Ook vegetarische?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
Twee broodjes kroket met mosterd voor iedereen.
Kroketten regeren de wereld!quote:
Aardappel krokettenquote:
Slim idd ,maar ik denk niet dat zij het gaat wordenquote:
Even afwachten wat de alternatieven zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Slim idd ,maar ik denk niet dat zij het gaat worden
Martin zit eigenlijk nooit aan tafelquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit Mexx altijd naast Martin aan tafel?
Oh .. hij loopt alweer in de keuken.
Geen probleem lieverdquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Excuus @:Moeraskat ,ik heb het gevonden
Zoe was al afgehaakt toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Even afwachten wat de alternatieven zijn. Ik verkies haar wel boven Imi en Zoe
Ik had het al gevondenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet gekeken, maar er staat veel bij DGK.
Ik denk ook wat jij zoekt zo te zien
quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. ze wist niet dat je dan ook moest werken...
Wie?quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze is toch nog geen maand manager?
Berend maakt het er zelf naar door niet meer te communiceren met zijn eigen matenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff over Berend: Je weet niet wat je er aan hebt, en je kunt niet op hem bouwen.
Volgens mij stelt Jeff voor om Berend te 'nomineren' of ... welicht voor volgende manager. Soms is het lastig te volgen.
Ze is nog tot 2 november manager .. maar we mogen nu eerst weer een week genieten van de campagne...quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze is toch nog geen maand manager?
Nee maar dat kan denk ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar niet exact dat momet toch?
Officieel alleen nog Ima wat in beeld is geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Wie hebben zich nu aangemeld als manager?
Wellicht vergeten inclusief de lactose vrije( bestaan volgens mij niet)quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet voorbij gekomen tijdens het bestellen.
Leila, Nadir, Mexx en JWquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat ze dit officieel bekend maakte als ze compleet waren met de genomineerde.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Officieel alleen nog Ima wat in beeld is geweest.
Is geloof ik pas op woensdag.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze dit officieel bekend maakte als ze compleet waren met de genomineerde.
Aanmelden kan dus nu pas.. tot volgende week woensdag... dan zal daarna wel een kiesdag gekozen worden...quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |