Dat was echt slechtquote:
Mirthe en Imading.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Wie is gisteren eigenlijk de winnaar van het boksspectakel geworden?
Thnx. Hebben ze goed gedaan.quote:
Mirthe was geweldigquote:
Jij blijf het ook echt zo schrijven 😂quote:
Volgens mij woensdag pas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
waarschijnlijk al 1000 keer gevraagd hier, maar wanneer is de managersverkiezing? Maandag of woensdag?
inderdaad ik dacht laat hem lekker zo lopen gaat ie naar huisquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was echt slecht
Verklaren waarom Nadir zo depri is. Ging nergens over.
Hoezo tot woensdag? Heb ik gemist dat ze woensdag ook eten krijgen? Of is dan dat Thais dinerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:48 schreef engine het volgende:
Na zondag is er tot woensdag geen eten
Nee dat is morgen dacht ik. Weet het ook niet precies... Maddy zegt dat net. Ze hebben tot en met zondag eten en daarna niet meer. Het volgende beschikbare bezorgmoment is op woensdag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hoezo tot woensdag? Heb ik gemist dat ze woensdag ook eten krijgen? Of is dan dat Thais diner
Er gebeurd ook niet echt iets in de loods.quote:
in het weekend vaak niet zoveel nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd ook niet echt iets in de loods.
Tegen de vliegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:16 schreef pingu66 het volgende:
Lekker met die losse haren boven het eten hangen,Maddy.
Die doet inderdaad wel debiel qua eten. Eerst wel alles eten en nu steeds meer dingen anders willen.quote:
Die heeft schijnbaar iedere keer wat andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Die doet inderdaad wel debiel qua eten. Eerst wel alles eten en nu steeds meer dingen anders willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |