Lukt dat wel??quote:
Ik zou het een stuk geiniger vinden als ze ineens haar koffer tevoorschijn tovert en vertrektquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
Zou geinig zijn als Mora opeens een blonde pruik tevoorschijn tovert voor speciale aangelegenheden als deze
Heyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:13 schreef espri het volgende:
Die 2 zijn toch echt niet te verstaan zeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het een stuk geiniger vinden als ze ineens haar koffer tevoorschijn tovert en vertrekt
Zou je dat opmerken ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het een stuk geiniger vinden als ze ineens haar koffer tevoorschijn tovert en vertrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hahhahaa.. idd hij heeft wel iets van een opaatjequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is 47 voelt zich 33 valt op 25 maar oogt als fitte 77
Je zal maar toen corona uitbrak naast haar in de Kruidvat hebben gestaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:33 schreef Sestra666 het volgende:
mora heeft al 20 jaar last v kriebelhoest
is dit voorspel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin en Mexx over sex en zo. Martin is geen borsten-man, maar een billen-man.
Martin : Is dat ook geen afknapper, als mannen naar je borsten kijken?
Mexx : Nee, vind ik niet, hoe kunnen ze daar nou niet naar kijken.
..
Mexx : Dus jij kijkt de vrouw graag recht in de ogen tijdens sex....
Geen wonder dat ze nog nooit verliefd is geweest...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus jij kijkt de vrouw graag recht in de ogen tijdens sex....
Ik blijf het zo'n raar figuur vinden, zo uit proporties.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik post dit maar as is..
[ afbeelding ]
Oepssssssquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik post dit maar as is..
[ afbeelding ]
Goeie peer ben je tijgerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik post dit maar as is..
[ afbeelding ]
Serieus? Vind het wel sexyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'n raar figuur vinden, zo uit proporties.
ik vind het helemaal niets aan. Gekke dunne taille, rare korte beentjes, enorme reet met extra zadeltassen enz.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Serieus? Vind het wel sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |