Er zijn grenzen. Op streams wordt hij niet ondertitelt en in de uitzending ook zeer willekeurig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Imadine is niet geboren in Diemen. Zoals jij ook niet in Damascus.
Natuurlijk heeft ie een accent zoals Eunice en Leila dat ook hebben
Mssn ook bang voor een gele kaartquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is hypocriet, zit in gesprek met Erik, nu weer terug bij Erik ..haar fittie met Nadir was nep
ikheb het niet gezien, was het ook echt nep?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is hypocriet, zit in gesprek met Erik, nu weer terug bij Erik ..haar fittie met Nadir was nep
in de tuin. Er was een cap van. Hij was gewond of zo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hadden ze een muisje in de loods?
Ah arm beestje..quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
in de tuin. Er was een cap van. Hij was gewond of zo.
Ik heb het ook niet gezien. Maar ze zegt het netquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ikheb het niet gezien, was het ook echt nep?
ja hoor ik. Maarwat is er hypocriet dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Maar ze zegt het net
Gadverquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter meteen tegen een muur kapot gooien
Je snapt het niet? laat maar danquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja hoor ik. Maarwat is er hypocriet dan?
Ja precies.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:40 schreef mootie het volgende:
Maar wel vergeten dat ze Eric beschuldigde van fout turven
doe normaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter meteen tegen een muur kapot gooien
Maddy is erg slordig met alles.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:42 schreef mootie het volgende:
Eric zegt dat mad ook overal papieren laat slingeren
Neequote:Op maandag 24 oktober 2022 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze kan haar eigen gedachten niet eens ordenen
beestjes tegen een muur aangooien vind je normaal?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw ik doe normaal![]()
Stel je niet aan
Zeur niet zo mens.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
beestjes tegen een muur aangooien vind je normaal?
ik hoorde jasper als laatste zeggen vlak voor zijn zendercheck ''ik kan het gewoon niet''quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:45 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel benieuwd waar Japser en Kim D het over hadden.
Jammer van de gitaar en het slechte zendergeluid.
souryquote:
gelukkig weet eric het nog wel en vertelt het ook gewoon.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef mootie het volgende:
Eric: ik mocht geen streepjes meer zetten van je
Maddy weet het uiteraard niet meer
Maddy weet nog weinig.. maar volgens haar weet ze alles nogquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef mootie het volgende:
Eric: ik mocht geen streepjes meer zetten van je
Maddy weet het uiteraard niet meer
Mss ook wel over het stemmen op een "maatje" waar Babet en Jeff het net ook over hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik hoorde jasper als laatste zeggen vlak voor zijn zendercheck ''ik kan het gewoon niet''
Die pompoenen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Toch gelukt met achterhouden blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Daar gaan ze soep van maken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Toch gelukt met achterhouden blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat zegt genoeg over Maddy. |Zij luistert niet naar mensenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:51 schreef mootie het volgende:
Mad heeft totaal niet door dat Eric haar gedrag absoluut afkeurt
oh top, had ik niet meegekregenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Die pompoenen?
Daar heeft maddy vanmorgen een mailtje over gestuurd en vertelde dat ze als antwoord had gekregen dat ze de pompoenen mochten houden en de waxinelichtjes
Is niet normaal nee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
beestjes tegen een muur aangooien vind je normaal?
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:54 schreef mootie het volgende:
Eric heeft er voor getekend dat hij niet onder invloed mag zijn
is eerder over gesproken, alleen is er tot nu toe niets mee gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:55 schreef spapaars het volgende:
Dan moeten ze wat weten over Erik en drank.
Nee, maar ze hebben ook zelf drank gegevenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Die regel was wel algemeen bekend. Maar blijkbaar zijn er geen sancties.
Je kunt ook drinken zonder aangeschoten te rakenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben ook zelf drank gegeven
dat heeft toch niets met die regel te maken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben ook zelf drank gegeven
Soms kan je al na een glas wijn aangeschoten raken. Is moeilijk te bepalen voor iedereen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook drinken zonder aangeschoten te raken
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook drinken zonder aangeschoten te raken dronken te worden
Zei hij ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:57 schreef puzziepie het volgende:
Wat een teleurstelling moet dat voor hem zijn geweest
Het zijn volwassen mensen hoor…quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms kan je al na een glas wijn aangeschoten raken. Is moeilijk te bepalen voor iedereen.
Dan kan je beter drank verbieden. Of de regel veranderen. Bijvoorbeeld iets over doorschenken.
Hey, het is niet mijn regel hè. Wat mij betreft drinke ze elke dagquote:
Mensen hebben de neiging om zwart-wit te denken en dat geldt dus ook voor in de loodsquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Erik is niet zo autistisch als sommige mensen daar denken
Het is goed dat ze over een week weer manager af isquote:
Inderdaad. Of gewoon naar bed gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als Eric geen dronken mensen wil zien moet hij in een hutje op de hei gaan zitten.
Ze had ook de helft van de drank boven kunnen zetten.Maar zelf lustte zij er wel pap van.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:01 schreef lojanda het volgende:
Dus het turven was niet echt? Dat moest alleen om mensen te remmen om niet teveel te drinken. Net of dat zou helpen
hij kon niet naar bed want moest turvenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad. Of gewoon naar bed gaan.
Wat een gezeik
Het gaat hem erom dat hij ervoor getekend heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als Eric geen dronken mensen wil zien moet hij in een hutje op de hei gaan zitten.
Ojaquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
hij kon niet naar bed want moest turven
En dan Maddy ook elke keer zo stoïcijns ernaast zitten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Nou Erik, wat let je. Stel je verkiesbaar als manager.
Idd en ze hadden haar beter kunnen remmenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:05 schreef pingu66 het volgende:
Eric pak die dronken lor / manager.
[..]
Ze had ook de helft van de drank boven kunnen zetten.Maar zelf lustte zij er wel pap van.
Kan hij drankprobleem aan pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:05 schreef Benny het volgende:
[..]
En dan Maddy ook elke keer zo stoïcijns ernaast zitten?
Waarom? Ze is gewoon volwassen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en ze hadden haar beter kunnen remmen
Nu al zin in de manager die erna komtquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan hij drankprobleem aan pakken.
Wat nu nep turven blijkt te zijn en wat hij dan weer niet wist. Wat een zooitje is het toch dat manager zijn van Maddyquote:
Kan ik niet zeggen als je iemand laat turven om mensen te remmen niet teveel te drinken, wat dan ook nog eens nep blijkt te zijn en jezelf als “goede “ manager je helemaal lam te zuipen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom? Ze is gewoon volwassen hoor
Er waren er genoeg aangeschoten, maar helemaal lam heb ik niemand gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen als je iemand laat turven om mensen te remmen niet teveel te drinken, wat dan ook nog eens nep blijkt te zijn en jezelf als “goede “ manager je helemaal lam te zuipen.
Er zijn geen pubers daarquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
Martin mag van haar blijkbaar in bed kruipen met pubers tot zover haar morele kompas
Als je je nog maar weinig herinnert ben je de fase van aangeschoten voorbijquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren er genoeg aangeschoten, maar helemaal lam heb ik niemand gezien
Ze zijn 21quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
Martin mag van haar blijkbaar in bed kruipen met pubers tot zover haar morele kompas
Nou Maddy Mexx en Zoë hadden er echt wel wat teveel opquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren er genoeg aangeschoten, maar helemaal lam heb ik niemand gezien
Uiteraard zijn het volwassenen. Maar dan nog kunnen ze puberaal zijn.quote:
en Martin en Marcianoquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou Maddy Mexx en Zoë hadden er echt wel wat teveel op
mannen worden pas na hun 50ste volwassen is laatst uit onderzoek geblekenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zijn het volwassenen. Maar dan nog kunnen ze puberaal zijn.
van mij ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen ze best wel af en toe zuipen, dan gebeurt er tenminste wat op de over het algemeen saaie avonden.
En in de praktijk blijkt dat ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen worden pas na hun 50ste volwassen is laatst uit onderzoek gebleken
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En in de praktijk blijkt dat ook
Het verbaasd me dat ze het sws wordenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is ze altijd al, valt me altijd wel op bij die van buitenlandse afkomstige figuren. Allemaal de moraalridder willen uithangen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia is nogal een betweter naar GJ terwijl eerder ook al naar Martin, Babette en Isaac die daarna bij mekaar over klaagden
zoquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ze altijd al, valt me altijd wel op bij die van buitenlandse afkomstige figuren. Allemaal de moraalridder willen uithangen.
Ik zou er ongemakkelijk van worden van het idee dat hij op haar valt maar ja dat weet Sasha natuurlijk nietquote:
Dan nog.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
zo
dat is wel heel erg generaliserend
Grote kans dat ze gewoon hier in Nederland is geboren en getogen
En in de praktijk blijkt dat ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou preciesquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
zo
dat is wel heel erg generaliserend
Grote kans dat ze gewoon hier in Nederland is geboren en getogen
Van mij ook hoor en dan hebben wij als streamers weer wattverbruik te kletsenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen ze best wel af en toe zuipen, dan gebeurt er tenminste wat op de over het algemeen saaie avonden.
laten we eens kijken naar het broekje van Rupiequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
Is dit een lunch vauit de gezanenlijke pot? Ik zag Ima en Rupi in de keuken al brood eten.. blijf toch sterk het vermoeden hebben dat zij echt drie keer zoveel eten dan de rest..
wat is hier in nou ongemakkelijk aan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zou er ongemakkelijk van worden van het idee dat hij op haar valt maar ja dat weet Sasha natuurlijk niet
Omdat niemand, ook zijzelf niet, hem de waarheid even zegt zodat ie er tenminste nog wat van kan lerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik denkt nog steeds dat Sasha ooit voor hem zal gaan.
Dat is wel zo ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is hier in nou ongemakkelijk aan.
twee fietsen staan naast elkaar, twee mensen fietsen met de armen over elkaar heen en hebben tegelijkertijd een gesprek.
In het zicht en te horen voor de hele loods
Het is eerder dat ze totaal geen rem hebben en alles massaal opzuipenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Erik snap al niet dat je voor een avonde als dat zoveel drank inkoopt
Hij blijft proberen als een ware stalker.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik denkt nog steeds dat Sasha ooit voor hem zal gaan.
Zit in zijn systeem, en is niet te verwijderen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij blijft proberen als een ware stalker.
wat een onzin.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij blijft proberen als een ware stalker.
Fijn dat jij dat onzin vind, ik zie toch een patroon.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Hij gaat volkomen normaal met haar om, maakt een praatje af en toe en verder niet
stalkers gaan wel iets anders te werk.
Ik vind het niet veel drank voor een feestje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
vinden jullie het veel drank voor een feestje??
Viel best mee toch? Er zijn daar 32 mensen, dus is 8 flessen wijn er snel doorheen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
Ze zijn met 32 mensenhaar en ik vind het niet veel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel drank voor een feestje.
Ik vind het wel een ding dat het niet volgens afspraak is gegaan.
Nu lijk ik Erik wel
in de zin van?quote:
GJ heeft het er over , haalt hij wel voor zijn neefjes en in Emmen heb je iets waar je een broodje cowboyvlees kan halen . Het is Karbonade oidquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de zin van?
hier bij de slager kan ik het kopen
maar weet niet wat je bedoelt?
Ja!!! Op de Zwolse markt bij Rijkeboer. Machtig lekker!quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja!!! Op de Zwolse markt bij Rijkeboer. Machtig lekker!
Sterker nog hij leert zich zelf om met andere mensen te gaan praten om zijn social scills te verbeteren, dat is nogal moeilijk voor een persoon met ASS.ze hebben zelf weinig emoties en zien datvook niet bij een ander of weten niet hoe te reageren op een ander zijn emotie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Hij gaat volkomen normaal met haar om, maakt een praatje af en toe en verder niet
stalkers gaan wel iets anders te werk.
Doen ze ook zeker, van alles wat ze maken, pakken ze eerst wat voor zichzelf, Ruperts blauwe koksbroekje zit nog net zo strak als in het beginquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
Is dit een lunch vauit de gezanenlijke pot? Ik zag Ima en Rupi in de keuken al brood eten.. blijf toch sterk het vermoeden hebben dat zij echt drie keer zoveel eten dan de rest..
hier is het een oven gedroogd stuk procureur(stuk van schouderkarbonade)quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GJ heeft het er over , haalt hij wel voor zijn neefjes en in Emmen heb je iets waar je een broodje cowboyvlees kan halen . Het is Karbonade oid
Met 32 man? Neequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
even check
Stukjes!quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier is het een oven gedroogd stuk procureur(stuk van schouderkarbonade)
De term cowboyvlees had ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier is het een oven gedroogd stuk procureur(stuk van schouderkarbonade)
echt he.. Nouja niet alleen dat ze eerst zelf eten, maar volgens mij eten pakken ze zelf al wat tijdens het koken en daarna eten ze nog eens mee met de rest. Op zich geen ramp maar als er zo krap met budgetten en eten wordt gedaan zou ik dat niet zo chill vinden.. En hij wil notabene manager zijn, lekker zuiver.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze ook zeker, van alles wat ze maken, pakken ze eerst wat voor zichzelf, Ruperts blauwe koksbroekje zit nog net zo strak als in het begin
voor bij de borrelquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De term cowboyvlees had ik nog nooit gehoord.
Karbonade ken ik dan weer wel
is dat niet gewoon een broodje warm vlees of koud vlees?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja!!! Op de Zwolse markt bij Rijkeboer. Machtig lekker!
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
is dat niet gewoon een broodje warm vlees of koud vlees?
Mora doet ook mee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze ook zeker, van alles wat ze maken, pakken ze eerst wat voor zichzelf, Ruperts blauwe koksbroekje zit nog net zo strak als in het begin
ik woon totaal niet in de buurt van GJquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het iets lokaals is, net zoals de eierbal.
Of warme Shoarmarollade, ook zo lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
broodje warm vlees is fricandeau of beenham
Kijk eens hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Ja ze zorgen goed voor elkaar.. Volgens mij gbruiken Rupi en Ima ook gewoon groepsspul om voor zichzelf te koken.. Ah Esther wil drie koks omdat er teveel gestolen wordt..quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Kijk eens hier:Nooit geweest , ik ken die tent ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Off topic;quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit geweest , ik ken die tent ook niet
ze zijn vanaf het begin af slim genoeg geweest om veel in de keuken te zijn en veel te koken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ze zorgen goed voor elkaar.. Volgens mij gbruiken Rupi en Ima ook gewoon groepsspul om voor zichzelf te koken.. Ah Esther wil drie koks omdat er teveel gestolen wordt..
Ze lijkt veel ouder dan ze is, ze komt op mij over als een oud wijfquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
Esther ik word erg moe van die vrouw
Dat vraag ik me af , maar het zou wel goed zijn ,quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met Esther als manager wordt het een strafkamp
Frau Estherquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:41 schreef pingu66 het volgende:
Laten we het ook een beetje gezellig houden daar in de loods,Esther je wordt geen manager van een strafkamp!
Zo'n uniform zou haar anders zeker wel staanquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:41 schreef pingu66 het volgende:
Laten we het ook een beetje gezellig houden daar in de loods,Esther je wordt geen manager van een strafkamp!
Berend is een brombeer geworden, mis zijn humor en gezelligheidquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af , maar het zou wel goed zijn ,
ik had gehoopt op Berend .
Maar nu gaat Jeff met de eer strijken . Gemiste kans voor Berend.
er komen nog wel kansen voor Berend.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af , maar het zou wel goed zijn ,
ik had gehoopt op Berend .
Maar nu gaat Jeff met de eer strijken . Gemiste kans voor Berend.
Dat ben ik wel met je eens. jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Berend is een brombeer geworden, mis zijn humor en gezelligheid
Esther verward Manager met dictatorquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
Esther
dan wil ik
dan wil ik
dan wil ik
zou dat niet komen omdat hij al een week of 2 ziek is? Of in ieder geval niet lekker?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. jammer.
Hij had toch ook iets gekregen van de dokter ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dat niet komen omdat hij al een week of 2 ziek is? Of in ieder geval niet lekker?
duizeligheid is heel naar.
Zou ook kunnen , maar je ziet hem al weken minder met mensen, hij houdt zich afzijdigquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dat niet komen omdat hij al een week of 2 ziek is? Of in ieder geval niet lekker?
duizeligheid is heel naar.
mensen zijn niet meer voorspelbaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Erik denkt dat hij een contract heeft ondertekend waarin staat dat je niet onder invloed mag zijn. Hij vond het ook heel vervelend, hij zei : Ik herkende je niet meer terug.
dat is haar vaste openingszinquote:
Met al die stopwoordjes cq -zinnetjes van iedereen kun je een Bingo gaan spelenquote:
Maddy begint wel een grap te wordenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met al die stopwoordjes cq -zinnetjes van iedereen kun je een Bingo gaan spelen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Erik zei vannacht, je moet naar bed. Hij pakte me strak bij m'n arm, en ik was wat tipsy, dus ik liep zo met hem mee, de trap op. Hij zet me op m'n matras en hij weer weg. Dus ik snel via kamer 4 weer de trap af, en ik ging snel weer op de bank zitten. Kwam hij weer .. weer mee naar boven, op bed. Ik daarna weer via kamer 4 en via de buitendeur weer terug op de bank. Toen zie Erik dat hij er klaar mee was.
GJ en Nadir : Hij is echt niks gewend he..
Maddyquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:49 schreef Ebinas het volgende:
Wie zijin schuld was het eik dat Maddy te veel gedronken heeft?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Erik zei vannacht, je moet naar bed. Hij pakte me strak bij m'n arm, en ik was wat tipsy, dus ik liep zo met hem mee, de trap op. Hij zet me op m'n matras en hij weer weg. Dus ik snel via kamer 4 weer de trap af, en ik ging snel weer op de bank zitten. Kwam hij weer .. weer mee naar boven, op bed. Ik daarna weer via kamer 4 en via de buitendeur weer terug op de bank. Toen zie Erik dat hij er klaar mee was.
Tot nu toe nog geen excuus dus, zijn ook geen negatieve consequentes natuurlijk.quote:
Helemaal belachelijk maken en dan "het is zo schattig ook"quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik wou een beetje turven, zodat niet aan het eind er eentje 5 biertjes had, en een ander maar 1. Maar dat nam hij heel letterlijk .. hij ging alles precies bijhouden..
het zal best wel, maar als je iemand vraagt om te turven, dan kun je wel verwachten dat die persoon dan ook daadwerkelijk gaat turven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ingewikkeld denk ik .. samenleven met Erik is ook wel lastig. Hij snapt niet altijd 100% de bedoeling van iets, en is niet flexibel. Daar moet je uiteraard rekening mee houden, maar dat is ook best ingewikkeld.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef spapaars het volgende:
Naar het nestje toe, en kom er niet meer uit
[ afbeelding ]
Inmiddels moet ze weten dat al ze zo'n afspraak maakt met Erik en hem die taak geeft, dat je er aan vast zit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ingewikkeld denk ik .. samenleven met Erik is ook wel lastig. Hij snapt niet altijd 100% de bedoeling van iets, en is niet flexibel. Daar moet je uiteraard rekening mee houden, maar dat is ook best ingewikkeld.
Was bij BB hilarisch of tweets over de inwonersquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Later in het spel uitspraken over elkaar laten zien op het grote scherm
Het is me niet helemaal duidelijk of dat op die manier gevraagd is .. wellicht wel, en had er duidelijker gecommuniceerd moeten worden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal best wel, maar als je iemand vraagt om te turven, dan kun je wel verwachten dat die persoon dan ook daadwerkelijk gaat turven.
En ze wil gratis postzegels van PostNL om een kaart of brief naar huis te schrijven (geen contact met de buitenwereld was het toch)quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Esther gaat sponsors werven voor gel, kapmantels blonderen etc
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef spapaars het volgende:
Naar het nestje toe, en kom er niet meer uit
[ afbeelding ]
Ze hebben s'middags samen het lijstje gemaakt met namen en duidelijk afgesproken 3 streepjes.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk of dat op die manier gevraagd is .. wellicht wel, en had er duidelijker gecommuniceerd moeten worden.
Ja maar dat hoeft ze toch niet zelf te eten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther wil uiensoep maken met een stokbroodje erop en dan in de oven. Heel lekker en goedkoop zegt Esther, helemaal mee eens. Maar ik dacht dat Esther allergisch is voor kaas??
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze wil gratis postzegels van PostNL om een kaart of brief naar huis te schrijven (geen contact met de buitenwereld was het toch)
Iedereen moet straks voor 23 uur in bed liggen bij Esther?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Esther noemt het echt .. ze wil Rust Regelmaat en Reinheid in het huis ....
@:greysbones
ik krijg nu al de kriebels, wordt dat ook haar slogan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Esther noemt het echt .. ze wil Rust Regelmaat en Reinheid in het huis ....
@:greysbones
Ze maakt wel heel duidelijk dat een aantal nooooooit voor haar zullen kiezenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen moet straks voor 23 uur in bed liggen bij Esther?
Inderdaad hele snelle wissel. Betraptquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
KimK en marciano lagen te wippen , snelle stream wissel
Overleden das wel erg.quote:
Wist niet wat ik zag johquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
KimK en marciano lagen te wippen , snelle stream wissel
Nee.. dat was iets van 'Je bent niet alleen, ik Loods je door november heen'quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik krijg nu al de kriebels, wordt dat ook haar slogan?
lekker frisse seksgeuren in die bedompte ruimtequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. dat was iets van 'Je bent niet alleen, ik Loods je door november heen'
dat vind ik wat makkelijk oordelen , een kind verliezen lijkt mij vreselijk . iemand daar op afrekenen is niet okayquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Overleden das wel erg.
Maar hoop dat die kinderen wel een moeder hebben gehad met meer ruggengraat. En meer duodelijkheid!
met haar geplande regime ben je inderdaad niet alleenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. dat was iets van 'Je bent niet alleen, ik Loods je door november heen'
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:01 schreef spapaars het volgende:
Maar zodra Erik wegliep
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Jeff gaat zich nu verkiesbaar stellen volgens mij
Die positie van Mexx daar bij Martin is ook wel .... bijzonder.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:01 schreef spapaars het volgende:
Maar zodra Erik wegliep
[ afbeelding ]
Maddy ook en kim D en Zoequote:Op maandag 24 oktober 2022 16:03 schreef Ebinas het volgende:
Jasper staat achter hem, volgende wordt gehaald
@freaky40quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Jeff gaat zich nu verkiesbaar stellen volgens mij
Dat mensen haar überhaupt vertrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey wil niet op woorden gepakt worden, zoals zelfs iets simpels als 'we,' daar heeft ie uiteraard volkomen gelijk in
Over wie hebben we het?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mensen haar überhaupt vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |