Wat kinderachtigquote:
Zekers, stoten niet te hard door nog volgens mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Leuk potje om te zien. Houden zich allebei aan de regels maar wel fanatiek.
Ik vind jou leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valsspeler is het![]()
Kutkind snapt niets van boksen
Doe ik gerust. Rij jij? Ik heb al veel wijn opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Moeten we ff langs gaan bij haar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij had al een gekneusde ribquote:
Geen auto en ook niet meer in staat tot rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe ik gerust. Rij jij? Ik heb al veel wijn op
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Oja KimK: denk aan je gezondheid Jeff het is maar een spel.
Netjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Oja KimK: denk aan je gezondheid Jeff het is maar een spel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]AhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ik stuur ze wel opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen auto en ook niet meer in staat tot rijden![]()
Nou mooi kut dan, geen kit kat voor ons.![]()
En jeff gaat door
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeff lukt het toch nog aardig om te stoten.
Moet ze ons maar halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen auto en ook niet meer in staat tot rijden![]()
Nou mooi kut dan, geen kit kat voor ons.![]()
En jeff gaat door
ima doet ook voorzichtigquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw![]()
Jeff lukt het toch nog aardig om te stoten.
Ze wil ze opsturen, wel liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet ze ons maar halen.
FIGHT!
Gaat niet om de stoot maar om de punten
Lief hoor maar dan kan ik morgen ook naar een super gaan, dus ik laat het idee aan een kit kat los nu, geniet ervan.quote:
Die schreeuwt blijkbaar minder hard, want haar hoorde ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |