Ze lijkt veel ouder dan ze is, ze komt op mij over als een oud wijfquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
Esther ik word erg moe van die vrouw
Dat vraag ik me af , maar het zou wel goed zijn ,quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met Esther als manager wordt het een strafkamp
Frau Estherquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:41 schreef pingu66 het volgende:
Laten we het ook een beetje gezellig houden daar in de loods,Esther je wordt geen manager van een strafkamp!
Zo'n uniform zou haar anders zeker wel staanquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:41 schreef pingu66 het volgende:
Laten we het ook een beetje gezellig houden daar in de loods,Esther je wordt geen manager van een strafkamp!
Berend is een brombeer geworden, mis zijn humor en gezelligheidquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af , maar het zou wel goed zijn ,
ik had gehoopt op Berend .
Maar nu gaat Jeff met de eer strijken . Gemiste kans voor Berend.
er komen nog wel kansen voor Berend.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af , maar het zou wel goed zijn ,
ik had gehoopt op Berend .
Maar nu gaat Jeff met de eer strijken . Gemiste kans voor Berend.
Dat ben ik wel met je eens. jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Berend is een brombeer geworden, mis zijn humor en gezelligheid
Esther verward Manager met dictatorquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
Esther
dan wil ik
dan wil ik
dan wil ik
zou dat niet komen omdat hij al een week of 2 ziek is? Of in ieder geval niet lekker?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. jammer.
Hij had toch ook iets gekregen van de dokter ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dat niet komen omdat hij al een week of 2 ziek is? Of in ieder geval niet lekker?
duizeligheid is heel naar.
Zou ook kunnen , maar je ziet hem al weken minder met mensen, hij houdt zich afzijdigquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dat niet komen omdat hij al een week of 2 ziek is? Of in ieder geval niet lekker?
duizeligheid is heel naar.
mensen zijn niet meer voorspelbaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Erik denkt dat hij een contract heeft ondertekend waarin staat dat je niet onder invloed mag zijn. Hij vond het ook heel vervelend, hij zei : Ik herkende je niet meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |