch meer waarde moeten hebben dan perse willen winnen en je verongelijkt voelen als je de wedstrijd verliest.
De meesten kunnen dat gelukkig
[ afbeelding ]
Salami brootjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb genoeg, heb nog niet
avond gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |