Wisten we al toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther gaat zich blijkbaar ook aanmelden als manager vertelt ze aan Janet.
Voor de posterquote:
Dat mensen zonder zender rondlopen en daardoor constant omgeroepen moeten worden.quote:
Omdat hij wordt omgeroepen om zijn zender om te doen, en andere niet.quote:
Daar ben ik het wel mee eens .quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mensen zonder zender rondlopen en daardoor constant omgeroepen moeten worden.
Jammer wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend wordt steeds meer een grumpy brombeer.
Die is een partij chagrijnigquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend wordt steeds meer een grumpy brombeer.
Dan moet ie die mensen aanspreken, niet de regiequote:Op maandag 24 oktober 2022 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mensen zonder zender rondlopen en daardoor constant omgeroepen moeten worden.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat had dan ook iedere debiel door
Die ai krijg je er niet uit bij jou he?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:34 schreef puzziepie het volgende:
Onze beste manager ooit .. Madelaine
Maakt het wat uit?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die ai krijg je er niet uit bij jou he?
Net zoals dat mensen “Zoëy” blijven typen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die ai krijg je er niet uit bij jou he?
Ja en nee.quote:
Wat een kleuterquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : En steeds dezelfde namen ... en nog een keer .. Val mij er niet mee lastig, ligt niet op m'n kamer. Ik zei, nog 1 naam en ik sloop die box eraf. Nou, er kwam een naam, en ik ben gelijk gaan lopen. En ze hebben geluk dat ik een stekker heb gevonden, want ik had echt alles doorgeknipt als ik die stekker niet had gevonden.
Eerste keer dat ik geen Maddy zeg en dan zeiken mensen ook, lekker belangrijkquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : En steeds dezelfde namen ... en nog een keer .. Val mij er niet mee lastig, ligt niet op m'n kamer. Ik zei, nog 1 naam en ik sloop die box eraf. Nou, er kwam een naam, en ik ben gelijk gaan lopen. En ze hebben geluk dat ik een stekker heb gevonden, want ik had echt alles doorgeknipt als ik die stekker niet had gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |