Ook vegetarische?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
Twee broodjes kroket met mosterd voor iedereen.
Kroketten regeren de wereld!quote:
Aardappel krokettenquote:
Slim idd ,maar ik denk niet dat zij het gaat wordenquote:
Even afwachten wat de alternatieven zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Slim idd ,maar ik denk niet dat zij het gaat worden
Martin zit eigenlijk nooit aan tafelquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit Mexx altijd naast Martin aan tafel?
Oh .. hij loopt alweer in de keuken.
Geen probleem lieverdquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Excuus @:Moeraskat ,ik heb het gevonden
Zoe was al afgehaakt toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Even afwachten wat de alternatieven zijn. Ik verkies haar wel boven Imi en Zoe
Ik had het al gevondenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet gekeken, maar er staat veel bij DGK.
Ik denk ook wat jij zoekt zo te zien
quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. ze wist niet dat je dan ook moest werken...
Wie?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze is toch nog geen maand manager?
Berend maakt het er zelf naar door niet meer te communiceren met zijn eigen matenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff over Berend: Je weet niet wat je er aan hebt, en je kunt niet op hem bouwen.
Volgens mij stelt Jeff voor om Berend te 'nomineren' of ... welicht voor volgende manager. Soms is het lastig te volgen.
Ze is nog tot 2 november manager .. maar we mogen nu eerst weer een week genieten van de campagne...quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze is toch nog geen maand manager?
Nee maar dat kan denk ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar niet exact dat momet toch?
Officieel alleen nog Ima wat in beeld is geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Wie hebben zich nu aangemeld als manager?
Wellicht vergeten inclusief de lactose vrije( bestaan volgens mij niet)quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet voorbij gekomen tijdens het bestellen.
Leila, Nadir, Mexx en JWquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat ze dit officieel bekend maakte als ze compleet waren met de genomineerde.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Officieel alleen nog Ima wat in beeld is geweest.
Is geloof ik pas op woensdag.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze dit officieel bekend maakte als ze compleet waren met de genomineerde.
Aanmelden kan dus nu pas.. tot volgende week woensdag... dan zal daarna wel een kiesdag gekozen worden...quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Wisten we al toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther gaat zich blijkbaar ook aanmelden als manager vertelt ze aan Janet.
Voor de posterquote:
Dat mensen zonder zender rondlopen en daardoor constant omgeroepen moeten worden.quote:
Omdat hij wordt omgeroepen om zijn zender om te doen, en andere niet.quote:
Daar ben ik het wel mee eens .quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mensen zonder zender rondlopen en daardoor constant omgeroepen moeten worden.
Jammer wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend wordt steeds meer een grumpy brombeer.
Die is een partij chagrijnigquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend wordt steeds meer een grumpy brombeer.
Dan moet ie die mensen aanspreken, niet de regiequote:Op maandag 24 oktober 2022 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mensen zonder zender rondlopen en daardoor constant omgeroepen moeten worden.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat had dan ook iedere debiel door
Die ai krijg je er niet uit bij jou he?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:34 schreef puzziepie het volgende:
Onze beste manager ooit .. Madelaine
Maakt het wat uit?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die ai krijg je er niet uit bij jou he?
Net zoals dat mensen “Zoëy” blijven typen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die ai krijg je er niet uit bij jou he?
Ja en nee.quote:
Wat een kleuterquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : En steeds dezelfde namen ... en nog een keer .. Val mij er niet mee lastig, ligt niet op m'n kamer. Ik zei, nog 1 naam en ik sloop die box eraf. Nou, er kwam een naam, en ik ben gelijk gaan lopen. En ze hebben geluk dat ik een stekker heb gevonden, want ik had echt alles doorgeknipt als ik die stekker niet had gevonden.
Eerste keer dat ik geen Maddy zeg en dan zeiken mensen ook, lekker belangrijkquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : En steeds dezelfde namen ... en nog een keer .. Val mij er niet mee lastig, ligt niet op m'n kamer. Ik zei, nog 1 naam en ik sloop die box eraf. Nou, er kwam een naam, en ik ben gelijk gaan lopen. En ze hebben geluk dat ik een stekker heb gevonden, want ik had echt alles doorgeknipt als ik die stekker niet had gevonden.
Trek het je niet aan lieverdquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik geen Maddy zeg en dan zeiken mensen ook, lekker belangrijk
Die was idd weer aan het zeikenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
Meteen een schreeuwende Maddy op de stream
Maar sommige schrijven bijna alles fout, Puzzie is doorgaans heel punctueelquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals dat mensen “Zoëy” blijven typen.
Collectief leiderschap? Heeft ie al verteld hoe?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Punten van Ima:
1. Collectief leiderschap
2. Meer zelfvoorzienend
3. Aangenamer loodsverblijf
En Puzzie is liefquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Maar sommige schrijven bijna alles fout, Puzzie is doorgaans heel punctueel
Nee.. dit zijn z'n punten die richting de Febo moeten ... Maddy zegt : 'Goede punten man ... echt goed'quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Collectief leiderschap? Heeft ie al verteld hoe?
Ima geloof ik geen kont van.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima wil het echt leuk maken in de loods, dat je het jammer vindt wanneer je naar huis gaat.
Gejat brood samen met Rupertquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Slogan van Ima : Praatjes vullen geen gaatjes, brood wel
![]()
Ik vind zijn Nederlands echt slecht en niet te verstaan. Een kriem als hij manager gaat worden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
Imadine is slimmer dan je denkt. Relatief snel ook Nederlands geleerd. Mensen vergissen zich daar nogal in.
Djedi komt nog met haar plot twist ....ooitquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy gaat Esther steunen? Zou Jeff zich dan toch weer bedacht hebben.
Endorsement voor Esther:
Djedi, JW, Bern, Wendy en Babette.
Imadine is niet geboren in Diemen. Zoals jij ook niet in Damascus.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind zijn Nederlands echt slecht en niet te verstaan. Een kriem als hij manager gaat worden.
Hij is nog steeds niet te verstaan!quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Imadine is niet geboren in Diemen. Zoals jij ook niet in Damascus.
Natuurlijk heeft ie een accent zoals Eunice en Leila dat ook hebben
Logisch natuurlijk maar zou een lastig verhaal worden als hij MP van Nederland zou zijn en een persco moest gevenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met Freek eensquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of niet. Vervelend om naar te luisteren. Liever zo snel mogelijk naar huis.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zou je ook meer moeite kunnen doen
Eens. Ken mensen die het beter spreken in kortere tijdquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind zijn Nederlands echt slecht en niet te verstaan. Een kriem als hij manager gaat worden.
Valt me tegen van hemquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef HappyCharly het volgende:
Nadir is beledigd dat hij niet bij t overleg van esther mocht zijn. Maar lul, je steunt haar niet eens met je stem!
Ligt eraan hoelang je met hem praatquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met Freek eens
Ima is niet te verstaan
nee hij is niet te verstaanquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang je met hem praat
Zo komt het wel over jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
Isaac moet even van de FEBO Zoe op het rechte pad zetten
ik voel een grote meneer kaktus show vibequote:Op maandag 24 oktober 2022 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac tegen Zoe : En wat heb je nu geleerd?
Heeft ze gezegd dat ze geen vriendinnen heeft dan. Want volgens mij heeft ze die welquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:55 schreef Harry het volgende:
Het is toch geen wonder dat roddelkind Zoe geen vriendinnen heeft.
Ja.. want het moet hush hush .. want niemand weet het nog ..quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
Isaac gaat nu endorsment regelen voor Jeff??
quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. want het moet hush hush .. want niemand weet het nog ..
Isaac heeft toch zijn steun aan ima gegeven?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : We gaan het plan van Jeff doorzetten. We gaan straks voor 17 uur 1 voor 1 naar boven, en dan moet je even je gezicht laten zien. We doen het liefst het zonder naar boven te gaan.
Op de halve loods naquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. want het moet hush hush .. want niemand weet het nog ..
Niet als 1 van de 5 personen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff heeft toch zijn steun aan ima gegeven?
en hij blijft geldenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
Nog één gele kaart en Zoe ligt eruit
Mooi
[ afbeelding ]
Want GJ is niet te vertrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper en Jeff overleg .. Ze gaan Nadir regelen
quote:
en blijvende en niet kortdurendequote:Op maandag 24 oktober 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Blijkbaar 'spel' geel en 'persoonlijk' geel.
En dat is GJ...... Zap!!quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:57 schreef engine het volgende:
Zoë gaat op zoek naar een ander persoon om het verhaal te vertellen.
Laat Nadir het maar niet wetenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
Nog één gele kaart en Zoe ligt eruit
zoe? Nee hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze heeft een kusje gehad gisteren
Het gaat ook richting Borderline hoor......quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gaat echt de hele loods rond .. en dan straks zeggen... Ja.. iedereen is het met me eens..
uiteindelijk van Ruben tochquote:
hoezo?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Het gaat ook richting Borderline hoor......
Dat was toch ook mislukt ? Of ik sliep alquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk van Ruben toch
gewoon een zoen
Preciesquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoezo?
onvolwassen jonge dame
te beschermd opgevoed wat je uit haar verhalen hoort
niet meer niet minder
Als je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt, vertoon je sterke stemmingswisselingen en voel je je erg instabiel. Je kunt opeens heel kwaad zijn en het andere moment weer heel vrolijk of somber. Je kunt impulsief reageren. Iemand met borderline is ontzettend bang om in de steek gelaten te worden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoezo?
onvolwassen jonge dame
te beschermd opgevoed wat je uit haar verhalen hoort
niet meer niet minder
ik dacht een simpele kusquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was toch ook mislukt ? Of ik sliep al
Dat iddquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ik de plannen van Esther hoor, hoop ik ook eigenlijk wel dat zij manager wordt.. dan wordt ook drama met hoe strikt zij regels wil gaan handhaven.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Het gaat ook richting Borderline hoor......
ik weet wel wat borderline isquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Als je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt, vertoon je sterke stemmingswisselingen en voel je je erg instabiel. Je kunt opeens heel kwaad zijn en het andere moment weer heel vrolijk of somber. Je kunt impulsief reageren. Iemand met borderline is ontzettend bang om in de steek gelaten te worden.
Schattigquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht een simpele kus
op de mond als vrienden
Rustquote:
Fixedquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Het gaat niet richting Borderline hoor......
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rust
Reinheid
Regelmaat
ideaal voor kinderen
niet voor een loods vol volwassenen
niet gekliktquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere ochtend allemaal op één rij
persoonlijk en spelquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huh? weet je ook waarom de ene keer wel en de andere niet?
aha dat zal wel eens een juiste zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
persoonlijk en spel
dat is de aanname
hij wilde met het gewonnen geld een zorgboerderij starten, dus je zit in de buurtquote:
lijkt me een heeel slecht ideequote:Op maandag 24 oktober 2022 14:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hij wilde met het gewonnen geld een zorgboerderij starten, dus je zit in de buurt
Gertje heeft ze al gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen moet het hele zoe verhaal horen
ja ik heb ook het idee dat het heel snel is gegaanquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:17 schreef MacDeMarco het volgende:
voor mijn gevoel is maddy maar een paar dagen manager geweest
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag Maddy ook meedoen om iemand te steunen?
Martin was ook een week langer als ik het goed hebquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik heb ook het idee dat het heel snel is gegaan
en dat het bij Martin heeeeeel lang duurde
ja, preciesquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik heb ook het idee dat het heel snel is gegaan
en dat het bij Martin heeeeeel lang duurde
Zometeen mag Jeff vanwege een vormfout niet meer meedoenquote:
als mensen vrienden van je zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:20 schreef Ebinas het volgende:
Babette weer ruk te verstaan, wind speelt een rolletje
babette hecht erg veel waarde aan de mening van Jeffquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:22 schreef Ebinas het volgende:
Maar ik snap het nog niet.
Jeff moet het ook even laten bezinken, mss over een uur of
Maddy komt storen weer een onzeker dingetje, denk gele kaart zoe
Ik denk omdat ze weet dat Jeff haar oprecht en eerlijk antwoord geeftquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
babette hecht erg veel waarde aan de mening van Jeff
Ahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette snapt niet dat Berend op Jeff heeft gestemd : Jullie waren toch vrienden? Wat vind je ervan?
Jeff : Hij heeft het niet tegen mij gezegd, hij heeft het tegen Jasper gezegd. Ja, je leert je vrienden kennen.
jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Maar Jeff weet dat toch?
Djediquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:25 schreef Verida het volgende:
Is er eigenlijk ooit bekend geworden op wie Jeff zelf heeft gestemd?
Vind ik ook vaag.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar snap dit wazige gedoe van Babette niet
lijkt bijna een opdracht
dankje, dat had ik nog niet meegekregenquote:
Vaag iddquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar snap dit wazige gedoe van Babette niet
lijkt bijna een opdracht
Ja en nee... KimK was heftig aan het lobbyen om Jeff te kiezen, omdat ze zei dat hij het noway zou halen. Want hij rookt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, dat had ik nog niet meegekregen
Maar het blijft wel uitgebreid nazeuren.
En ze hebben toch niet op Jeff gestemd om hem te elimineren? Ze hebben gestemd om hem de opdracht uit te laten voeren en daarna mocht Jeff zelf iemand wegsturen.
ze hebben op hem gestemd om hem te eliminerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, dat had ik nog niet meegekregen
Maar het blijft wel uitgebreid nazeuren.
En ze hebben toch niet op Jeff gestemd om hem te elimineren? Ze hebben gestemd om hem de opdracht uit te laten voeren en daarna mocht Jeff zelf iemand wegsturen.
Ze heeft een "stel" dat iemand close is met je maar mocht degene iemand elimineren dan ben jij de klosquote:
uiteindelijk bedoelde ze Berendquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze heeft een "stel" dat iemand close is met je maar mocht degene iemand elimineren dan ben jij de klos
Ze had het van iemand gehoord, was in shock naderhand zwakte ze het af naar Bern
Ik vermoed dat ze GJ bedoelt en Jef vroeg dat ook
Volgens mij nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag je ook meerdere mensen steun voor manager? Vind het maar vage regels
Zei ze zijn naam? Ze lult altijd uren met GJ, ik heb haar de laatste tijd niet met Berend gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk bedoelde ze Berend
nadat ze tig kaar had gezegd draait niet om jou
Nee, maar eentje toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag je ook meerdere mensen steun voor manager? Vind het maar vage regels
via het jappie verhaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:31 schreef juul. het volgende:
Z
[..]
Zei ze zijn naam? Ze lult altijd uren met GJ, ik heb haar de laatste tijd niet met Berend gezien
Geen idee, ik weet wel dat je iemand kan steunen en op een ander stemmenquote:
drankquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
Maddy was onder invloed maar ze weet alles nog
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. Ken mensen die het beter spreken in kortere tijd
Leuke meidquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Babette matchen ook erg goed
maar een Mirthe bijvoorbeeld zit meer leven in
Hadden ze een muisje in de loods?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:34 schreef Charmian het volgende:
wat is er eigenlijk met dat muisje van gister gebeurd?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hadden ze een muisje in de loods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |