Ze hebben er allemaal vrijwillig voor gekozen, dat er geen bloed heeft gevloeid vind ik knap, had wel een per ongeluk stootje op een neus verwacht, dus dat hebben ze nog best goed gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het een walgelijke sport en niet geschikt om mensen tegen elkaar te laten boksen doe zoveel schelen in lengte en gewicht
Mooi he, sport verbroedertquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:03 schreef Sociologica het volgende:
Pff Nadir ineens overdreven hysterisch omdat ‘ik vertrouw hem niet meer’ GJ wint
Omdat ze anders meerdere keren moesten boksen en daar geen zin in hadden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom doen Imadininini en Jeff niet mee aan het toernooi, maar als laatste wedstrijd?
kook nietquote:
Ik denk dat Imading zich zal moeten inhouden waar Jeff vol gas zal moetenquote:
Ik zou Imading nog niet onderschatten. Jeff is wel iets langer, dat is wel een groot voordeel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Imading zich zal moeten inhouden waar Jeff vol gas zal moeten
ima slaat het hardst van allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou Imading nog niet onderschatten. Jeff is wel iets langer, dat is wel een groot voordeel.
nopequote:
Een tik van Ima op Jeff z'n nieren en hij kan naar huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ima slaat het hardst van allemaal
Overschatten bedoel je danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou Imading nog niet onderschatten. Jeff is wel iets langer, dat is wel een groot voordeel.
Zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Jeff en Ima zijn iig een stuk sportiever, hebben er een leuke act omheen gebouwd en er nog lol mee gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |