Ja bern is egoïstisch, deelt niet graag uit liefde maar meer omdat het moet. Maatschappij freeloader sasha vindt dat niet leuk want ze will alles samen delen met het volk en niet met zon ego zijn, gesprek babette sasha gisterquote:
Je bent geen fan van ze ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja bern is egoïstisch, deelt niet graag uit liefde maar meer omdat het moet. Maatschappij freeloader sasha vindt dat niet leuk want ze will alles samen delen met het volk en niet met zon ego zijn, gesprek babette sasha gister
Eens, Bern is een beetje een narcistisch aanmatigend mannetje. Kan me goed voorstellen dat dit botst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja bern is egoïstisch, deelt niet graag uit liefde maar meer omdat het moet. Maatschappij freeloader sasha vindt dat niet leuk want ze will alles samen delen met het volk en niet met zon ego zijn, gesprek babette sasha gister
Dat ze afstand wil is helemaal niet gezegd. Wel over het delenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jij hoort dingen die er niet zijn, maar dat valt te begrijpen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat ze afstand wil is helemaal niet gezegd. Wel over het delen
Dat heeft ze al eerder aangegevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat ze afstand wil is helemaal niet gezegd. Wel over het delen
Ik denk zomaar van niet, de streams wisselen ook regelmatig als ze samen in beeld zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benieuwd of het bezig zijn van Ima en Rupert er ook op komt
Gastvrij welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:06 schreef Poesjuh het volgende:
Oh ja en bern drinkt geen koffie dus heeft geen koffie in huis voor de gasten ook niet. Vond Sasha helemaaaaaaal onbegrijpelijk
Over afstand? Heb dat nergens gezien of gehoord? Met Djedi en Ruben ging toch over manager?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft ze al eerder aangegeven
Ik heb het hier ook al eerder gelezen
Gesprek met djedi en Ruben misschien
Filmpjes topic gesprek met Babette gisterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gastvrij welIs dat gesprek ergens terug te kijken
Ik zie het daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Filmpjes topic gesprek met Babette gisteren
Niet alleen volgens mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Over afstand? Heb dat nergens gezien of gehoord? Met Djedi en Ruben ging toch over manager?
Ik ook niet en ook niet op die site van DGKquote:
Ik zie het inmiddelsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet op die site van DGK
Via de filmpjes van dgkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gastvrij welIs dat gesprek ergens terug te kijken
Belangrijke mededeling van GJquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:15 schreef Ireth het volgende:
GJ heeft een beetje geplast en ook al gespuugd
Dgk filmpjes staat vaak niet hier wel op een sitequote:
Jeff heeft ook al last van zijn ribben ?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jeff heeft ook al last van zijn ribben ?
Hij heeft al weer praatjes, dus het valt wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jeff heeft ook al last van zijn ribben ?
Misschien dat die trainingen ook niet echt handig waren.quote:
Hij ligt ook nog in bed hé, zodra hij beweegt zal wel iets pijnlijk zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft al weer praatjes, dus het valt wel mee.
Het was een bokswedstrijd, Jeff had de handdoek kunnen gooienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:24 schreef freaky40 het volgende:
Heeft die Ima al zijn excuses aangeboden aan Jeff, lijkt me wel op zijn plaats aangezien hij behoorlijk over het toelaatbare ging gisterenavond.
Anders luistert Marciano niet. Daar moet je altijd een beetje tegen schreeuwenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Zooooo kolere. Dat was een harde microfoon check
dat gaat denk ik niet gebeuren. Er was een scheidsrechter bij, een aantal puntentellers, een stel coaches aan de zijlijn en Ima heeft gewoon gevochten, net zoals Jeff gewoon gevochten heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:24 schreef freaky40 het volgende:
Heeft die Ima al zijn excuses aangeboden aan Jeff, lijkt me wel op zijn plaats aangezien hij behoorlijk over het toelaatbare ging gisterenavond.
Nee er zijn regels en daar had een Ima maar ook die partijdige arbitrage rekening mee moeten houden. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een bokswedstrijd, Jeff had de handdoek kunnen gooien
Of z’n trainer. Bij Jasper hetzelfdequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een bokswedstrijd, Jeff had de handdoek kunnen gooien
Wat deed Ima dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:24 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat al die opties nodig waren. Regels volgen, op elkaar letten en verantwoordelijkheid nemen. ( dus de trainer had ook kunnen stoppen )quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee er zijn regels en daar had een Ima maar ook die partijdige arbitrage rekening mee moeten houden. Zo werkt dat.
Dan sla je niet zijn ribben naar god. Klaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat deed Ima dan?
Sorry maar die heeft echt netjes gevochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |