Ze doen niet voor elkaar onder.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:30 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir heeft nogal veel trekjes van Zoe als je er eens beter over nadenkt
Dat heeft zelf gediagnosticeerd maar meeste vrouwen weten dit wel wanneer dat zo isquote:
Nogal logisch aangezien zij evenveel te eten krijgt als een Rubenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Wanda is niet afgevallen te zien aan het broekje dat ze aan heeft
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heeft zelf gediagnosticeerd maar meeste vrouwen weten dit wel wanneer dat zo is
Ik had het daar niet over, ik bedoelde dat ik gezien had dat iemand om 02:00uur hier heeft gepost over het geschreeuw van zoe ( waar ik wakker van werd)quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2 00 getyped iom dat de andere tijd fout was
Jan Willem heeft nooit ergens problemen mee maar ligt wel 80% van de tijd te zeuren.🤣quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is idd zo dom van hem.
JW wordt er niet warm of koud van.
Die denkt, da's mooi jongen, doe je werk, ik zit lekker
Heel eerlijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jan Willem heeft nooit ergens problemen mee maar ligt wel 80% van de tijd te zeuren.🤣
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had het daar niet over, ik bedoelde dat ik gezien had dat iemand om 02:00uur hier heeft gepost over het geschreeuw van zoe ( waar ik wakker van werd)
snap je?
Het is net of je een nieuw woordje hebt geleerdquote:
En toch wordt alles gedaan. Wat is het probleem?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:34 schreef Seattle het volgende:
JW heb ik nou echt nog nooit iets zien doen. Als in: een bijdrage in het huis op wat voor manier dan ook. Nadir ook niet trouwens
Het moakt mij niks uutquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
En toch wordt alles gedaan. Wat is het probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |