Imadine is niet geboren in Diemen. Zoals jij ook niet in Damascus.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind zijn Nederlands echt slecht en niet te verstaan. Een kriem als hij manager gaat worden.
Hij is nog steeds niet te verstaan!quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Imadine is niet geboren in Diemen. Zoals jij ook niet in Damascus.
Natuurlijk heeft ie een accent zoals Eunice en Leila dat ook hebben
Logisch natuurlijk maar zou een lastig verhaal worden als hij MP van Nederland zou zijn en een persco moest gevenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met Freek eensquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of niet. Vervelend om naar te luisteren. Liever zo snel mogelijk naar huis.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zou je ook meer moeite kunnen doen
Eens. Ken mensen die het beter spreken in kortere tijdquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind zijn Nederlands echt slecht en niet te verstaan. Een kriem als hij manager gaat worden.
Valt me tegen van hemquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef HappyCharly het volgende:
Nadir is beledigd dat hij niet bij t overleg van esther mocht zijn. Maar lul, je steunt haar niet eens met je stem!
Ligt eraan hoelang je met hem praatquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met Freek eens
Ima is niet te verstaan
nee hij is niet te verstaanquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang je met hem praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |