Met al die stopwoordjes cq -zinnetjes van iedereen kun je een Bingo gaan spelenquote:
Maddy begint wel een grap te wordenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met al die stopwoordjes cq -zinnetjes van iedereen kun je een Bingo gaan spelen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Erik zei vannacht, je moet naar bed. Hij pakte me strak bij m'n arm, en ik was wat tipsy, dus ik liep zo met hem mee, de trap op. Hij zet me op m'n matras en hij weer weg. Dus ik snel via kamer 4 weer de trap af, en ik ging snel weer op de bank zitten. Kwam hij weer .. weer mee naar boven, op bed. Ik daarna weer via kamer 4 en via de buitendeur weer terug op de bank. Toen zie Erik dat hij er klaar mee was.
GJ en Nadir : Hij is echt niks gewend he..
Maddyquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:49 schreef Ebinas het volgende:
Wie zijin schuld was het eik dat Maddy te veel gedronken heeft?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Erik zei vannacht, je moet naar bed. Hij pakte me strak bij m'n arm, en ik was wat tipsy, dus ik liep zo met hem mee, de trap op. Hij zet me op m'n matras en hij weer weg. Dus ik snel via kamer 4 weer de trap af, en ik ging snel weer op de bank zitten. Kwam hij weer .. weer mee naar boven, op bed. Ik daarna weer via kamer 4 en via de buitendeur weer terug op de bank. Toen zie Erik dat hij er klaar mee was.
Tot nu toe nog geen excuus dus, zijn ook geen negatieve consequentes natuurlijk.quote:
Helemaal belachelijk maken en dan "het is zo schattig ook"quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik wou een beetje turven, zodat niet aan het eind er eentje 5 biertjes had, en een ander maar 1. Maar dat nam hij heel letterlijk .. hij ging alles precies bijhouden..
het zal best wel, maar als je iemand vraagt om te turven, dan kun je wel verwachten dat die persoon dan ook daadwerkelijk gaat turven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ingewikkeld denk ik .. samenleven met Erik is ook wel lastig. Hij snapt niet altijd 100% de bedoeling van iets, en is niet flexibel. Daar moet je uiteraard rekening mee houden, maar dat is ook best ingewikkeld.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:53 schreef spapaars het volgende:
Naar het nestje toe, en kom er niet meer uit
[ afbeelding ]
Inmiddels moet ze weten dat al ze zo'n afspraak maakt met Erik en hem die taak geeft, dat je er aan vast zit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ingewikkeld denk ik .. samenleven met Erik is ook wel lastig. Hij snapt niet altijd 100% de bedoeling van iets, en is niet flexibel. Daar moet je uiteraard rekening mee houden, maar dat is ook best ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |