Valentijnspost idd!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag!
Misschien wil hij/zij fanmail sturen over een tijdje en dan dat erbij plakken. Of als plakboek toesturen als mooie momentjes als ze post mogen krijgen op Valentijn.maar dan moeten ze nog wel zo met elkaar omgaan natuurlijk.
Ja is zijn outfitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind alles wat Gert-Jan draagt,er uitziet alsof hij dat uit de plaatselijke kleding container heeft getrokken. ( 10 jaar geleden)
En Alicia aan het connecten met Jeff,of is dat niet zijn outfit?
Als Baette dat maar goed vind 😉quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is zijn outfit
Vond het ook al vreemd
Ze moest niks meer met Jeff te maken hebben
Een tip voor de volgende keer even op wijzigen klikken in plaats van qoute om je post te wijzigenquote:
Oke top ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een tip voor de volgende keer even op wijzigen klikken in plaats van qoute om je post te wijzigen
Ik ook hoor, ook op tv worden ze bijna niet in beeld gebracht. En dat is na dat ze tegen elkaar: ik hou van je hadden gezegd en de volgende dag samen gedoucht. Heel raar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja misschien komt dat wel weer. Er werd iets gezegd over Afstand dat dat gezegd zou zijn maar heb dat nergens gehoord of gezien. Gisteren in beide gesprekken ook niet. Vandaar mijn vraag. Baal er wel van dat ze zo weinig samen op beeld zijn deze week
ik hoop het ook, fingers crossed dat ze weer vaker samen zijn en op beeld 🤞quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ook op tv worden ze bijna niet in beeld gebracht. En dat is na dat ze tegen elkaar: ik hou van je hadden gezegd en de volgende dag samen gedoucht. Heel raar.
Pleasequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kan iemand cap maken? ( ik kan dat niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boks gala deel 7 - 28 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey geblesseerd deel 2 - 28 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |