Was bij BB hilarisch of tweets over de inwonersquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
Later in het spel uitspraken over elkaar laten zien op het grote scherm
Het is me niet helemaal duidelijk of dat op die manier gevraagd is .. wellicht wel, en had er duidelijker gecommuniceerd moeten worden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal best wel, maar als je iemand vraagt om te turven, dan kun je wel verwachten dat die persoon dan ook daadwerkelijk gaat turven.
En ze wil gratis postzegels van PostNL om een kaart of brief naar huis te schrijven (geen contact met de buitenwereld was het toch)quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Esther gaat sponsors werven voor gel, kapmantels blonderen etc
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef spapaars het volgende:
Naar het nestje toe, en kom er niet meer uit
[ afbeelding ]
Ze hebben s'middags samen het lijstje gemaakt met namen en duidelijk afgesproken 3 streepjes.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is me niet helemaal duidelijk of dat op die manier gevraagd is .. wellicht wel, en had er duidelijker gecommuniceerd moeten worden.
Ja maar dat hoeft ze toch niet zelf te eten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther wil uiensoep maken met een stokbroodje erop en dan in de oven. Heel lekker en goedkoop zegt Esther, helemaal mee eens. Maar ik dacht dat Esther allergisch is voor kaas??
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze wil gratis postzegels van PostNL om een kaart of brief naar huis te schrijven (geen contact met de buitenwereld was het toch)
Iedereen moet straks voor 23 uur in bed liggen bij Esther?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Esther noemt het echt .. ze wil Rust Regelmaat en Reinheid in het huis ....
@:greysbones
ik krijg nu al de kriebels, wordt dat ook haar slogan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... Esther noemt het echt .. ze wil Rust Regelmaat en Reinheid in het huis ....
@:greysbones
Ze maakt wel heel duidelijk dat een aantal nooooooit voor haar zullen kiezenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen moet straks voor 23 uur in bed liggen bij Esther?
Inderdaad hele snelle wissel. Betraptquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
KimK en marciano lagen te wippen , snelle stream wissel
Overleden das wel erg.quote:
Wist niet wat ik zag johquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
KimK en marciano lagen te wippen , snelle stream wissel
Nee.. dat was iets van 'Je bent niet alleen, ik Loods je door november heen'quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik krijg nu al de kriebels, wordt dat ook haar slogan?
lekker frisse seksgeuren in die bedompte ruimtequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. dat was iets van 'Je bent niet alleen, ik Loods je door november heen'
dat vind ik wat makkelijk oordelen , een kind verliezen lijkt mij vreselijk . iemand daar op afrekenen is niet okayquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Overleden das wel erg.
Maar hoop dat die kinderen wel een moeder hebben gehad met meer ruggengraat. En meer duodelijkheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |