Er zijn grenzen. Op streams wordt hij niet ondertitelt en in de uitzending ook zeer willekeurig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Imadine is niet geboren in Diemen. Zoals jij ook niet in Damascus.
Natuurlijk heeft ie een accent zoals Eunice en Leila dat ook hebben
Mssn ook bang voor een gele kaartquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is hypocriet, zit in gesprek met Erik, nu weer terug bij Erik ..haar fittie met Nadir was nep
ikheb het niet gezien, was het ook echt nep?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is hypocriet, zit in gesprek met Erik, nu weer terug bij Erik ..haar fittie met Nadir was nep
in de tuin. Er was een cap van. Hij was gewond of zo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hadden ze een muisje in de loods?
Ah arm beestje..quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
in de tuin. Er was een cap van. Hij was gewond of zo.
Ik heb het ook niet gezien. Maar ze zegt het netquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ikheb het niet gezien, was het ook echt nep?
ja hoor ik. Maarwat is er hypocriet dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Maar ze zegt het net
Gadverquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter meteen tegen een muur kapot gooien
Je snapt het niet? laat maar danquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja hoor ik. Maarwat is er hypocriet dan?
Ja precies.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:40 schreef mootie het volgende:
Maar wel vergeten dat ze Eric beschuldigde van fout turven
doe normaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter meteen tegen een muur kapot gooien
Maddy is erg slordig met alles.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:42 schreef mootie het volgende:
Eric zegt dat mad ook overal papieren laat slingeren
Neequote:Op maandag 24 oktober 2022 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze kan haar eigen gedachten niet eens ordenen
beestjes tegen een muur aangooien vind je normaal?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw ik doe normaal![]()
Stel je niet aan
Zeur niet zo mens.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
beestjes tegen een muur aangooien vind je normaal?
ik hoorde jasper als laatste zeggen vlak voor zijn zendercheck ''ik kan het gewoon niet''quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:45 schreef Ebinas het volgende:
Ben wel benieuwd waar Japser en Kim D het over hadden.
Jammer van de gitaar en het slechte zendergeluid.
souryquote:
gelukkig weet eric het nog wel en vertelt het ook gewoon.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef mootie het volgende:
Eric: ik mocht geen streepjes meer zetten van je
Maddy weet het uiteraard niet meer
Maddy weet nog weinig.. maar volgens haar weet ze alles nogquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef mootie het volgende:
Eric: ik mocht geen streepjes meer zetten van je
Maddy weet het uiteraard niet meer
Mss ook wel over het stemmen op een "maatje" waar Babet en Jeff het net ook over hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik hoorde jasper als laatste zeggen vlak voor zijn zendercheck ''ik kan het gewoon niet''
Die pompoenen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Toch gelukt met achterhouden blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Daar gaan ze soep van maken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Toch gelukt met achterhouden blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |