Heb filmpje terug gekeken, het was een mooie wedstrijd tussen twee gelijke strijdersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
Aan welke regels zou Ima zich dan niet hebben gehouden?
Het waren twee mannen, allebei met bokshandschoenen aan die op elkaars lijf stonden te beuken.
Allebei op dezelfde manier.
Gelijk niet helemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb filmpje terug gekeken, het was een mooie wedstrijd tussen twee gelijke strijders
Net een heel boksgala gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:32 schreef R0T29 het volgende:
Het is wel echt een initiatiefloos zooitje. Ze ondernemen niks...enige wat ze doen is kaarten, sporten en ouwehoeren.
Voor wie ??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda Wendy en KimK vragen af wat de sancties inhouden waar Berend het over had.
Het is ook nooit goedquote:
Nou, weet ik niet. Ik ben meer voorstander voor deze microfoons omdat ze toch wat duidelijker klinken. Die ketingmics gaan ook wel eens op verkeerde plekken om je nek zitten. Deze zijn wat gerichter, maar ze mogen wel eens nieuwe zenders bestellen, de draadjes kraken als een malle.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Die ketting/microfoon bij BB was toch beter
Ik denk dat het over die microfoons gaat.quote:
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Boring en afgezaagde geregisseerde shit
Whuttquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vooral bij Moraima.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet. Ik ben meer voorstander voor deze microfoons omdat ze toch wat duidelijker klinken. Die ketingmics gaan ook wel eens op verkeerde plekken om je nek zitten. Deze zijn wat gerichter, maar ze mogen wel eens nieuwe zenders bestellen, de draadjes kraken als een malle.
Wat had jij dan willen zien of gedaan als je daar zat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus, het was gewoon een amateuristisch wedstrijdje om iets te doen te hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.
Nou in elk geval niet ook weer gaan weerwolven en boksgalaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat had jij dan willen zien of gedaan als je daar zat?
Ik vraag wat je wel wilde zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou in elk geval niet ook weer gaan weerwolven en boksun
1 ding wil ik hem gelijk in gevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal veel te serieus, het was gewoon een amateuristisch wedstrijdje om iets te doen te hebben.
jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef R0T29 het volgende:
Nadir heel geïrriteerd over zijn microfooncheck. Zat net te vertellen dat hij gisteren last had van heimwee
Het is altijd kut als je gestoord wordt tijdens je jankmomentquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef R0T29 het volgende:
Nadir heel geïrriteerd over zijn microfooncheck. Zat net te vertellen dat hij gisteren last had van heimwee
Rupert ook. Dat was echt niet nodig. Hij heeft wel z’n ware gezicht laten zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 ding wil ik hem gelijk in geven
Hoe kenzi naar Kim D deed
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd kut als je gestoord wordt tijdens je jankmoment
Ftfyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd kut als je gestoord wordt tijdens je opgewekte jankmoment
Het was een beetje hobbymatig een paar partijtjes knokken, niets professioneels en dat huis zit vol met partijdige mensen, ik geloof gerust dat Kenzi partijdig is geweest, maar het gedrag van Kim D. verdiende ook geen schoonheidsprijs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 ding wil ik hem gelijk in geven
Hoe kenzi naar Kim D deed
Maddy is een kenners.....van allesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef R0T29 het volgende:
Maddy over de massagestoel: "Het is wel een goeie hoor......volgens mij"
De stoel.quote:
Eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een beetje hobbymatig een paar partijtjes knokken, niets professionele en dat huis zit vol met partijdige mensen, ik geloof gerust dat Kenzi partijdig is geweest, maar het gedrag van Kim D. verdiende ook geen schoonheidsprijs.
Oh ik dacht dat het over eunice gingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Kim K wil nog steeds Kim de poort over hoeken, d'r stem, kop en zeefteferige gedrag irriteert haar
Dat was het punt niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja mirthe speelt onzeker toneel doet alsof ze dom en onzeker is. Roep ik al langer en is nu wel duidelijk na die wedstrijd
Ik heb mijn post aangepast, dacht dat het over Kim D ging omdat ze haar gisteravond ook al de poort over wilde hoeken, maar ik denk dat het vandaag over Eunice gaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over eunice ging
Ik denk dat het meer te maken heeft met jaloeziequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:46 schreef Deisyy het volgende:
Kim K wil nog steeds iemand de poort over hoeken, d'r stem, kop en zeefteferige gedrag irriteert haar
Ja ik twijfelde ook. Maar net dacht ik die naam te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn post aangepast, dacht dat het over Kim D ging omdat ze haar gisteravond ook al de poort over wilde hoeken, maar ik denk dat het vandaag over Eunice gaat
Maar Kim K is niet verliefd hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met jaloezie
Zoals Marciano naar Kim D keek bij haar opkomst
Vond Kim K niet leuk
Geen idee meer. Maar ze zijn gewoon wat minder klef. En gister heeft ze wel gezegd dat Bern haar vriend niet is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Heeft iemand een idee welk gesprek dat was met Sasha dat ze afstand wil van Bern? want in beide gesprekken van gisteren met Babette en Alicia is dat niet echt naar voren gekomen en heb het ook niet eerder gehoord of echt gelezen hier
Ik vind ze gewoon leuk en als een van de weinige hier dus probeer ik zoveel mogelijk dingen mee te krijgen hier. Ik kijk zelf niet altijd live.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee meer. Maar ze zijn gewoon wat minder klef. En gister heeft ze wel gezegd dat Bern haar vriend niet is.
Vanwaar jouw focus op die twee?
Dat doet ze altijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:40 schreef R0T29 het volgende:
Maddy over de massagestoel: "Het is wel een goeie hoor......volgens mij"
Ik vond ze ook wel schattig. Maar zie ze echt amper nog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon leuk en als een van de weinige hier dus probeer ik zoveel mogelijk dingen mee te krijgen hier. Ik kijk zelf niet altijd live.
Naja misschien komt dat wel weer. Er werd iets gezegd over Afstand dat dat gezegd zou zijn maar heb dat nergens gehoord of gezien. Gisteren in beide gesprekken ook niet. Vandaar mijn vraag. Baal er wel van dat ze zo weinig samen op beeld zijn deze weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond ze ook wel schattig. Maar zie ze echt amper nog.
Waarschijnlijk huilt ie omdat ie weet dat zijn ouders zich schamenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
Nadir moet weer huilen. Omdat Esther zegt dat z’n ouders vast trots op hem zijn.
Goede jongen die Nadirquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:03 schreef R0T29 het volgende:
Nadir neemt de koffie niet aan "..ik heb al gehad...en dan is het niet eerlijk tegenover de mensen die nog niet hebben gehad...."
Dat is geen huilen joh, eéeeen traan omdat ie zijn ogen droog liet worden door niet te knipperen, het is ook meteen weer over na die ene traanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
Nadir moet weer huilen. Omdat Esther zegt dat z’n ouders vast trots op hem zijn.
"Als jury/puntenteller doe je het nooit goed er is er altijd 1 die er niet mee eens is" dat zei Jappiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles was mis aan dit gala. Volgende keer gewoon een onpartijdige jury uitnodigen.
Ik vind het kapsel van Janet wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:06 schreef D. het volgende:
Het boksen zit erop, gaan ze nu vandaag Janet's kapsel afmaken?
Hij trekt er ook altijd zo'n gezicht bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:09 schreef R0T29 het volgende:
De manier waarop Nadir vragen stelt aan Jasper...zo nagemaakt...niet geïnteresseerd...niet oprecht
Wenkbrauwen fronsen en dan in stacato zonder intonatie: "Heb jij dat ook?"quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hij trekt er ook altijd zo'n gezicht bij
Zo'n 'ik trek een moeilijk gezicht dat moet overkomen alsof ik het razend interessant vind om jouw info tot me te nemen' gezichtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wenkbrauwen fronsen en dan in stacato zonder intonatie: "Heb jij dat ook?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |