Ook nog over Alicia die vandaag opeens zijn trainingspak wilde dragenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
Ze hebben t over Berend
jeff krijgt er een naar gevoel bij
kreeg niet alles mee
Dat aflebberen van die borden is gewoon ranzig al kan ik het bij Imadine dan weer wel plaatsenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:33 schreef engine het volgende:
Nu weer een aantal klagen over Mirthe. Ze is gierig met eten. Het siert haar niet.
Ja maar Erik doet het ook. Daar klagen ze niet over....wat doet Mirthe dat zo smerig is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat aflebberen van die borden is gewoon ranzig al kan ik het bij Imadine sowieso wel plaatsen
Waarom bij Ima wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat aflebberen van die borden is gewoon ranzig al kan ik het bij Imadine dan weer wel plaatsen
Het is ook niet dat het bij beiden helpt want de kilo's vliegen er daarna niet opeens aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar Erik doet het ook. Daar klagen ze niet over....wat doet Mirthe dat zo smerig is?
Sasha houdt niet van naakte lichamenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:50 schreef maily het volgende:
[..]
Met een dikke trui samen met iemand onder je dekbed. Binnen. Koekoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat Mirthe vrijdags sigaretten halen dan komt ze dinsdag pas terug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |