Volgens mij denk je een beetje zwart-witquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welnee![]()
op welke planeet leef jij eigenlijk ?
Ik ? johquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij denk je een beetje zwart-wit
hij was geloof ik zo voll, dat hij de half niet metkregte van zijn gedoequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
Martin liegt over dat niemand in z'n bed mag met Kim/Marciano als voorbeeld terwijl Mexx er uren geleden met hem in sliep
Ik heb mindere RLS-menu's gezien. Ze hebben het daar best okequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De menu's voor de komende dagen:
[ afbeelding ]
Nee, dan zijn de boodschappen op. Ze hebben een spaarpot van 250 euro.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Tot donderdag hebben ze eten zo te zien, dan is het geld op?
de zollen niet zegen ze hebben weinig eten ze eten 4 keerquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb mindere RLS-menu's gezien. Ze hebben het daar best oke
Ah ok, duidelijk. Nou dan deze week geen opdrachten. Laat ze het maar even lekker uitzoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de boodschappen op. Ze hebben een spaarpot van 250 euro.
Ik word hier ook flauw vanquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef Poesjuh het volgende:
De helft van 1 drie achtste GJ dat is toch geen rekenles voor beginners maat
Hoe maak je iemand onzeker
Ik heb de uni gedaan ooit en met master titel afgerond maar ik ben nog aant rekenen hahahahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef Poesjuh het volgende:
Het zijn raadsels..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef Poesjuh het volgende:
Geen idee maar na deze les voelt ze zich waarschijnlijk zo dom dat ze nooit meer durftquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:13 schreef puzziepie het volgende:
Maar Alicia kan helemaal niet rekenen?
Aan de andere kant : ze gaat er ook in meequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen idee maar na deze les voelt ze zich waarschijnlijk zo dom dat ze nooit meer durft
Windkracht 5 hier in Brabant, hoop dat mijn kasje en moestuin het overleeft 😝quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
We mogen meezoeken van de Febo!! Die camera gaat aardig heen en weer trouwens.
[ afbeelding ]
Als ik Joost was thuis en moest dit een jaar lang aanzien, goedpraten, relativeren omg zwaar jaar van mijn leven ook dan pfffquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Samen figuren in wolken zoeken.....
[ afbeelding ]
Hoe gaan ze die bakken ??quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Op kantoor wordt geloof ik patat met kroketten besteld door Janet en Maddy.
Er is altijd zo veel focus op brood/ rijst/ vlees.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Op kantoor wordt geloof ik patat met kroketten besteld door Janet en Maddy.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn niet gehinderd door enige realiteitszin.
Kroketten it isssquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is altijd zo veel focus op brood/ rijst/ vlees.
Lijkt me dat zodra er wat geld is, ze meer focussen op groente?
Die zijn stuk duurder toch??quote:
Bij de Jumbo is het minimale bestelbedrag 50 euro.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef Poesjuh het volgende:
Janet moet haar geld opmaken of zo omdat men geen bestelling kan doen onder de 50 euro ik mis de logica even
Ze heeft 50 euro gewonnen te besteden aan etenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef Poesjuh het volgende:
Janet moet haar geld opmaken of zo omdat men geen bestelling kan doen onder de 50 euro ik mis de logica even
Noodweerquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef puzziepie het volgende:
Als iemand JW voor zijn bek slaat, slaat hij terug, dat is een recht
Ohhhh heeft ze een feestmaal gewonnen voor Halloween wat leukkkk en dan voor welk bedrag?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Totaal 49,62 wordt het .. bolletjes, kroketten, mosterd, en wellicht patat... Het feestmaal dat Janet gewonnen heeft.
16 pakken van 4, a 2,29 per stuk..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn stuk duurder toch??
Ze koopt er 64
Niet in het geheimquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff Wilde in het geheim manager worden? Of is dat een roddel van hier
Die krijgen een droog broodje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef pingu66 het volgende:
En wat krijgt Djedi dan en Eunice? ( vega en lacto)
Oke dank jequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 50 euro gewonnen te besteden aan eten
Ja snap ik wel als het een prijs is. Bedoelde eigenlijk t normale menu. Volgens mij komen ze nooit aan de aanbevolen hoeveelheid groente per dagquote:
Oh dat dacht ik te hebben gelezenquote:
Hij wil manager worden maar nog niet de komende keer, pas in dec/jan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wil manager worden maar nog niet de komende keer, pas in dec/jan.
hij heeft toch echt gisteren gezegd dat hij bij de komende verkiezingen wil meedoen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
dat was alles zo om 2 00 en was ook op bed als ik zoe schreeuwen hoortequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was vannacht in slaap gevallen met de tv op de slaapkamer aan. Ik schrok wakker van Zoë die riep: “IK HEB RUZIE VOOR JOU MET HEM!”
En daarna was ik weer in slaap gevallen.
Nu heb ik gelezen dat Zoë Martin bij de keel gegrepen heeft.
JW heeft het nu met Nadir en Jasper over het drama van vannacht.
Dat blijf je zeggen, maar hij gaat zich echt verkiesbaar stellen deze maand.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat blijf je zeggen, maar hij gaat zich echt verkiesbaar stellen deze maand.
Hij wilde testen wie dit zou doorlullen, en dat deed Zoe.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
hij
[..]
hij heeft toch echt gisteren gezegd dat hij bij de komende verkiezingen wil meedoen.
zal het later wel weer teruggetrokken hebben, hij lult ook maar wat
Klopt jeff gaat vandaag voor manager em houdt dit geheim hij wil t als verrassing en dat alleen de 5 achter hem het weten en de rest schrikt vd posters.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik te hebben gelezen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wilde testen wie dit zou doorlullen, en dat deed Zoe.
Voor een gele kaart, en de tent verlaat. maar hij weet niet of past in het format.quote:
Dus tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt jeff gaat voor manager em houdt dit geheim hij wil t als verrassing en dat alleen de 5 achter hem het weten en de rest schrikt vd posters.
Mexx heeft opeens een mooie jurk aan, miss voor martin, gister praatte ze n uur over hun aantrekkingskracht vanaf dag 1
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
Buiten slaat nadir iemand Total loss![]()
Walgelijk mannetjequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor een gele kaart, en de tent verlaat. maar hij weet niet of past in het format.
Dus ff vragen
Hij heeft wel dingen om d'r uit de tent te lokken.
wat begrijp je hem toch goed....quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is/was het planquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
weest al dat hij en grote idiot isquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
Buiten slaat nadir iemand Total loss![]()
Zelfs dan red hij het nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Moeten ze diegene wel eerst de handen op de rug binden.
Ik probeer het terug te vinden op de filmpjes maar zie alleen de nasleep..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was alles zo om 2 00 en was ook op bed als ik zoe schreeuwen hoorte
Dat was ook vooral om goed te praten dat ze gezoend hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt jeff gaat vandaag voor manager em houdt dit geheim hij wil t als verrassing en dat alleen de 5 achter hem het weten en de rest schrikt vd posters.
Mexx heeft opeens een mooie jurk aan, miss voor martin, gister praatte ze n uur over hun aantrekkingskracht vanaf dag 1
Is helemaal niet zo maar mensen denken toch wat ze willen denken en de social media zijn daar een goed voorbeeld vanquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem heel goed ja. We ben jij om hier aan te twijfelen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
wat begrijp je hem toch goed....
hij heeft het gisteren tegen meerdere mensen gezegd. Niets veranderlijker dan Jeff, hij zegt de ene dag heel andere dingen dan de andere dag.
Het was rond 2u want ik zag dat het hier ook getypt werd rond die tijdquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik probeer het terug te vinden op de filmpjes maar zie alleen de nasleep..
bah, vies ventje die Nadir, misschien wel de gluiperigste in heel die loodsquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef engine het volgende:
Nadir wil Zoë eruit werken door een tweede gele kaart.
Vieze rat is het...en een dombo om dit zo te zeggen op camera🤣quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor een gele kaart, en de tent verlaat. maar hij weet niet of past in het format.
Dus ff vragen
Hij heeft wel dingen om d'r uit de tent te lokken.
Lekker invullen voor een anderquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo maar mensen denken toch wat ze willen denken en de social media zijn daar een goed voorbeeld van
Dat is idd zo dom van hem.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vieze rat is het...en een dombo om dit zo te zeggen op camera🤣
alle hebben hem door nur hij is te dom het te begrijpenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
Nadir zegt dat hij Zoë wil uitlokken maar aan de andere kant bang is dat hij in z’n eigen vingers snijd, andere mensen zouden hem misschien door hebben.
Nadir zegt: misschien zoen ik Wendy wel voor Zoë haar gezicht, gaat ze gelijk naar huis:
JW: dat gaat ze niet doen
Nadir: denk je ?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem heel goed ja. We ben jij om hier aan te twijfelen.
Hij zegt zelf dat andere hem door hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
alle hebben hem door nur hij is te dom het te begrijpen
Zeker.quote:
Ze hebben een band samenquote:
uurtjd heb ik getypd om dat de andere fout wasquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was rond 2u want ik zag dat het hier ook getypt werd rond die tijd
Gister ook camel toe in dienwitte kortebroek met laarzen alsof ze een cheerleader wil zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Wanda is niet afgevallen te zien aan het broekje dat ze aan heeft
Wat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
uurtjd heb ik getypd om dat de andere fout was
Ze doen niet voor elkaar onder.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:30 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir heeft nogal veel trekjes van Zoe als je er eens beter over nadenkt
Dat heeft zelf gediagnosticeerd maar meeste vrouwen weten dit wel wanneer dat zo isquote:
Nogal logisch aangezien zij evenveel te eten krijgt als een Rubenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Wanda is niet afgevallen te zien aan het broekje dat ze aan heeft
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft zelf gediagnosticeerd maar meeste vrouwen weten dit wel wanneer dat zo is
Ik had het daar niet over, ik bedoelde dat ik gezien had dat iemand om 02:00uur hier heeft gepost over het geschreeuw van zoe ( waar ik wakker van werd)quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2 00 getyped iom dat de andere tijd fout was
Jan Willem heeft nooit ergens problemen mee maar ligt wel 80% van de tijd te zeuren.🤣quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is idd zo dom van hem.
JW wordt er niet warm of koud van.
Die denkt, da's mooi jongen, doe je werk, ik zit lekker
Heel eerlijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jan Willem heeft nooit ergens problemen mee maar ligt wel 80% van de tijd te zeuren.🤣
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had het daar niet over, ik bedoelde dat ik gezien had dat iemand om 02:00uur hier heeft gepost over het geschreeuw van zoe ( waar ik wakker van werd)
snap je?
Het is net of je een nieuw woordje hebt geleerdquote:
En toch wordt alles gedaan. Wat is het probleem?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:34 schreef Seattle het volgende:
JW heb ik nou echt nog nooit iets zien doen. Als in: een bijdrage in het huis op wat voor manier dan ook. Nadir ook niet trouwens
Het moakt mij niks uutquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
En toch wordt alles gedaan. Wat is het probleem?
Voor het aanmelden als manager moet je juist toch met 5 mensen komen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:37 schreef engine het volgende:
Strict verbod op een 4e persoon in het manager's hok.
Maar omstebeurtquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor het aanmelden als manager moet je juist toch met 5 mensen komen?
Maar er mogen er maar drie tegelijk binnen zijn. Ima, manager en één anderequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor het aanmelden als manager moet je juist toch met 5 mensen komen?
Mexx is echt een hele nare meid, ze wilde ook dat Zoe gister voor haar zou liegen. Zoe moest tegen de groep zeggen dat ze zich had vergist, om Mexx vrij ter pleiten. Zoe weigerde dat, Mexx pissedquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
Mexx gooit Zoe lekker onder de bus bij Martin en SL
Isaac zit bij mij buitenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima haalt nu 'stiekem' Rupert uit de keuken en Isaac. Zij gaan hem ook ondersteunen.. Alhoewel ik het van Isaac niet zeker weet. Hij liep het manager hok in en gelijk weer uit.
Valt me nog mee dat ze niet zit te huilenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx is echt een hele nare meid, ze wilde ook dat Zoe gister voor haar zou liegen. Zoe moest tegen de groep zeggen dat ze zich had vergist, om Mexx vrij ter pleiten. Zoe weigerde dat, Mexx pissed
:’)quote:
Echt goede vriendinnenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
Mexx gooit Zoe lekker onder de bus bij Martin en SL
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac soort van interviewen .. blijf hem verdenken als Febo mol om..
Is het ook in beeld geweest waarom Zoe een gele kaart krijgt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:34 schreef Poesjuh het volgende:
Gister ja zoey huilde bij babette en wendy omdat ze mexx wilde beschermen (martin kuste met mexx maar zei tegen zoey dat hij al de hele avond probeert om zoey haar aandacht te krijgen).
Komt mexx naar buiten, ja zoey als jij een probleem met mij hebt dan moet je het zeggen
Zoey: ik heb geen probleem met jou, ik heb ruzie Voorrrr jou, ik heb ruzie met Martin VOOORRR jou.
Mexxx: stormde weer weg
De steun is enkel dat mensen zich kunnen aanmeldenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef juul. het volgende:
De 5 steunen voor Ima voor het managerschap zijn Ruben, Kim K, Isaac, Rupert en Mirthe
Ze hebben zich al gemeld bij Maddy, Isaac keek schichtig om zich heen toen hij de trap op liep naar het kantoor van Maddy
Toen Zoe Martin aanviel, was er een SLquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het ook in beeld geweest waarom Zoe een gele kaart krijgt?
Ja kloptquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De steun is enkel dat mensen zich kunnen aanmelden
Ze kunnen ook uiteindelijk op iemand anders stemmen
Babette en Isaacquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac soort van interviewen .. blijf hem verdenken als Febo mol om..
Tegenwoordig gooien ze alles in de censuur dus hang de vlag uit als ze deze show cancelenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen Zoe Martin aanviel, was er een SL
?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooien ze alles in de censuur dus hang de vlag uit als ze deze show cancelen
Stop!quote:
De mensen die een sneaky rat steunen zijn zelf ook zo? Dus herkenning...quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef Kakadylo het volgende:
Serieus? Stelen mocht niet maar zo iemand wel als manager steunen? Huishoudgeld verdwenen straks? Iemand?
oh zuur..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen Zoe Martin aanviel, was er een SL
Zij vertellen dat toch gewoon weer door aan Mexx?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe gooit mexx onder de bus bij Kim K en Wanda
En iedereen hier medeleven met dat nare kindquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe gooit mexx onder de bus bij Kim K en Wanda
Jepquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij vertellen dat toch gewoon weer door aan Mexx?
Ik had gezegd spoor je wel helemaalquote:
Preciesquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had gezegd spoor je wel helemaal
Iemand zo aanvliegen
Nou dat. Ik ben er nog niet over uit wie ik nou dommer vind.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë en Mexx zijn wel aan elkaar gewaagd
Mol confirmed ✅quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac is er dus tussen gesprongen toen Zoe Martin bij z'n keel greep.
Zoe : Daar schopte ik die tafel.. maar het ging eigenlijk helemaal nergens over.
Klopt wel, ze probeerde haar te beschermen dat ze er over na moest denken wat ze met haar dronken kop deed en dat het ook op tv wel eens heel verkeerd voor haar geknipt en geplakt kon worden. Ze bedoelde het echt wel goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë is weer aan het vertellen dat ze het op nam voor Mexx
Maakt haar agressieve gedrag niet beterquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt wel, ze probeerde haar te beschermen dat ze er over na moest denken wat ze met haar dronken kop deed en dat het ook op tv wel eens heel verkeerd voor haar geknipt en geplakt kon worden. Ze bedoelde het echt wel goed
Even domquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben er nog niet over uit wie ik nou dommer vind.
Ze bedoelde het goed ja. Maar ze hoeft ook niet dat 12x te herhalen. Mexx moet dat ook maar zelf weten en Martin ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt wel, ze probeerde haar te beschermen dat ze er over na moest denken wat ze met haar dronken kop deed en dat het ook op tv wel eens heel verkeerd voor haar geknipt en geplakt kon worden. Ze bedoelde het echt wel goed
Febo wil denk ik niet dat we te veel details over het 'incident' horen .. dus dat worden veel SLs vandaag, want Zoe houdt niet op om erover te praten.quote:
Voor in de aflevering zekerquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Febo wil denk ik niet dat we te veel details over het 'incident' horen .. dus dat worden veel SLs vandaag, want Zoe houdt niet op om erover te praten.
Eens, maar Martin stond wel heel erg tegen haar te schreeuwen. het was van alle kanten niet heel fraaiquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt haar agressieve gedrag niet beter
Dan waren ze nu wel erg laatquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Febo wil denk ik niet dat we te veel details over het 'incident' horen .. dus dat worden veel SLs vandaag, want Zoe houdt niet op om erover te praten.
Dan draai je om en loop je weg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar Martin stond wel heel erg tegen haar te schreeuwen. het was van alle kanten niet heel fraai
Ik vind Mexx wel okquote:
Drank maakt meer kapot.... ze waren niet nuchter en dan is het gedrag ook anders. Geen excuus, maar zo ging het welquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan draai je om en loop je weg.
Mensen kunnen ook gewoon niet meer nadenken tegenwoordig
Dan moet je niet drinkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot.... ze waren niet nuchter en dan is het gedrag ook anders. Geen excuus, maar zo ging het wel
nou de Mexx van vannacht vond ik alles behalve okéquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel ok
Maar djedi
Klinkt als een hoopje derrie die je kwijt moest
Mooi man zo'n plottwist als je niet eens weet waar de klepel hangtquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Djedi gaat voor Ima maar doet alsof ze voor Esther gaat
De naamquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou de Mexx van vannacht vond ik alles behalve oké
Gert Jan zou zeggen:quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gert Jan zou zeggen:
Mexx is van een andere vader daarom heeft de moeder haar m'n ex genoemd
En DJis een combi van haar ouders naam DirkJan en Di ana
Vernoemd naar de schrijver van The Catcher In The Ryequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel ok
Maar djedi
Klinkt als een hoopje derrie die je kwijt moest
Is dat laatste over Djedi echt? Of wat GJ zou zeggen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gert Jan zou zeggen:
Mexx is van een andere vader daarom heeft de moeder haar m'n ex genoemd
En DJis een combi van haar ouders naam DirkJan en Di ana
Ik vond er niks mis mee. Ze zoende met iemand. Zoe vond het nodig om zich werkelijk overal mee te bemoeienquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou de Mexx van vannacht vond ik alles behalve oké
heb net een en ander zitten teruglezen maar men is hier ook wel een partijtje preuts hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond er niks mis mee. Ze zoende met iemand. Zoe vond het nodig om zich werkelijk overal mee te bemoeien
Je hebt haar hele verhandeling over haar en Tommy lee wel meegekregen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond er niks mis mee. Ze zoende met iemand. Zoe vond het nodig om zich werkelijk overal mee te bemoeien
De FEBO is te drukquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Maandag SL-day
Moet er geen spel komen trouwens
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik verzin het terplekke,maar GJ zou het ook zo kunnen verzinnen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is dat laatste over Djedi echt? Of wat GJ zou zeggen?
Ja, dat ze nu allebei vrij zijn en na het jaar kijken of ze elkaar gemist hebben?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt haar hele verhandeling over haar en Tommy lee wel meegekregen?
Dat uur lang gezeur erover jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat ze nu allebei vrij zijn en na het jaar kijken of ze elkaar gemist hebben?
De FEBOquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:59 schreef mikekomen het volgende:
Ik lees hier dat het gezellig was afgelopen nacht in de loods.
Welke held heeft het beeldmateriaal?
Staat 2 topics terug of zo. Rond 01:00uquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:59 schreef mikekomen het volgende:
Ik lees hier dat het gezellig was afgelopen nacht in de loods.
Welke held heeft het beeldmateriaal?
Huehuehuequote:
Ja als je alle dirt wilt moet je daar zijnquote:
Misschien wil Erik even turven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel keer valt zoe nu in herhaling???
Thnx!quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Staat 2 topics terug of zo. Rond 01:00u
In een spoiler
Okay alles afgezocht niets gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In een spoiler
zoe willt haar waarschuwen wat op tv komtquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
Laat mensen lekker zoenen. Zeg 1 keer: je weet dat je op tv komt en dit geknipt kan worden hè.
Als je dan een reactie krijgt dat je niet moet bemoeien dan druip je toch lekker af? Klaar ermee
Kom, laten we gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja als je alle dirt wilt moet je daar zijn
Damindeniequote:Op maandag 24 oktober 2022 13:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoe willt haar waarschuwen wat op tv komt
rond 2 00quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In een spoiler
Geniet dan maar heel evenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:02 schreef Seattle het volgende:
Heerlijk dat alles weer lekker schoon is en de keuken. beetje opgeruimd. Als liefhebber van de keukenstreams kan ik daar echt van genieten
quote:
kregen we zo denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stond helemaal niks aan beeld materiaal
Ja, het wordt weer een rommel terwijl ik zit te kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geniet dan maar heel even
Ik geef het een uur
In dat dronken torren topic of 1 daarna.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stond helemaal niks aan beeld materiaal
Van wiequote:
Ik heb alles gechecktquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In dat dronken torren topic of 1 daarna.
Ik kon ook niks vindenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alles gecheckt![]()
Ik ga nog een keer kijken
Volgens mij die erna. DGK heeft ook film tot 3.00 uur online gezetquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In dat dronken torren topic of 1 daarna.
Ik zag een bericht over beeldmateriaal voor de mensen van morgenvroeg ( dus van vanmorgen) welke filmpjes weet ik niet want heb ze niet gekekenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alles gecheckt![]()
Ik ga nog een keer kijken
Oja dat kan ook!quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij die erna. DGK heeft ook film tot 3.00 uur online gezet
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:07 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Wil graag zelf materiaal opnemen, maar nog geen programma gevonden die de beveiliging omzeilt
Ik heb serieus een half uur geleden nog ergens filmpjes gezien bij het terug lezen.quote:
Ik heb echt alles teruggelezen ,misschien bedoelde je video;s van DGK ? ,maar die zijn niet van dat incidentquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb serieus een half uur geleden nog ergens filmpjes gezien bij het terug lezen.
Zie DMquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb serieus een half uur geleden nog ergens filmpjes gezien bij het terug lezen.
Ongelofelijk hoe weinig verstand is te vinden in dat mensquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe snel poederen, want tv momentje.
Toen was er een Slquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb echt alles teruggelezen ,misschien bedoelde je video;s van DGK ? ,maar die zijn niet van dat incident
Kan! Ik had ze niet bekekenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb echt alles teruggelezen ,misschien bedoelde je video;s van DGK ? ,maar die zijn niet van dat incident
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |