Trek het je niet aan lieverdquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik geen Maddy zeg en dan zeiken mensen ook, lekker belangrijk
Die was idd weer aan het zeikenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
Meteen een schreeuwende Maddy op de stream
Maar sommige schrijven bijna alles fout, Puzzie is doorgaans heel punctueelquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals dat mensen “Zoëy” blijven typen.
Collectief leiderschap? Heeft ie al verteld hoe?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Punten van Ima:
1. Collectief leiderschap
2. Meer zelfvoorzienend
3. Aangenamer loodsverblijf
En Puzzie is liefquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Maar sommige schrijven bijna alles fout, Puzzie is doorgaans heel punctueel
Nee.. dit zijn z'n punten die richting de Febo moeten ... Maddy zegt : 'Goede punten man ... echt goed'quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Collectief leiderschap? Heeft ie al verteld hoe?
Ima geloof ik geen kont van.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima wil het echt leuk maken in de loods, dat je het jammer vindt wanneer je naar huis gaat.
Gejat brood samen met Rupertquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Slogan van Ima : Praatjes vullen geen gaatjes, brood wel
![]()
Ik vind zijn Nederlands echt slecht en niet te verstaan. Een kriem als hij manager gaat worden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
Imadine is slimmer dan je denkt. Relatief snel ook Nederlands geleerd. Mensen vergissen zich daar nogal in.
Djedi komt nog met haar plot twist ....ooitquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy gaat Esther steunen? Zou Jeff zich dan toch weer bedacht hebben.
Endorsement voor Esther:
Djedi, JW, Bern, Wendy en Babette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |