Mirthe volgens mij. Iemand die alles eetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:06 schreef Sestra666 het volgende:
over wie heeft wanda het? schakel net in
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:06 schreef Sociologica het volgende:
Hebben ze nou een gesprek over dat Kim D twijfelt aan haar relatie? Of begrijp ik de halve codetaal niet goed
En meende ik dan ook iets te horen vanuit haar als ‘ja maar dat hangt ook van die persoon hier binnen af’?quote:
Ahquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:11 schreef Sestra666 het volgende:
oh je bent me net voor Engine
maar tis niet haar vriend zegt ze
nee zei ze gisterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik kan het maar moeilijk verstaan met die dekens erbij.
Ah want nu bespreken ze ook zoiets.quote:
ben weggezaptquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ah want nu bespreken ze ook zoiets.
Verstandigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze mogen die microfoons af in bed. Is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om gesprekken te voeren die wij niet kunnen verstaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik kan het maar moeilijk verstaan met die dekens erbij.
Wat een onzin zeg. Overdag gewoon dat ding omquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze mogen die microfoons af in bed. Is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om gesprekken te voeren die wij niet kunnen verstaan
En ik dacht ook over Wendy???quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
Ze hebben t over Berend
jeff krijgt er een naar gevoel bij
kreeg niet alles mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |