Lijkt mij wel een slim plan, anders ligt er straks iemand vaker of langer inquote:
Stoelgatequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een slim plan, anders ligt er straks iemand vaker of langer in
Een dropjestrui.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:03 schreef Deisyy het volgende:
Nadir zijn mama is 15 november jarig, hij wil iets bedenken om die dag te dragen
Gaan ze daar om vechtenquote:
Dat kan ookquote:
zou dat wel fijn zijn? zo'n massagestoel als je gekneusde ribben hebt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een slim plan, anders ligt er straks iemand vaker of langer in
Ik gok van niet, dus Nadir mag er 2 maanden niet opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dat wel fijn zijn? zo'n massagestoel als je gekneusde ribben hebt?
Dan is het programma snel klaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Van mij mogen vandaag nog vertrekken Nadir,Babette,Wanda,GertJan, Jan Willem,Esther en Maddy. Liefst allemaal tegelijk
Zou ik zo niet durven zeggen, misschien als op de lichtste stand staat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Je moet wel een paar irritante mensen overhouden, anders wordt het te zoetsappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Van mij mogen vandaag nog vertrekken Nadir,Babette,Wanda,GertJan, Jan Willem,Esther en Maddy. Liefst allemaal tegelijk
Hup de poort uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
ze zullen toch wel iets moeten verzinnen, want met het tempo van maar 1 eliminatie per maand, blijven er veel te veel over om een finale mee te spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het programma snel klaar
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heb je nog wel hoor Zoe, Mexx, KimK Isaac en Marcianoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Je moet wel een paar irritante mensen overhouden, anders wordt het te zoetsappig
Da's waar! Opzouten met die bendequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb je nog wel hoor Zoe, Mexx, KimK Isaac en Marciano
Ze hebben aangegeven dat er ook wel twee of meer tegelijk kunnen vertrekken. Dus ze gaan vast nog vegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zullen toch wel iets moeten verzinnen, want met het tempo van maar 1 eliminatie per maand, blijven er veel te veel over om een finale mee te spelen.
Misschien dat er dan toch twee er dan uit gestemd kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zullen toch wel iets moeten verzinnen, want met het tempo van maar 1 eliminatie per maand, blijven er veel te veel over om een finale mee te spelen.
quote:
Ze zullen het even door de vrijwillige vertrekkers recht hebben getrokken met de bestaande planningquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven dat er ook wel twee of meer tegelijk kunnen vertrekken. Dus ze gaan vast nog vegen
Waarom nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kan iemand cap maken? ( ik kan dat niet)
Preciesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zullen het even door de vrijwillige vertrekkers recht hebben getrokken met de bestaande planning
quote:
Ze hebben weken geoefend op boksen, met een toernooitje met spullen van Febo, wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:32 schreef R0T29 het volgende:
Het is wel echt een initiatiefloos zooitje. Ze ondernemen niks...enige wat ze doen is kaarten, sporten en ouwehoeren.
Is gewoon een instelling die je moet aanpassen in je browser. moet je ff googelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zwart beeld en mis vaak dingen. Hadden ze een gesprek?
Bespaar je de moeite, hij geeft daar geen antwoord op. Heb ook al 2 keer gevraagd wat hij dan zelf had willen zien of had bedacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben weken geoefend op boksen, met een toernooitje met spullen van Febo, wat wil je nog meer![]()
Volgende tour wordt vast een modeshow, voor de watjes die niet boksen wilde
Oke. Vind het wel fijn dat andere ze wel af en toe plaatsen (:quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is gewoon een instelling die je moet aanpassen in je browser. moet je ff googelen.
Als je het zelf kan, is het toch nog fijner? Het is echt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Vind het wel fijn dat andere ze wel af en toe plaatsen (:
dankbaar voor. Hadden ze een gesprek of niet op stream?
hardware versnelling uitzetten , google hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zwart beeld en mis vaak dingen. Hadden ze een gesprek?
En net zei hij nog.......hypocriete nep gastquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:28 schreef R0T29 het volgende:
Hey Nadir pakt koffie.....Heeft hij wel gecheckt of iedereen al heeft gehad...
Dat sowieso. Maar ik lees heel vaak hier mee en kijk soms later wat dingetjes terug en soms kijk ik zelf live.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je het zelf kan, is het toch nog fijner? Het is echt niet moeilijk.
Niet op gelet.
Wie vind je het leukst eigenlijk? Sasha of Bern ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik lees heel vaak hier mee en kijk soms later wat dingetjes terug en soms kijk ik zelf live.
daarom vind ik het ook zo fijn dat mensen hier me toch een beetje helpen op die manier
Oeh moeilijk. Bern heeft ook wel wat en is volgens mij best wel lief en zorgzaam. Je ziet ze alleen niet echt heel veel bedoel minder als andere.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie vind je het leukst eigenlijk? Sasha of Bern ?
Okequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik lees heel vaak hier mee en kijk soms later wat dingetjes terug en soms kijk ik zelf live.
daarom vind ik het ook zo fijn dat mensen hier me toch een beetje helpen op die manier
Print je het dan uit voor in een plakboek ofzo??quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kan iemand cap maken? ( ik kan dat niet)
Goede vraag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Print je het dan uit voor in een plakboek ofzo??
(Oprechte vraag hoor, ik ken dit soort adoratie eigenlijk alleen bij tieners met posters boven hun bed enzo...)
Haha nee dat gaat me te ver. Ik vind het gewoon leuk om terug te zien en soms zoek ik later het fragment opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Print je het dan uit voor in een plakboek ofzo??
(Oprechte vraag hoor, ik ken dit soort adoratie eigenlijk alleen bij tieners met posters boven hun bed enzo...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |