In dat dronken torren topic of 1 daarna.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stond helemaal niks aan beeld materiaal
Van wiequote:
Ik heb alles gechecktquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In dat dronken torren topic of 1 daarna.
Ik kon ook niks vindenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alles gecheckt![]()
Ik ga nog een keer kijken
Volgens mij die erna. DGK heeft ook film tot 3.00 uur online gezetquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In dat dronken torren topic of 1 daarna.
Ik zag een bericht over beeldmateriaal voor de mensen van morgenvroeg ( dus van vanmorgen) welke filmpjes weet ik niet want heb ze niet gekekenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alles gecheckt![]()
Ik ga nog een keer kijken
Oja dat kan ook!quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij die erna. DGK heeft ook film tot 3.00 uur online gezet
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:07 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Wil graag zelf materiaal opnemen, maar nog geen programma gevonden die de beveiliging omzeilt
Ik heb serieus een half uur geleden nog ergens filmpjes gezien bij het terug lezen.quote:
Ik heb echt alles teruggelezen ,misschien bedoelde je video;s van DGK ? ,maar die zijn niet van dat incidentquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb serieus een half uur geleden nog ergens filmpjes gezien bij het terug lezen.
Zie DMquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb serieus een half uur geleden nog ergens filmpjes gezien bij het terug lezen.
Ongelofelijk hoe weinig verstand is te vinden in dat mensquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe snel poederen, want tv momentje.
Toen was er een Slquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb echt alles teruggelezen ,misschien bedoelde je video;s van DGK ? ,maar die zijn niet van dat incident
Kan! Ik had ze niet bekekenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb echt alles teruggelezen ,misschien bedoelde je video;s van DGK ? ,maar die zijn niet van dat incident
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |