Ja en nee... KimK was heftig aan het lobbyen om Jeff te kiezen, omdat ze zei dat hij het noway zou halen. Want hij rookt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, dat had ik nog niet meegekregen
Maar het blijft wel uitgebreid nazeuren.
En ze hebben toch niet op Jeff gestemd om hem te elimineren? Ze hebben gestemd om hem de opdracht uit te laten voeren en daarna mocht Jeff zelf iemand wegsturen.
ze hebben op hem gestemd om hem te eliminerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, dat had ik nog niet meegekregen
Maar het blijft wel uitgebreid nazeuren.
En ze hebben toch niet op Jeff gestemd om hem te elimineren? Ze hebben gestemd om hem de opdracht uit te laten voeren en daarna mocht Jeff zelf iemand wegsturen.
Ze heeft een "stel" dat iemand close is met je maar mocht degene iemand elimineren dan ben jij de klosquote:
uiteindelijk bedoelde ze Berendquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze heeft een "stel" dat iemand close is met je maar mocht degene iemand elimineren dan ben jij de klos
Ze had het van iemand gehoord, was in shock naderhand zwakte ze het af naar Bern
Ik vermoed dat ze GJ bedoelt en Jef vroeg dat ook
Volgens mij nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag je ook meerdere mensen steun voor manager? Vind het maar vage regels
Zei ze zijn naam? Ze lult altijd uren met GJ, ik heb haar de laatste tijd niet met Berend gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk bedoelde ze Berend
nadat ze tig kaar had gezegd draait niet om jou
Nee, maar eentje toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag je ook meerdere mensen steun voor manager? Vind het maar vage regels
via het jappie verhaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:31 schreef juul. het volgende:
Z
[..]
Zei ze zijn naam? Ze lult altijd uren met GJ, ik heb haar de laatste tijd niet met Berend gezien
Geen idee, ik weet wel dat je iemand kan steunen en op een ander stemmenquote:
drankquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
Maddy was onder invloed maar ze weet alles nog
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. Ken mensen die het beter spreken in kortere tijd
Leuke meidquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Babette matchen ook erg goed
maar een Mirthe bijvoorbeeld zit meer leven in
Hadden ze een muisje in de loods?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:34 schreef Charmian het volgende:
wat is er eigenlijk met dat muisje van gister gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |