Wat die puist?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:49 schreef engine het volgende:
Snel door posten. Dan kunnen we dit vergeten.
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
Myrthe loopt graag en regelmatig op een dag rond met slechts een opgeknopte handdoek over dr lichaam .... Iedereen hoopt elke keer weer dat die knoop voor boven dr borsten losspringt
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha drukt en dikke puist uit op de rug van Mirthe
Jaquote:
Gezien het feit dat ie weer meelult en eet en zo .. valt het wel mee.... ik ging bijna out en belande in het ziekenhuis en kreeg morfine tegen de de 3 dubbelle ribbreukquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zag net Jeff overeind komen, dan is het echt balen met een bed boven je dat je niet normaal rechtop kan gaan zitten
Heeft wel flink wat pijnstillers gehad. Jappie ging wel bijna out, maar Jeff niet volgens mij, wel voelde hij zich even heel naarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ie weer meelult en eet en zo .. valt het wel mee.... ik ging bijna out en belande in het ziekenhuis en kreeg morfine tegen de de 3 dubbelle ribbreuk
dit is on topic , de enige die nu loopt te zeuren en te miepen ben jij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij kan ook doorzeuren, On topic graag
Wat jij wilt, je hebt helemaal gelijk, je hebt altijd gelijk, in het verleden en in de toekomst. Slaap lekker voor straksquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dit is on topic , de enige die nu loopt te zeuren en te miepen ben jij.
Kim Heeft dat gewoon geroepen , en ze was er nog trots op ookKom dan niet met een onzin verhaal dat
als Kim echt had gebeten, Mirthe daar dan wat over had gehoord.
Je gaat compleet aan het punt voorbij .
Je lijkt wel Oost-Indisch doof
@puzziepie Je lijkt wel een Kim D in de overtreffende trap. Chill joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat jij wilt, je hebt helemaal gelijk, je hebt altijd gelijk, in het verleden en in de toekomst. Slaap lekker voor straks
Ah daar is die muts ook weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
@:puzziepie Je lijkt wel een Kim D in de overtreffende trap. Chill joh.
Hou eens op met je gepest en gescheld, begin je echt zat te worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah daar is die muts ook weer
Lekker genieten meid , veel leuker
`Zie Kim D er eerderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop niet dat Zoe bij Jeffrey in bed beland .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |