Ik probeer het terug te vinden op de filmpjes maar zie alleen de nasleep..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was alles zo om 2 00 en was ook op bed als ik zoe schreeuwen hoorte
Dat was ook vooral om goed te praten dat ze gezoend hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt jeff gaat vandaag voor manager em houdt dit geheim hij wil t als verrassing en dat alleen de 5 achter hem het weten en de rest schrikt vd posters.
Mexx heeft opeens een mooie jurk aan, miss voor martin, gister praatte ze n uur over hun aantrekkingskracht vanaf dag 1
Is helemaal niet zo maar mensen denken toch wat ze willen denken en de social media zijn daar een goed voorbeeld vanquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wilde testen wie dit zou doorlullen, en dat deed Zoe.
Ik begrijp hem heel goed ja. We ben jij om hier aan te twijfelen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
wat begrijp je hem toch goed....
hij heeft het gisteren tegen meerdere mensen gezegd. Niets veranderlijker dan Jeff, hij zegt de ene dag heel andere dingen dan de andere dag.
Het was rond 2u want ik zag dat het hier ook getypt werd rond die tijdquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik probeer het terug te vinden op de filmpjes maar zie alleen de nasleep..
bah, vies ventje die Nadir, misschien wel de gluiperigste in heel die loodsquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:25 schreef engine het volgende:
Nadir wil Zoë eruit werken door een tweede gele kaart.
Vieze rat is het...en een dombo om dit zo te zeggen op camera🤣quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor een gele kaart, en de tent verlaat. maar hij weet niet of past in het format.
Dus ff vragen
Hij heeft wel dingen om d'r uit de tent te lokken.
Lekker invullen voor een anderquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo maar mensen denken toch wat ze willen denken en de social media zijn daar een goed voorbeeld van
Dat is idd zo dom van hem.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vieze rat is het...en een dombo om dit zo te zeggen op camera🤣
alle hebben hem door nur hij is te dom het te begrijpenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
Nadir zegt dat hij Zoë wil uitlokken maar aan de andere kant bang is dat hij in z’n eigen vingers snijd, andere mensen zouden hem misschien door hebben.
Nadir zegt: misschien zoen ik Wendy wel voor Zoë haar gezicht, gaat ze gelijk naar huis:
JW: dat gaat ze niet doen
Nadir: denk je ?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem heel goed ja. We ben jij om hier aan te twijfelen.
Hij zegt zelf dat andere hem door hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
alle hebben hem door nur hij is te dom het te begrijpen
Zeker.quote:
Ze hebben een band samenquote:
uurtjd heb ik getypd om dat de andere fout wasquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was rond 2u want ik zag dat het hier ook getypt werd rond die tijd
Gister ook camel toe in dienwitte kortebroek met laarzen alsof ze een cheerleader wil zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Wanda is niet afgevallen te zien aan het broekje dat ze aan heeft
Wat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
uurtjd heb ik getypd om dat de andere fout was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |