quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh nu mogen de juryleden ook nog iets beslissen.
quote:
Die sloeg Nadir toch ook al de ziekenboeg in ??quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die sloeg Nadir toch ook al de ziekenboeg in ??
Om eerlijk te zijn is ie sterker dan je zou vermoeden ... kijk zn armen maar eens goed
En Rupiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die was scheids maar zal ook wel mee mogen beslissen
Goede tip ja dat waterquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef R0T29 het volgende:
Advies van JW"...2 paracetamolletjes...met water"
was toch goed, en keer sportactionquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:24 schreef Ireth het volgende:
Mag dan nu die boksring uit de loods weg?? Kijk liever naar bankhangen en bedliggen
Die gaat kim geen punten geven, wie nog meer in jurry, zie eunice en dacht ook nadir, mis ik er nog 1quote:
sashaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gaat kim geen punten geven, wie nog meer in jurry, zie eunice en dacht ook nadir, mis ik er nog 1
Goed plan jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
Is er drank ? Dat verlicht vaak de pijn ...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
Paracetamol kan ook met andere dingen dan water
Als ie voor die tijd niet afgevoerd is met gebroken ribben die zijn longen doorborenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef freaky40 het volgende:
Woensdag sleept hij toch wel het managerschap binnen, easy clap. Eerlijk verdeeld zo. Wat een faal toernooi verder, partijdige jury, slechte verdeling lichte en zwaardere deelnemers. Een trainwreck van een boxtoernooi.
Ja staat ie er gunstig voor? Ik hoorde toch ook wel heel veel ‘ik ga denk ik toch maar voor/ik heb m’n woord gegeven aan’ Imi de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef freaky40 het volgende:
Woensdag sleept hij toch wel het managerschap binnen, easy clap. Eerlijk verdeeld zo. Wat een faal toernooi verder, partijdige jury, slechte verdeling lichte en zwaardere deelnemers. Een trainwreck van een boxtoernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |